Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2009, 14:29   #41
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
En ook de afkomst van de dader(s) , ik woon op de buiten en zie hier nogal veel geen haat straat briefjes hangen ............ vooral bij mensen die het soort vernieuwers niet kennen laat ze 1 maand in 't stad wonen omgeving turnhoutse baan en hun mening zal snel veranderen
Er is eind vorige week ergens een onderzoek gepubliceerd die u volledig tegenspreekt. Als ik het weet op te snorren zal ik hier posten. Mag ik eens een bron waarmee u uw bewering kan staven?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 14:37   #42
/Sarah/
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Er is eind vorige week ergens een onderzoek gepubliceerd die u volledig tegenspreekt. Als ik het weet op te snorren zal ik hier posten. Mag ik eens een bron waarmee u uw bewering kan staven?
daar heb ik niets aan toe te voegen ......
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 14:37   #43
copulator silvestris
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ha Circeke, zingt gij nog steeds bij het stofzuigen'"leve de multiculturele verrijking?"
Toch spijtig dat onze dochters niet met een Niet Vlaming naar huis komen he; we leerden ze nochtans niet te 'diescrimminereuh! ' Onze dochters zijn aardig en geven conform de politiek correcte opvoeding alle kansen, zelf als ze bedreigd of bestolen worden door een kansarme Niet Vlaming want daar kan die jongen niets aan doen!
Maar ookal zijn ze aardig die dochters; enkel Niet Vlamingen zonder papieren deden een huwelijksaanzoek! Want tja..andere Niet Vlamingen trouwen liever met een eveneens Niet Vlaming! Ik zie nog tegen mijn dochter" kind ;het gaat over een warme samenleving trouw nu toch met die arme illegaal!...waarom zou een Niet Vlaming met papieren je nu willen; das toch niet logisch? Die wil zeer terecht iemand met dezelfde culturele achtergrond en religie! Gisteren betrapte ik haar voor de spiegel met hoofddoek, zo progressief en geemancipeerd! Ik was zo trots; komt nog goed met haar!
Ga je haar zelf besnijden? Of ga je het laten doen?
copulator silvestris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 14:40   #44
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat geweldige onderzoek van het centrum voor gelijke kansen?
Goed onderzoek, niet Vlamingne zijn tof, Vlamingen xenofobe racisten! Juist; uiteraard!
Maar je moet het niet zoeken hoor daar is al een draad over!
Pibo; gij moogt zonder bron geen mening hebben! Nieuwe forumregel; ge moogt niet denken zonder politiek correcte toestemming!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 14:40   #45
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik ken men buren , geloof me gerust de meeste komen met moeite buiten het dorp ............. daar heb ik geen studie voor nodig

Het is hier een vrij katholiek dorpke , de mensen hier geloven nog wat de piester op zondag uit zijne nek zwanst
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 14:43   #46
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die besnijdenis doen we zelf met een speciaal gekocht 'doe het zelf kit' uit de Gamma!
Genot voor vrouwen is zo Vlaams; daar kunnen we niets van leren!
Een beetje ouder stelt dochters toch niet bloot aan genot; wat moet dan kind wel niet denken? Dichtnaaien die handel, we maken er nog een gezellig familiefeestje van op de keukentafel!
Oud 23 maart 2009, 14:46   #47
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waar ligt dat dorp Pibo? Je moet verrijkt worden, pastoors mogen niet uit nek zwammen, enkel niet Vlaamse geestelijken mogen dit!
Waar is dit dorp, zonder hangjongeren en hoofddoek tel je in de verrijking niet meer mee!
Ieder drop heeft recht op kansarme niet Vlamingen!
Oud 23 maart 2009, 15:14   #48
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar ligt dat dorp Pibo? Je moet verrijkt worden, pastoors mogen niet uit nek zwammen, enkel niet Vlaamse geestelijken mogen dit!
Waar is dit dorp, zonder hangjongeren en hoofddoek tel je in de verrijking niet meer mee!
Ieder drop heeft recht op kansarme niet Vlamingen!
Sorry , maar die verrijking kunnen we in klein brabant wel missen 't is al erg genoeg dat ik die verrijkers hoef te zien als ik uit ga !!! Als ik ze zo zie lopen in 't stad heb ik men bedenkingen voor men pensioen later 'k denk niet dat daar veel in huis van zal komen ! ? of men moet diefstal en drugs kunnen belasten
Oud 23 maart 2009, 16:17   #49
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hola Pibo; als je berooft wordt is dit door een kansarme; die er niets maar dan ook niets aan kan doen!Natuurlijk gaan de verrijkers niet jou pensioen betalen; welnee ze brengen ons cultuurlozen ;cultuur! Daar moeten wij hun pensioen betalen, zonder verrijkers stonden we nergens hoor! Wel politiek correct blijven he!
Oud 23 maart 2009, 17:24   #50
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je herkent hier de cultuur die Kim De Gelder voortbracht in?
Die Kim, dat is er één over een bepaalde periode en die is waarschijnlijk geestesziek. Dat is wat anders dan bij je volle verstand en in goede gezondheid iemand neersteken voor een prul! De verrijkers komen dagelijks meerdere keren in het nieuws met hun messen! En dan vormen ze nog een "minderheid" in onze maatschappij...
We moeten maar eens elke dag de messentrekkers-helden uit de multiculbende, met de dag en de datum erbij op een rijtje zetten.Doe jij hetzelfde met de autochtone messentrekkers, maar wel dag per dag en niet die van de laatste twintig jaar op een hoopje gooien en iedere dag met dezelfde afkomen! Het is weer leuk geweest de laatste dagen ivm met het messengetrek van onze verrijkers...
Waarom hebben ze zo een zever verkocht met de vuurwapens onlangs, en tegenover de messentrekkers, daar durven ze niet naar omkijken tenzij te laat! Nu en dan een aantal "jongeren" van autochtone en allochtone achtergrond bij verrassing tegenhouden en fouilleren... dan zouden ze "ontdekken" wat ze al lang wisten maar niet mogen zeggen zeker? En daarbovenop een straf die aan de ribben hangt.
Het zou "racisme" zijn...
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 17:51   #51
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht

... allé, je hoeft maar de krant open te slaan en je hebt weer prijs!
In Antwerpen, Algerijn, op de bus op het Rooseveltplein enz
De multicul in al z'n glorie, uur per uur...
Oud 23 maart 2009, 17:53   #52
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

... en hopla! Het is gewoon saai aan het worden!
Oud 23 maart 2009, 18:17   #53
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in antwerpen hangen camera's , dus juist wel klacht indienen dan gaan de statistieken omhoog en kunnen ze nimeer komen zeiken met hun vervalste statistieken dat het veilig is in onze steden !

trouwens pepperspray mag je niet hebben
neen, dat mag niet. thuisslachten ook niet, overvallen ook niet, mensen lam stampen ook niet...
sorry, ik leef de wet na, behalve als het op mijn veiligheid en die van mijn naasten komt, de politie kan die niet meer garanderen. Dan moet ik er zelf voor instaan...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 18:17.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 18:25   #54
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gelijk heb je Typo, ik denk er ook zo over.
Wie bijvoorbeld aan mijn kinderen komt kan maar beter zijn levensverzekering verhogen.
Oud 23 maart 2009, 18:27   #55
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelijk heb je Typo, ik denk er ook zo over.
Wie bijvoorbeld aan mijn kinderen komt kan maar beter zijn levensverzekering verhogen.
toch eerst klacht indienen voor statistieken , de rest kan later
Oud 23 maart 2009, 19:04   #56
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door copulator silvestris Bekijk bericht
Neen, die zijn hier alleen met goede bedoelingen. Het is ons racisme dat hen dwingt tot zulke daden over te gaan. Het ligt volledig aan ons. Die jongens doen dat niet graag hoor, maar wij laten hen geen andere keuze.
Stop de Vlaamse bekrompenheid! Geef ze een kans!
Van veralgemenen gesproken.
Wij zijn racisten, zij zijn vol goede wil.
Je bent nog veel erger dan het VB.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 19:17   #57
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
toch eerst klacht indienen voor statistieken , de rest kan later
sorry pibo, ik laat me -als ik kan tenminste-niet de kop inslaan.
niks statistiek. eerst eigen lijf en leden. dat ze daarna hun wonden maar likken. en klacht neerleggen tegen onbekenden. da's ook goed voor de statistieken.
ik ga echt niet - als ik ene gepepperd heb - m'n identiteit aan de flikken geven zenne

ik discussieer niet met die gasten. ze moeten gewoon uit m'n buurt blijven. als ze komen is 't toch maar om te zeveren, want zij hebben anders met mij ook geen uitstaans.

en btw, al ooit geweten dat ze die camerabeelden gebruiken voor de dader van een ordinaire vechtpartij te identificeren, als er geen zwaargewonden of dode valt? neen he?
Ik denk dat ze die voor een 'gewoon gevalletje'
-tja da's de andere kant van dat mes dat langst 2 kanten snijdt, de moslims die ons overspoelen met criminaliteit zodat een zekere normvervaging optreed-
waarbij iemand een beetje ongevaarlijk pepper in z'n smoel krijgt, de flikken geen recht geeft om camerabeelden te bekijken...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 19:40.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 19:48   #58
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht

... allé, je hoeft maar de krant open te slaan en je hebt weer prijs!
In Antwerpen, Algerijn, op de bus op het Rooseveltplein enz
De multicul in al z'n glorie, uur per uur...
Het onderlijfje zal tevreden zijn, zijn multi stad weer eens verrijkt.

Laatst gewijzigd door alberto : 23 maart 2009 om 19:50.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 20:43   #59
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar is copulator silvestris de enige hier die intellectueel in staat is tot het begrijpen van sarcasme.

Arm Vlaanderen.
Oud 23 maart 2009, 20:50   #60
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Blijkbaar is copulator silvestris de enige hier die intellectueel in staat is tot het begrijpen van sarcasme.

Arm Vlaanderen.
Vlaanderen wordt zo te zien bevolkt door barbaren. Gelukkig is er instroom genoeg van moslims om het niveau op te krikken.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be