![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, het kwam er op neer dat FDW geen lessen hoeft te krijgen van radicale moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2009 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
http://www.canvas.be/extra/html/page...=300&width=550
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb de uitzending gisteravond ook nog kunnen zien en was opnieuw verbaasd over de vreselijk partijdige moderatie.
Niet dat ik iets anders verwachtte van het linkse bastion 'vrt', dat weldra de naam 'Irt' zal dragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb FDW niet horen uithalen naar het Nederlands van de Nederlanders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Solidarnosc zei: 'Wat we gezien hebben is niet typerend voor moslima's maar eerder voor hollanders' en ik denk niet dat de meiden van Halal symbool staan voor de gemiddelde Nederlander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() het is maar hoe je er naar kijkt, zopas gezien en volgens mijn gedacht is hij (dewinter) zwaar op zijnen bek gegaan, die moslim dames waren een maatje te groot voor hem,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben VB-gezind maar geen fan van FDW omwille van zijn wat platte manier om uit te pakken met miskleunen als dat carnavaleske liedje over "ow wee weer een moskee", of iets in die aard. Voor Bart De Wever op het toneel verscheen vond ik hem echter wel een van de stevigste debaters in de politieke wereld. En hij heeft hier getoond dat hij twee razende en tierende en nochtans door de wol geverfde trutten de baas kon en het publiek dat niet bepaald gekomen was met een VB-bus toch op zijn hand kreeg.
Jammer voor hun beeld van "samenleven", maar de meiden van halal hebben zich hier echt in hun eigen voet geschoten. Het moet allemaal progressief en het gaat van samenleven en mens zijn en vrije meningsuiting... maar op geen moment toonden ze respect voor meer dan twee woorden van de tegenpartij en begonnen toen door mekaar te krijsen tegen de sterren op. Het is een persoonlijke gedachte en niet echt uit te voeren, maar ik verdenk FDW ervan om kalmeerpillen te slikken. Want had ik zulks oneerlijk "debat" (tussen aanhalingstekens want het was geen debat... het was haast een monoloog vertolkt door twee meiden van halal) vanuit zijn positie moeten meemaken, dan zou ik de studio na maximaal 1 minuut hebben verlaten. En Phara heeft daar ook schuld aan. Ik herinner me nog de dagen dat De Zevende Dag een goed discussieprogramma was waar de moderatoren bijna gewapend zorgden dat iedereen woord en wederwoord kon geven. Voor mij komt FDW hier als winnaar uit de arena. Hoe ad rem de meiden van halal ook waren. Hun absolute haat tegenover een andere mening maakte dat iedereen kon zien dat je met sommige moslims gewoon niet kan praten. Ik vind het wel jammer dat de uitzending zo vroeg moest eindigen. De repliek van mevrouw "groen-zwart" op de reactie van FDW die zegt dat hij een moslim heeft gered uit een brandende wagen omdat dat zijn taak is als mens werd overstemd door het einde van de aflevering. Ik zou hier graag eens een vervolg op zien waar de moderatie WEL modereert. Phara moet zichzelf schamen om zo een rotte aflevering te maken van wat anders wel een degelijk debat had kunnen zijn. Maar ze ging met de kont omhoog voor de meiden en liet het "debat" ontsporen in oeverloos geroep. Misschien moet ze maar eens hamburgers gaan bakken in een MacDo of Quick. Want niemand, maar dan ook niemand is gewonnen met zulkse chaotische miserie. 't is dat ik het even op internet kon bekijken want ik ben al lang blij dat ik me die 150 euro kabeltv kan besparen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Één van de weinige punten waar FDW niet op kon antwoorden, of wou antwoorden, was de terechte opmerking over de kledij van de orthodoxe Joden.
![]() |
#54 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filip De Winter werd hier wel mooi in zijn hemd gezet. Hij verandert voortdurend van onderwerp, spreekt over couscous en Saoedi-Arabië, maar kon geen enkele eenvoudige vraag beantwoorden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben helemaal geen fan van racist Dewinter, en nog minder van zijn gemiddelde manier van discussie voeren, maar hier kwam hij ondanks het voortdurend onderbreken door de moslima's als winnaar uit.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Zwakke en niet neutrale moderatie.
Filip Dewinter heeft goede indruk gemaakt, vooral het einde was sterk. Hij kon dikwijls niet antwoorden, maar dat was eerder door het voortdurend gekakel aan de andere kant van de tafel. Probeer hier maar es iets tussen te brengen : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het publiek dezelfde idiote zever gelooft, natuurlijk. Succes bij het publiek is het beste bewijs dat je onzin verkoopt. Het gemiddelde IQ is 100. Wie een IQ van 100 heeft, wordt in mijn wereld beschouwt als dom. Ergo: de meerderheid is dom, de intelligenten zijn in de minderheid.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat: