![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denk eens allemaal goed na.
Hebben jullie nu echt het gekanker op de moderatie nodig om iets te posten de laatste tijd? Wie de regels moet ombuigen om interessant te zijn, is niet interessant.
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb de muur zien verdwijnen, ik heb de apartheid zien verdwijnen en nu dus het boze-moslim-probleem. Mooi zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Is eerste keer in al die jaren dat ik het met de moderatie niet eens ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() wat is er eigenlijk MIS met de oorsprònkelijke bewoners van Europa dat DIE niet overal BOOS om worden wat al die vèrgaande eisen en gekunstelde boosheden v 'de islamitische moslim' betreft?
Echt, ik zit er echt niet op te wachten om straks te kunnen zeggen: zie je wel ik ZEI het toch! Is iedereen nu BLIND en DOOF voor het geweld wat op ons af davert? Dit kun je toch niet pol corr 'weg' zetten als incidentjes, voorvalletjes? Ik durf eerlijk te zeggen dat ik hier BANG voor ben en ook als ik dat 'gecensuur' zie, slaat me de schrik om het hart, ik zit haast in een dubbele spagaat om iets te schrijven! D�*t kan toch niet de bedoeling zijn? Mensen doe je ogen en oren open en word weer normaal en kritisch, dat heeft NIETS met discrimineren of racisme te maken maar alles met gezond verstand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() aannemen is ook een vak, je 'veronderstelling' zo zal ik maar aannemen, is volkomen onjuist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik moet toch wel een lieveling zijn van de moderatie want ik heb hier nog nooit problemen gehad...
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...tisemiet.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tisemiet.dhtml http://www.katholieknederland.nl/act...FJaar2009.html http://www.nujij.nl/bisschop-william....4802864.lynkx Eerlijk dat is mij een groot raadsel. En wat als ik één bron vergeet, die dan t.o.v politics.be haar rechten doet gelden ?
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Dan kan er zich geen probleem stellen. Ik ga dus door zoals ik bezig ben/was.