![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() enne...
bedankt voor alle reacties hier, het biedt toch wat troost ![]()
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Dat de eerste getrouwde man die nooit eens even goesting had in een ander schoon poepeke het ons komt zeggen, dan kennen we meteen de grootste leugenaar van politics.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mja net als zijn vrouw waarschijnlijk zijn gezaag ook kotsbeu is?
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Haar ventje zal net 3 weken op survivaltocht zijn zeker.
![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect voor de gevoelens van Morduk, maar ik moet me hierbij aansluiten en zeggen dat zijn problematiek naar de achtergrond verschuift als je de kwaliteit van zijn proza leest. Recht uit het hart maar toch door een literaire filter gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Vind het maar een raar verhaal.
Dat het om een keuze zou gaan ? Ik ken redelijk wat mensen die een sterke huwelijksband perfect weten te verzoenen met passionele escapades om de zoveel tijd. Is het dan zo eervol naast iemand te slapen 'met een gebalde vuist onder het kussen' ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Besef dat maar goed en wordt er gelukkig door.
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() tsss, nelle, .....
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar nu kloterij aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#53 |
|
![]()
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() /rewind/ oef /rewind/
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() amai ik ben blij nog niet al te volwassen te zijn!
maar aan alle mensen die dergelijke problemen hebben: doorbijten, laat niet iets dat ge al zoveel jaren lang hebt opgebouwd met een persoon verknallen door een vluchtige en oppervlakkige bevlieging!
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondanks het prachtige proza van Morduk, moet ik toch wel zeggen dat er hier vanuit verschillende meningen wordt geantwoord. Er zijn vele mogelijkheden:
1. Iemand houdt van zijn vrouw en gezin, maar de vlam is er een beetje uit (wie beweert dat hij zijn partner na 30 jaar nog even verliefd aankijkt als toen ze begonnen zijn met de relatie lijkt me een leugenaar. Werk, zorgen over huis en boompje en opvoeding van de kids brengt een zekere slijtage mee). Ik wil niet gezegd hebben dat partners noodzakelijk uit mekaar groeien, maar vaak zal er meer een routine komen in de plaats van de hevige verliefdheid van het begin. Een knap/uitdagend persoon kan op zulke momenten weer een gevoel van kalverliefde opwekken. Op dat moment kan je misschien maar best je gevoelens even op kant zetten en zeker als je een waar gezin hebt. 2. Je houdt ook van je gezin en je partner maar er is toch iets mis. Iets waar je niet over durft praten met je partner uit angst dat je partner gaat panikeren en dat het boeltje dan wel eens om zeep zou kunnen gaan. Je wil of zou toch moeten praten met je partner maar dan lijkt het me niet meteen aangewezen om te openen met het feit dat je dolverliefd bent op iemand anders. Misschien kan je een rustige sfeer scheppen om dan met je partner een gesprek aan te gaan over waarom je een slijtage in de relatie voelt en hoe je die kan verhelpen. Wil zij liever wat meer de bloemetjes buiten zetten terwijl jij een huisduif bent of is het omgekeerd? Te weinig samenwerking in het huishouden? Te weinig met elkaar praten omdat je te vaak met huishoudelijke taken bezig bent en door de routine vergeet om vooral met elkaar te leven? 3. Je beseft dat je thuis niet gelukkig meer bent. In zulks geval moet je ook praten. Zeker als er kinderen zijn. Zij zijn (o jee... de uitdrukking alleen al) het kind van de rekening bij een vriendelijke scheiding en regelrecht een slachtoffer bij een vechtscheiding. Morduk, ik wens je toe om na te denken over je situatie. Die is niet makkelijk. Maar je moet jezelf de vragen stellen of je blij bent met je gezin en of die vrouw die nu in gedachten naast je zit echt een vervanging kan zijn voor je vrouw en je kinderen. Neem daar je tijd voor. Het is heel belangrijk. Ik uit geen waarde-oordeel over jou want vanuit je startpost heb ik de indruk dat je jezelf eerder slachtoffer voelt van je gevoelens en zeker niet de macho die graag op het werk eens een secretaresse of zo wil "nemen". Het zit je diep en je moet jezelf die vragen stellen. Tip: Ik ben zelf ooit korte tijd bij een therapeute geweest (maar het ging niet om zulks vraagstuk) en ze liet zich ontvallen dat ze mensen altijd afraadt om iets te beginnen met mensen van het werk. Veel problemen mee met nogal vaak ook ontslagen en gebroken harten. Ik wens je alle sterkte toe om voor jezelf de scenario's te overschouwen en in je eigen hart te kijken. mvg, Jaz |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
... het vervolg ... je verbrandt je vorige leven je begint een nieuw leven met haar ... zij wordt verliefd op een ander jullie relatie strandt je blijft verbitterd achter ... |
|
![]() |
![]() |