![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei het al, er is een hoek af van die soort mensen. Merci voor het nog eens extra te verduidelijken. Edel beroep... mijn oren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 februari 2009 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta ik geduldig braaf en zwijgend bijna 3 uur aan te schuiven. En dan zeggen ze "ah maar dat doen wij hier niet". Wat doen ze dan niet? U dat roze formuliertje willen geven. What the fuck is een keuring anders dan dat? Het is geen andere keuring, er is niks extra, er is geen enkel verschil. Alleen dat onnozel formuliertje, dat moet je bij een ander gaan vragen...die juist hetzelfde doen nota bene. T' alsof je 3 uur bij de bakker geduldig staat te wachten op uw beurt en dat de bakker dan zegt "brood doen wij hier niet, enkel taarten". Dat ze dan op zijn minst zo klantvriendelijk zijn om het in het groot uit te hangen nietwaar? Als hun tijd geld is, wel de mijne is dat evenveel.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Auto eerst naar garage voor een controlenazicht.... Vervolgens naar de autocontrole en afgekeurd,terug naar de garage om te reclameren en zij daar zeggen dat de lichten goed staan ,dus terug naar de autocontrole zonder ook maar iets bij te stellen en er dan wél door zijn.... En mechelen is dan weer een hemel op dat gebied,mijn snelste record tussen aankomen,keuren én afrekenen bedraagd welgeteld 12 minuten,en dan nog te zeggen dat ze mijn naam al aan het afroepen waren om te betalen alvorens ik in dat kantoortje was geraakt.... Hoboken daarentegen was een werk van méér dan een halve dag,en bij herkeuring zelfs een volle dag.... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 februari 2009 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat de kleine(niet gewone) man in de straat nu eenmaal het geld niet heeft om bij de kleine zelfstandige te kopen,maar daar treft de kleine man in de straat geen schuld aan
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk helpt dit niet van het eerste jaar,maar als U vriendelijk blijft zullen zij zich ook meegaander opstellen,en wéét U waarom... Ze komen dagelijks tientallen mensen tegen die nét zo gestresseerd gaan reageren zoals U... En afgeblaft worden om Uw werk te doen is nooit leuk.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd wat met die kleine man, daarom is het een kleine man.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het niet beter zijn af en toe eens een goede oorvijg te geven?
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is je wagen minder goed als je hem wilt verkopen dan als je er zelf blijft mee rijden. Eigenlijk een vorm van discriminatie. Het zou nochtans een mooi verkoopsargument zijn mocht de keuring voor twee jaar gelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, waarom presies ze die spesifieke keuring niet kunnen aanbieden in elk keuringssentrum is mij ook een raadsel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, waarom presies ze die spesifieke keuring niet kunnen aanbieden in elk keuringssentrum is mij ook een raadsel. Maar, misschien is volgend idee waard om bekeken te worden. Bij de nmbs werken ze ook zo'n beetje (leugenachtig maar swat) met persentages van vertraging of stiptheid, waar dan een kostenplaatje aan vasthangt. Wel, de overheid zou kunnen beslissen dat GOCA een korting moet geven als je langer dan een uur moet aanschuiven. Je komt daar toe, je trekt een nummertje met het uur erop, enz. Langer dan drie uren aanschuiven is gratis keuring ... Als tegenprestatie: moet je minder dan 10 minuten aanschuiven: meer betalen. En/of ook: afspraak maken per internet. Je wordt geholpen op dat presiese uur. Kom je evenwel te laat voor die afspraak: wel betalen maar niet gekeurd. En verder: de snelkassa ?? Een rij waar het duurder is, voor mensen die het spreekwoord kennen dat "time is money". ps: vriendelijkheid van de keurders. Echt gebeurd bij mij persoonlijk, dus niet van "horen zeggen, horen liegen". Die keurder had opgemerkt dat een remlicht niet marsjeerde, nog voor hij zijn spellement in de pc begon in te voeren. Hij sprak mij superbeleefd aan en zei dat "de keuring nog niet begonnen was, en dat ik een herkeuring kon mijden door toch eerst die lamp te gaan vervangen". Zo gezegd zo gedaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Was het maar, dan had dat schoon madammeke nog haar autootje, maar neen die stomme kloot van de keuring moest en zou iets vinden, en jawel hij had het gevonden, meneertje sloeg en sloeg met zijn hamertje tot hij een gat in de bodemplaat had gekregen. Resultaat: rode kaart en afgekeurd. Herstel was volgens de keuring niet mogelijk en wagentje was goed voor de schroothoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gene zever: auto niet veilig is auto naar de schroot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel krijg je rood en moet je herkeuren = geen roze formulier. Ofwel krijg je groen = roze formulier. Qua keuring verschilt dat in niks. Dus waarom geeft men op dit bepaald keuringsstation geen roos formulier? Wat steken ze daar nu mee in hun zak?
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben gediplomeerd carrossier. Heb duizenden gaten dichtgedaan.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat duidelijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is telkens dezelfde controle.
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Mambo;3966513]Herstel is altijd mogelijk.
Ik ben gediplomeerd carrossier. Heb duizenden gaten dichtgedaan.[/QUOTE] Maar de buizen van de centrale verwarming in de gevangenis van Vorst kreeg je niet dicht ![]() |
![]() |
![]() |