![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De quiz begint zaterdag 17/04 om 0u
en eindigt zaterdag 24/04 om 0u Inschrijven ? Stuur me een pb dat je wil meedoen, je zal dan spoedig een password ontvangen. Je kan ook nog inschrijven als de quiz al begonnen is Waar ? http://quiz.spetsnaz.be Maak aub de vragen niet openbaar. Als ik merk dat er gefraudeerd wordt, zal het de eerste en de laatste keer zijn dat ik hier mijn tijd in investeer. Het ip wordt opgeslagen. Hoe winnen? Er zijn 25 multiple choice vragen 4 antwoorden per vraag waarvan één juist 4 punten voor een juist antwoord -1 punt voor een fout antwoord en 0 punten voor geen antwoord. Belangrijk is ook dat de benodigde tijd wordt meegerekend bij ex aequo. De vragen zijn niet echt moeilijk denk ik dus zit niet op google je tijd te verspelen. Bij ex aequo, wint diegene die het minste tijd nodig heeft gehad voor de quiz. Je kan uiteraard slechts eenmaal deelnemen. Veel succes en speel het fair ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() De quiz is begonnen
u kan nog steeds inschrijven |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Oude rakker Antoon staat aan de leiding
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal is geen meedoen! Was het bijna vergeten.
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we zien wie beter doet.
![]() Succes aan de toekomstige deelnemers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() ok , zal ik maar ook meedoen , alleen voor de lol dan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() kom�*�*n, iemand moet antoon kunnen tegenhouden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn al die vragen in 1 reeks op te lossen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zal vannacht es kijken
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en tis meestal van direct weten of nooit weten denk ik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeer leuke quiz, helaas waren er enkele vragen bij waarop ik het antwoord nooit zal kennen en het resultaat stelt dan ook een beetje teleur, maar goed it's a game and not more than a game. Paulus, Antoon en nog iemand deden momenteel beter dan ikzelf.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Mja, niet mee inzitten.
Ik sta zelfs voorlaatste ![]() En te peizen dat ik normaal nog redelijk scoor in zo een dingen. Maar der zat vanalles tussen dak niet wist, en dan heb ik er gegarandeerd nog wat kemels erbij gesmeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat die kwis?
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nix voor ne zondagochtend...
![]() ![]() ![]() ben de laatste .... ![]()
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ga mij ook inschrijven.
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() dju 7e ...
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |