![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als die mensen die denken dat er nog iets zinnigs uit zo'n conferentie kan voortkomen als dit de insteek is van zo'n bijeenkomst. Durban was een farce, een schande en een belediging van de menselijke intelligentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() De man zei een tijdje geleden iets wat bij mij is bijgebleven:
Kijk eerst naar jezelf, en verbeter jezelf. Kritiek leveren is makkelijk. Overal op dit forum wordt gefulmineerd tegen de Islam. Dit is pure masturbatie. Nee, ik heb het niet voor die gestagneerde transportgoederencultus, maar waarom erop zitten klagen? Wordt men er beter van? Moet heerlijk aanvoelen, zo kakken op de Islam en je eigen kleinburgerlijk, bekrompen leventje verheerlijken. Geeft vast een enorme kick. Geeft bovendien ook wat kleur aan een hol leventje. Dit is gecultiveerd roddelen. Jeweetwel, wat BSO-meisjes doen achter elkaars ruggen. Je moet trouwens nog steeds antwoorden waarom ik Filosoof enkel zo noem als het mij uitkomt. Hij is een fetisjist in de meest Freudiaanse betekenis. Hij heeft een fetisjobject, en een Oedipuscomplex. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 21 april 2009 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De combinatie tussen de datum en het gebeuren vind ik wel leuk.
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie weinig tot geen bedreiging vanuit de Islamwereld. Ze hebben geen Carrier Battle Groups. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Amerikaanse minister van buitenlandse zaken Condoleezza Rice: ISSlam is a peacefull and tolerant religion. We cannot say anything else because we have "friends" in the middle east (wij zijn afhankelijk van de olie in het midden oosten) Zij verkopen hun ziel voor olie aan iSSlam net zoals de klaplopers van politici en regeringsleiders in de EU http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 21 april 2009 om 17:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu over Filosoof, hij is apologeet voor zo'n beetje alle rassen en religies, en dus zeker niet een fetisjist. Volgens mij ben je daar iets te kort voor op het forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las ergens dat zowat de enige redenen waarom hij nog populair is en mogelijk herverkozen zou kunnen worden (onduidelijk op dit moment) juist zijn buitenlandse politiek is, vooral dan zijn hardnekkige verdediging van Iran's standpunt rond het nuclaire geschil. Het feit dat hij er een paar heeft doen weglopen zal hem waarschijnlijk ook alleen maar populairder maken in eigen land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor zo ver dat ik weet getuigt de aanwezigheid van grote groepen alloctone lompenproleten niet van de kwaadaardigheid van de Islam. Ten eerste gaat het om andere allochtonen dan alleen moslims. Ten tweede gaat het hier over de boeren en arbeiders. Een rasechte Vlaamsche Johny kan, na nuttigen ener vat, even veel of meer schade aanrichten, en hij gaat even hard "bokken" op homo's. Ten derde gaat het hier over een botsing tussen een complex en een simpel maatschappijmodel, en botsende paradigma. Plebejers hebben altijd de neiging om zich degoutant te gedragen - - neem maar het vakantiegedrag van Europese plebejers: bakken in de zon, s'nachts zuipen en eten bij de McDo. Ten vierde hebben die mensen (op enkele cellen na) geen ideologie. Het zijn everzwijnen. Als je een everzwijn bij je thuis loslaat, is het niet zijn schuld dat je koelkast leeg is. Het varkentje valt misschien al bij al goed mee, maar het weet niet hoe zich bij jou thuis te gedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filo heeft een obsessie met de nazi's en heeft een Oedipuscomplex waarbij hij niet wil dat iets identieks ooit zal gebeuren. Meer niet. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 21 april 2009 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A-jad is misschien een fanaticus, maar hij geeft hoop aan the wretched of the Earth. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid zonder rechtvaardigheid leidt tot slavernij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of, om zelf een concurrent te starten. Maar u draait rond de pot. En bovendien hebt u boter op het hoofd. U vindt het erg wanneer men religies, en vooral Islam, bekritiseert, maar u hebt zelf geen moeite andere mensen een complex aan te praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |