![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's erg dom van JPB, want deze affaire levert hem veel stemmen op. Laatste nieuws is dat het vliegtuig hem niet wil meenemen. Lord Achmed heeft zijn zin. ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() De Engelse overheid bewijst hiermee dat ze bange, laffe wezels zijn. Het gaat hier niet over wat Wilders zegt of voor staat maar wel over de mogelijke gewelddadige reactie uit een bepaalde bebaarde hoek. De gebaarden, gasten die zich aan ons zouden moeten aanpassen en niet omgekeerd, winnen door de broekschijtershouding van Gordon Brown en zijn kompanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooi tekstje over dit grof schandaal: http://bnp.org.uk/2009/02/banning-of...er-labour-lie/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://news.sky.com/skynews/Sky-Live-TV
Wilders is apart genomen door de douane op luchthaven Heathrow. Toen het Tweede Kamerlid de grensbewaking wilde passeren, werd hij meegenomen naar een afgesloten kamertje. Kort na aankomst zei Wilders nog niet nerveus te zijn. ''Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren'', aldus de politicus, die op Heathrow werd omringd door journalisten. nu.nl
![]() |
#47 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 februari 2009 om 16:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En dan nog durven beweren dat er geen tekenen van islamisering zijn, moet er nog zand zijn ja?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() *neemt popcorn* dit gaat nog plezant worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Belachelijk.
In een vrije democratische samenleving moet kritiek op andere goddiensten geoorloofd kunnen zijn, of het nu de islam, christendom, Jodendom of Hindoeïsme betreft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Wilders heeft dus aan den lijve mogen ondervinden hoe een uitwijzing in haar werk gaat.
![]() Die man zou veel succes kennen indien hij een mooi programma zou hebben. Helaas voor hem kies hij voor een 1-punt programma, en ik zie hem na 30 jaar nog steeds ter plaatse spartelen. Waar hebben we dat nog gezien...? ![]()
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Mag ik iets verklappen aan je, nickb?
Wilders heeft een politieke partij. En die politieke partij heeft een programma. http://www.pvv.nl/ En je vraag: "Waar hebben we dat nog gezien...?". Ik weet het niet. Maar jij dus wel, vermoed ik. Gaarne een antwoord. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 12 februari 2009 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nickb, mochten we even streng worden konden heel wat Marokkanen trots wezen op zichzelf in Marokko en niet in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als Wilders zijn mond open doet, gaat het altijd over de Islam. Hij maakt daar zelfs een knip- en plakfilmpje. De rest van zijn programma laat hem koud, en dus heeft hij voor de buitenwereld een 1-punt programma.
![]() |
![]() |
#55 |
Schepen
|
![]() De meeste Marokkanen kennen Marokko niet eens goed, tenzij van hun 1 tot 5-jaarlijkse uitstap naar deze. Dus ik vrees voor je dat we ook Vlamingen zijn. Maar we willen wel onszelf blijven. We zweven eenmaal tussen twee culturen: die van onze ouders en die van het land waar wij opgegroeid zijn.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zal ik het u klappen ? Met 2 limbo's ben je een carnavalsvereniging. Met 3 hollanders ben je een kerkgenootschap en doe je er een 4de bij dan heb je binnen de kortste tijd een kerkscheuring. Laatst gewijzigd door Gorkum : 12 februari 2009 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() om ff Voltaire te citeren: Meneer, ik verafschuw uw mening, maar ik wil vechten voor uw recht om ze te verkondigen
ik ben het vaak oneens met Wilders, maar dit toegangsverbod tot de UK is schandalig. Waarom wordt trouwens Salman Rushdie niet uitgewezen, als dit de nieuwe politiek van de UK is?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 12 februari 2009 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Zal ik je eens iets verklappen, NickB ? Als moslims hun mond opendoen, gaat het ook altijd over de islam. Daarvoor willen ze zelfs direct elke kritische stem ter plaatse dichtplakken of andere bijhorende lichaamsdelen iewat slordig versnijden. Democratie, gelijke rechten en het vrije woord laten hen, de mohammedaanse principes trouw, woestijnkoud, en dus hebben zij voor de buitenwereld slechts 'n 1-punt programma. Het was echter wachten op de komst en de verspreiding van uw kosmische wijsheid, om de 'buitenwereld' van het tegendeel hiervan te informeren. De afstand in parsecs blijkt alvast geen probleem. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 februari 2009 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |