![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en met recyclen heb je dus niet alles terug he.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat ik toch meer verontrustend vind dan dit fotootje is de speech die Obama heeft gehouden in Turkije waar hij vond dat de EU Turkije maar lid moest maken....
De amerikaan wil de EU dus nog altijd verzwakken...
Laatst gewijzigd door roodhaar : 7 april 2009 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(We kunnen ons dus maar gelukkig prijzen dat we ons in het gezelschap van deze intelligente persoon bevinden ![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/web/10229946/...e-tirannen.htm -------------------------------------------------- Spijkers op laag water.... pffff...... wie staat er hier in zijn onderbroek nu? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 april 2009 om 10:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dat zal, als ik zo eens mijn oor te luisteren leg, velen de deur voor zijn Amerikaanse neus doen sluiten, het krediet opgebruikt. Dat hij Turkije bij de US neemt als hij ze zo graag wil opvrijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |