![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geweldige onderzoek van het centrum voor gelijke kansen?
Goed onderzoek, niet Vlamingne zijn tof, Vlamingen xenofobe racisten! Juist; uiteraard! Maar je moet het niet zoeken hoor daar is al een draad over! Pibo; gij moogt zonder bron geen mening hebben! Nieuwe forumregel; ge moogt niet denken zonder politiek correcte toestemming! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is hier een vrij katholiek dorpke , de mensen hier geloven nog wat de piester op zondag uit zijne nek zwanst
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die besnijdenis doen we zelf met een speciaal gekocht 'doe het zelf kit' uit de Gamma!
Genot voor vrouwen is zo Vlaams; daar kunnen we niets van leren! Een beetje ouder stelt dochters toch niet bloot aan genot; wat moet dan kind wel niet denken? Dichtnaaien die handel, we maken er nog een gezellig familiefeestje van op de keukentafel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ligt dat dorp Pibo? Je moet verrijkt worden, pastoors mogen niet uit nek zwammen, enkel niet Vlaamse geestelijken mogen dit!
Waar is dit dorp, zonder hangjongeren en hoofddoek tel je in de verrijking niet meer mee! Ieder drop heeft recht op kansarme niet Vlamingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hola Pibo; als je berooft wordt is dit door een kansarme; die er niets maar dan ook niets aan kan doen!Natuurlijk gaan de verrijkers niet jou pensioen betalen; welnee ze brengen ons cultuurlozen ;cultuur! Daar moeten wij hun pensioen betalen, zonder verrijkers stonden we nergens hoor! Wel politiek correct blijven he!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten maar eens elke dag de messentrekkers-helden uit de multiculbende, met de dag en de datum erbij op een rijtje zetten.Doe jij hetzelfde met de autochtone messentrekkers, maar wel dag per dag en niet die van de laatste twintig jaar op een hoopje gooien en iedere dag met dezelfde afkomen! Het is weer leuk geweest de laatste dagen ivm met het messengetrek van onze verrijkers... Waarom hebben ze zo een zever verkocht met de vuurwapens onlangs, en tegenover de messentrekkers, daar durven ze niet naar omkijken tenzij te laat! Nu en dan een aantal "jongeren" van autochtone en allochtone achtergrond bij verrassing tegenhouden en fouilleren... dan zouden ze "ontdekken" wat ze al lang wisten maar niet mogen zeggen zeker? En daarbovenop een straf die aan de ribben hangt. Het zou "racisme" zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht
... allé, je hoeft maar de krant open te slaan en je hebt weer prijs! In Antwerpen, Algerijn, op de bus op het Rooseveltplein enz De multicul in al z'n glorie, uur per uur... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht
... en hopla! Het is gewoon saai aan het worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
sorry, ik leef de wet na, behalve als het op mijn veiligheid en die van mijn naasten komt, de politie kan die niet meer garanderen. Dan moet ik er zelf voor instaan...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk heb je Typo, ik denk er ook zo over.
Wie bijvoorbeld aan mijn kinderen komt kan maar beter zijn levensverzekering verhogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() toch eerst klacht indienen voor statistieken , de rest kan later
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn racisten, zij zijn vol goede wil. Je bent nog veel erger dan het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
niks statistiek. eerst eigen lijf en leden. dat ze daarna hun wonden maar likken. en klacht neerleggen tegen onbekenden. da's ook goed voor de statistieken. ik ga echt niet - als ik ene gepepperd heb - m'n identiteit aan de flikken geven zenne ik discussieer niet met die gasten. ze moeten gewoon uit m'n buurt blijven. als ze komen is 't toch maar om te zeveren, want zij hebben anders met mij ook geen uitstaans. en btw, al ooit geweten dat ze die camerabeelden gebruiken voor de dader van een ordinaire vechtpartij te identificeren, als er geen zwaargewonden of dode valt? neen he? Ik denk dat ze die voor een 'gewoon gevalletje' -tja da's de andere kant van dat mes dat langst 2 kanten snijdt, de moslims die ons overspoelen met criminaliteit zodat een zekere normvervaging optreed- waarbij iemand een beetje ongevaarlijk pepper in z'n smoel krijgt, de flikken geen recht geeft om camerabeelden te bekijken...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 23 maart 2009 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar is copulator silvestris de enige hier die intellectueel in staat is tot het begrijpen van sarcasme.
Arm Vlaanderen. ![]()
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |