![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() En nu weet het forum ook meteen waarom ik materieel bezit niet als zaligmakend beschouw: ik was het gelukkigste toen ik het minste had.
Nu heb ik dingen, maar daarbij horen ook zorgen. Nugoed, mochten mensen als mij redeneren, dan was de economie helemaal omzeep ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga in een 4x4 kamertje wonen met alleen een bed en een bureau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() tien jaar geleden zat ik in de eindfase van mijn doctoraat.
dat, en een legendarische kater, vat het hele jaar zowat samen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tien jaar geleden in april was ik net terug van een twee maanden durende reis in Zuid-Oost-Azië. Bovendien was het de vierde maand van mijn loopbaanonderbreking van een jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tien jaar geleden deed ik net hetzelfde als nu, nl werken.
Alleen werkte ik toen veel meer en verdiende ik toen veel minder in vergelijking met nu. Of anders gezegd; alles verloopt volgens plan.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 jaar geleden was ik 24. elke week vrijdags en zaterdags uitgaan, bacardi-cola drinken, hopeloos verliefd zijn op een meisje dat serieus met mijn voeten speelde. ik werkte wel al en was al jeugdtrainer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat nu niet meer kunnen opbrengen, vrees ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu ist vertrekken om 8-9u en thuiskomen ten laatste om 2u. damn, ik word oud.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Leuk topic!
Exact tien jaar geleden begon ik aan mijn eerste werkdag bij mijn huidige werkgever. Met de bedoeling er slechts een half jaartje te blijven. Het was toen nog parttime én 's nachts. Overdag kon ik mijn freelance activiteiten helemaal ontbolsteren. Ondertussen zijn we tien jaar later en krijg ik mijn cadeaucheques voor 'Ten Years Of Excellent Service'. Het freelancen is gedaan. Een paar dromen minder, eerlijk gezegd. De journalistiek heb ik achter me gelaten. Bedrijfsjournalistiek betaalt ook wel stukken beter ![]() Ook tien jaar samen met mijn vrouw! Het is begot een cirkel die rond is. Als ik nu terugkijk, kan ik alleen maar stellen dat 10 enerzijds in een ruk voorbijschiet, maar dat er toch zo veel veranderd is. Ik zou mijn tien jaar jongere versie niet meer herkennen, laat staan hem leuk vinden. Ik ben ook stukken knapper geworden.
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 10 jaar geleden....
Waren we pas in onze nieuwe woning, nog volop aan 't afwerken.... Dag en nacht aan 't werk zonder moe te worden... Sloeg ik nog "putten in de grond" bij het volleyballen....nu hangen ze elk jaar het net weer wat hoger.... Moest mijn vriendin er maar naar wijzen.... Wat gaat het 10 jaar verder zijn..... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() 10 jaar geleden was ik ....
- wilde plannen aan het maken. - mijn alcoholgrens aan het verleggen. - de geboorte van mij dochter aan het voorbereiden. - nog van plan de wereld te veroveren. - het establishment op zijn grondvesten aan het laten daveren. - kat en muis aan het spelen met de flikken. - ... Als ik er op terug kijk waren het toch plezante tijden ![]()