![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fysieke arbeid.
Vraag mij niet waarom, maar helpt enorm. Onderdrukt misselijkheid. Ligt aan de productie van adrenaline, endorfine misschien?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 26 februari 2009 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Maagzout ? Is dat niet gewoon natriumbicarbonaat ? Dat kun je toch kopen in elk grootwarenhuis denk ik ?
![]() |
#43 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ZE noemen dat in de volksmond "een vetlaagske leggen". Citaat:
Der is zo'n regelke: voor elk glas alcohol een glas water. Citaat:
En met die soep komt ge terug op krachten. Plus soep moet ge bijna niet verteren dus overbelast ge uw katermaag niet. Citaat:
En een blikske sardientjes voor het zuipen ga mss ni veel doen, maar erna wel. Ge moet zowiezo een vetlaagske leggen voor ge in uwe nest kruipt en zeker veel water drinken. Citaat:
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 15:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() mwa ik heb het wel soms dat ik zo wat lig te balen in bed, en dan na een tijd gaat dat wat beter totdat ge denkt dat ge er bovenop zijt. als ge dan uit bed kruipt en u begint te bewegen is het weer even hard balen als voordien geblazen!