![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Informatie:
Er zijn momenteel 21 ingeschreven deelnemers en er hebben er 19 gespeeld. Je zou denken : 2 ingeschreven deelnemers moeten nog spelen. Fout ! Ingechreven deelnemer maar nog niet gespeeld: Herman Desmedt @HD Jules Spetznas ( ![]() Het gevolg is meteen een vraag aan Spetsnaz: 1 deelnemer heeft gespeeld maar staat niet ingeschreven als deelnemer ![]() How the hell is this possible? Deelnemers Antoon Dies Fribre Gentenaar groenejongen Herman Desmedt ©HD jules manta Maus Merel Patriot! Philips Pyramus querty Seba Spelev Spetsnaz Supe®Staaf The Paulus Experience Vlaamse Leeuw Yucagira Uitslagen Antoon 71 2 Jozef Ostyn 64 ![]() 3 Gentenaar 60 4 The Paulus Experience 60 5 Dies 52 6 Pyramus 50 7 querty 50 8 Philips 48 9 Vlaamse Leeuw 45 10 Yucagira 44 11 groenejongen 37 12 Spelev 35 13 Seba 31 14 Fribre 30 15 Patriot! 28 16 Merel 23 17 Maus 15 18 Supe®Staaf 15 19 manta 8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap echt niet wat je bedoelt Antoon
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jozef heeft punten gescoord, maar staat niet in de lijst van de ingeschreven deelnemers. Hoe kan dat? Ben jij ook Jozef Ostyn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nou, ik hoop wel dat Spetsnaz niet zélf de quiz gaat spelen.
Lijkt me niet echt fair zo allé ge weet wel
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles terug ok. Antoon was weer naar de details aan het zoeken, hé?
Afijn, het goede van mijn actie is dat er achter mijn naam geen belgische vlag meer staat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ontken elke band met de heer Spetsnaz. Ik heb een paswoord gekregen en heb het spel gespeeld. Voor de rest weet ik ook niet hoe het zit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Miljaar ! Ik wacht met opzet tot het eind van de dag zodat ik niet gestoord zou worden.
Ik was net goed bezig aan de kwis toen mijn zus me opbelde om haar te depanneren ! Heb dan maar afgesloten zonder op te zoeken wat ik niet wist. In ieder geval zou ik toch geen goede score gehaald hebben, want het grootste gedeelte moet ik toch opzoeken. Volgende keer beter !
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We hebben een nieuwe nr. 1 ! 1 abramis brama 76 2 Antoon 71 3 Jozef Ostyn 64 4 Gentenaar 60 5 The Paulus Experience 60 6 Dies 52 7 Pyramus 50 8 querty 50 9 Philips 48 10 jules 47 11 Vlaamse Leeuw 45 12 Yucagira 44 13 groenejongen 37 14 Verhofstadthater 35 15 Spelev 35 16 Seba 31 17 Fribre 30 18 Patriot! 28 19 Merel 23 20 Herman Desmedt ©HD 21 21 Maus 15 22 Supe®Staaf 15 23 manta 8 24 Dina 0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Mag dat?
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, het kost je natuurlijk wel tijd
Maar het valt toch niet te controleren he |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop toch niet dat iedereen dit gedaan heeft, anders is het wel een blammage voor diegene onderaan
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien had je een tijdslimiet op de quiz moeten zetten - technisch mogelijk? - bijvoorbeeld 5 minuten en dan nagaan wie binnen die 5 minuten de meeste vragen correct kan beantwoorden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
misschien niet zo'n slecht idee voor volgende keer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Niemand meer ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |