![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp nu beter hoe je tot zo'n onzin bent gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog zo'n contradictie in terminis. Als je weet dat de moslims elkaar met tientallen per dag uitmoorden aan de hand van zelfmoordaanslagen (Irak, Afghanistan, Pakistan, Noord-Afrika, ...) of aan de hand van vreselijke moordpartijen door keling en dergelijke meer (Algerije, Palestina, ...) , dan vraag ik mij af hoe jij tot de conclusie komt dat de Joden een vredig leven kunnen hebben in een land dat door diezelfde barbaren zou worden geleid. Het miljoen Palestijnen (Israëlische Arabieren) dat in het Joodse Israel leeft daarentegen, die hebben een vrijheid en voorspoed dat ongekend is in de uitgestrekte Arabische wereld. Laatst gewijzigd door Antoon : 17 maart 2009 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar juist is juist: ze beschikken niet over kernwapens, ze werken daar ook niet aan en ze hebben in hun moderne geschiedenis geen enkel land aangevallen of bezet, zijn dat ook niet van plan en de uitlatingen ivm Israel moeten begrepen worden zoals ze bedoeld zijn: het politieke regime, het zionisme en de staat die dat belichaamt is gedoemd te verdwijnen. Al het andere is propaganda van de kant van de VS met als doel hetzelfde te bewerkstelligen als in Irak: een goedkoop voorwendsel om het land te bezetten, verdelen en de hand te leggen op de natuurlijke rijkdommen.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een deel van de Joden denken dat het 'vervroegen' van de komst van Messias niet kan.(Satmar bv.) Een ander deel gelooft van wel : dat kan door goede daden te leveren(daarom de grote aanwezigheid van Chabad wereldwijd,remember Mumbay) en volgens bepaalde gelovigen(Zionisten in bepaalde vorm) om weer massaal in Erets Yisrael te leven. 2)Het is niet omdat je anders denkt dat ze randdebielen zijn.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn aardig wat aanwijzingen dat MvA nog wel eens gelijk zou kunne n krijgen.
Het spelletje dat momenteel wordt gespeeld met het vaticaan mag daar een redelijk voorbeeld van zijn. De Nazi-paus, zoals hij door velen wordt genoemd, zal zeker niet naar de holocaust gedenktekens gaan, maar zal het hebben over het verkrijgen van een beheersfunctie in Jerusalem. Een dergelijke actie mag een voorbode zijn op het vertrek van de intelligentsia uit Israël - de exodus naar de VS is al in volle gang.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De tijd zal het niet alleen leren maar ook uitwijzen.
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat het rapport klopt, dat ook de Amerikanen beginnen inzien dat een twee staten oplossing geen oplossing is maar dat moslims en joden in één stat zullen moeten leren samenleven wil de vrede slagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() De CIA verdwijnt binnen 5 jaar en zal het einde van Israël zeker niet beleven!
We vermoeden dat de nieuwe naam KGB zal zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() In 20 jaar kan en zal er veel veranderen.
En het enige waar ik mij zorgen om maak is mijn eigen toekomst en die van mijn kinderen. Dat die debielen niet kunnen overeen komen in het midden oosten zal mij een worst wezen. Dat ze mekander maar vermoorden en uitroeien in naam van hun religie, dit bewijst tevens hun achterlijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog blijven die imbeciele palestijnse terroristen hardnekkig raketten afvuren op israëlische burgers.
Mochten ze in de plaats hiervan gewoon de wapens neerleggen en economisch samenwerken, dan bestond er al lang een Palestina naast Israel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() we moesten een 90% van uw geliefde usa afpakken , eens zien hoe je dan reageert, usa en diplomatie zijn nu al vijanden
|
![]() |
![]() |