![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is uw raciale afkomst | |||
Caucasisch |
![]() ![]() ![]() |
31 | 96,88% |
Negroïde |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Capoïde |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mongoloïde |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Australoïde |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen, eigenlijk is dat allemaal heel goed. Eigenlijk herhaalt de geschiedenis zeg: de Arabische krijgers hebben na de inname van het Perzische Rijk de wijsheid gehad zich door Perzische geleerden en filosofen te omringen, Perzische vrouwen te huwen en op basis van dit nieuwe syncretisme een schitterende beschaving op te bouwen. Ik vind het ook mooi hoe je hier je man verdedigt. Er zijn dus toch nog echte vrouwen. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziehier, een Øllånder.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mannen! Das een Viking, geen Ollander! Je kunt net zo goed een Arabier met een Amazigh vergelijken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Je bent tegen de verkeerde bezig, dat was sarcastisch bedoeld. Dat persoon in kwestie is al ik me niet vergis orangist. Ik ben hier den Ollandervreter bij uitstek, dergelijke opmerkingen moet je naar mij richten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme is je niet vreemd, lijkt me. Of welk accentje van marrokanen ga je anders dan een Nederlands accentje vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit weze een Zuid-Nederlander, niet?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burger
|
![]() Waarom haat je Nederlanders, beste vriend? Durf je in mijn gezicht zeggen dat je me haat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Belgicisme eigenlijk zegt, is: De Nederlands(talig)e cultuur is walgelijk, de Belgisch-(franstalig)e is superieur. Dat is hun enige argument, want verder dan bier en chocolade komt het anders niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Racisme is sowieso overrated, hoe meer men dat in het wilde weg gaat gebruiken hoe inhoudslozer dat begrip wordt. Trouwens, ik zeg wat vele Vlamingen denken ![]() (zij die dat niet kunnen zijn dan weer typische bekrompen Ollandse chagrijnigaards ![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 29 maart 2009 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar "orangisme" doet me teveel aan het koningshuis Oranje-Nassau denken. En ieder koningshuis (of het nu de Van Saksen-Coburgs, de Oranje-Nassau's of de Winsors betreft) hoort volgens mij op het schavot.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Nou ik vind jouw manier van reageren tegen ons anders best wel bekrompen hoor. Als je dat deed tegen een Turk dan was je nu geband en had je een proces aan je broekje hangen omwille van racisme.
|
![]() |
![]() |