![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat betreft moskee in NL: off topic.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 6 april 2009 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 6 april 2009 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu? wie moet er nu volgens jou worden aangelijnd? hoezo offtopic? http://www.ad.nl/amersfoort/3118302/...en_moskee.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 april 2009 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1 april of serieus? veel hier willen zelfs geen één vreemdeling in hun buurt en dan bedoel ik ni buurt van huis in straat maar voor een paar van hen is duitsland of holland ook in de buurt waarom zou het dan vrmeed zijn als de belgische moslims, of moslims van vijfde generatie (hun grootvader in belgie geboren en getogen) geen hond in de omgeving willen? (natuurlijk bedoelen ze stront van de honden) ![]() Laatst gewijzigd door Jürgen Todenhöfer : 6 april 2009 om 06:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
langzaam aan komt hun onverdraagzame aard naar boven.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honden zijn voor moslims onrein omdat wanneer dat beest hen aanraakt ze eerst zichzelf moeten reinigen alvorens het gebed aan te vangen.
Aangezien je in iedere moskee de 'kleine wassing' kunt doen is er dus geen probleem; zelfs als een hond je aanraakt kun je jezelf reinigen om het gebed te kunnen aanvangen. Verwachten dat dus een niet islamitische omgeving zichzelf richt naar wat voor moslims moet is fout, bovendien stellen zich geen problemen aangezien je bij contact het nodige kunt doen om toch te bidden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
me mijn eigen ogen zag ik meermaals oude buurvrouw met haar hond naast de deur van moskee, die keltst graag met die moskeegangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() De vraag is uiteraard wie de grootste idioot is.
Hij die het verbod vraagt, of hij die er ernstig over nadenkt het in te willigen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en gaat dat over de moskee in Nederland waarover sprake? Anders moet je je buurvrouw eens naar die moskee brengen om daar ook eens wat te gaan kletsen met haar hond.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Mag ik nog met mijn varken gaan wandelen ?
![]()
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar je bent wel omsingeld door protestantse Jezusfreak-creationisten daar in TX.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 6 april 2009 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik weet het echt niet veel plaatsen en winkels waar honden ni mogen binnengaan waarom moet moskee uitzondering zijn? moskee ni alleen da plekeske waar ze bidden maar ook beetje omgeving zolang da da moskee is, ze moeten verboden parking betalen dan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een moskee is een moskee, daar komt geen hond binnen de omgeving van een moskee is openbaar terrein en dat is toegankelijk voor alle mensen én hun huisdieren. Moeilijk hé? Hoeveel kilometer rond de moskee wou jij kaffer-vrij maken? Twintig?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() da's ni eerlijk maar 5 �* 10 meter zou toch eerlijk zijn he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha ja? en hoeveel meter moeten de muzelmannen dan uit de buurt van kathedralen, kerken en café's blijven? Ook 10 meter?
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Mogen we dan ook de 5 a 10 meter rond onze woningen moslim-vrij maken ?
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wij spreken hier over die moskee die elke vrijdag vol met bidders wordt, soms vinden ze geen plaats en bidden buiten op straat, ale ten minste in mijn omgeving bidden ze op straat buiten de deur van moskee, moskee vol en gang vol en dan nog op straat ![]() ramadan is erger , heel de straat vol met kletsers, ze gaan beetje bidden en komen naar buiten kletsen en dan weer terug bidden ... ![]() Laatst gewijzigd door Jürgen Todenhöfer : 6 april 2009 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |