![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar 'telt' dat niet in hun geval... T'is dat dat ik wou zeggen natuurlijk, niet dat gij moet verhuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is maar dat de integratie op termijn onvermijdelijk is en dat binnen 10, 20, 30 jaar de verschillen tussen marokanen, turken en belgen al veel verminderd zullen zijn. Dat is onvermijdelijk ALS er tenminste een immigratiestop is (zoals dus nu grotendeels in werking is). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ge zijt weer volledig naast de kwestie bezig,...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets dat eeuwenlang toegelaten werd, waar zelfs reclame voor gemaakt werd, kun je moeilijk repressief aanpakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof nooit dat alle allochtonen samenklitten in die wijken. Ga je de autochtonen een subsidie geven om het huis ven hun keuze te betrekken in de buurt die ze zint. Puur racisme me dunkt, dan moet je hetzelfde doen voor de allochtonen. Waar beginnen we ? Ps. Al eens gehoord wat er in gegoede wijken afgeklaagd wordt ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen tijd om u over 50 jaar nog eens te spreken maar stel vast dat de toestand steeds meer verslechterd. Ik heb dus weinig redenen om u te geloven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weet iemand hoeveel burgers er tegen de BUB stemmen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het, de meeste allochtonen hebben dat waarschijnlijk ook niet maar het was een open doel. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, de Turkse vrouwen in Gent droegen toen ook een hoofddoekje evenals een paar ouderwetse autochtone vrouwen. Heel uitzonderlijk zie ik in de winter nog eens zo’n oud autochtoon vrouwtje met een sjaal op haar hoofd evenals wat oude allochtone vrouwen. Daarnaast wordt het straatbeeld overheerst door modieuze hoofddoeken bij jonge vrouwen. Elk zijn meug, maar het functionele ervan ontgaat mij helemaal. Meestal is het ook onmogelijk om met die vrouwen een gesprek over hun kinderen aan te knopen wanneer u ergens samen met hen, zelfs in het bijzijn van uw eigen vrouw, in de wachtzaal zit. De enige keer dat ik door zo’n gesluierde dame werd aangesproken was voor informatie omdat haar halve trouwboek blijkbaar de taal niet machtig was. Ps. Ik had wel al eens (of eigenlijk mijn vrouw) een gesprek met een ongesluierde zus van een van hen en dat was helemaal niet vleiend voor de hoofddoeken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat had ik niet van u gedacht. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Ja, groot gelijk! Het 70-puntenprogramma van het Blok wil toch alleen maar het vreemdelingenprobleem oplossen!
Doet me denken aan de stijgende depressies en zelfmoordpogingen (ter vergelijking): als iedereen met zelfmoordneigingen en -pogingen effectief zelfmoord zou plegen, dan zijn de zelfmoordneigingen toch ook uit de wereld? ![]() Oploskoffie is een nog betere oplossing ...
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontstopper voor de afloop is trouwens ook een goed oplosmiddel heb ik mij laten vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is overigens duidelijk dat het 70-puntenplan NIET racistisch is, als men dit plan toetst aan de racismewet van 1981. http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=1550 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is d�*t of erger....
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 6 januari 2007 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vlaams karakter... wat is dat?
De boer op zijn veld die alle weken naar de kerk gaat is uitgestorven hoor; die zie je enkel nog in de Kavijaks op Nederland 2 tegenwoordig. Mensen die in kaveltjes wonen en een hangende kerstman aan hun venster hangen, hun buren niet kennen en hun kinderen in een kinderdagverblijf stoppen? Daar moet ik van kotsen! Laatst gewijzigd door Zonlicht : 6 januari 2007 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() De terugkeer moet wel vervangen worden door het invoeren van maatregelen die een zo groot mogelijk aantal allochtonen ertoe brengen te emigreren naar een ander land dat niet per definitie het land van oorsprong is.
|
![]() |
![]() |