![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan ook over racisme praten of over het weer, over de moestuin of over de vrouwen (en hoe die toch altijd de baas blijven), over voetbal of over de files, over Aïsha Qandisha of over Tijl Uilenspiegel, over de varkensgriep of over Fortis, over de corrupte politiekers of de uitslagen van de Lotto, ... Eigenlijk over alles waar ge ook met een niet-Marokkaan over kunt praten. Ik heb blijkbaar het geluk een paar Marokkanen te hebben leren kennen die zowat de zelfde obsessies als ikzelf delen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we wel kunnen doen is een randevenement organiseren. VVB deed dat vroeger ook, maar preekte vooral voor eigen kerk. Misschien kunnen we hen er van overtuigen iets beter te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier ben ik er het eerst over begonnen: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=114
Hier reageert Pelgrim: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=119 op het meest belangrijke deel, en hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=134 blijf ik drammen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pelgrim heeft het begrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 4 mei 2009 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Een ander idee : aan verschillende Waalse muziekgroepen vragen om de "Vlaamse Leeuw" te coveren. Ik denk bijv. aan de Waalse punkgroep René Binamé et les roues de secours. Ik denk trouwens dat ze al eens in het Nederlands hebben gezongen. Als we daarmee het nieuws niet halen op RTBF èn VRT dan weet ik het ook niet meer.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 4 mei 2009 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heeft moeite met zichzelf.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het waren idd maar 3 man en een paardenkop.
![]() Slappe betoging..... Misschien beter de economische crisis mee in de running gegooid ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb echt het indruk in de Middeleeuwen te zijn als ik zo'n betoging zie!
![]() Zelfs Eddy Wally is minder belachelijk! ![]() http://www.youtube.com/watch?v=gqf_gEFsA2k Laatst gewijzigd door Everytime : 4 mei 2009 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben al bezig een groep jonge Marokkanen (vooral Berbers) voor hetzelfde klaar te stomen. Overigens moet ik dringend m'n banden met de 'métèques' van Charleroi wat nauwer aanhalen. Die zouden dan eerder voor een rap- of een ragga-versie gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 mei 2009 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- vrij v�*n vrees - vrij v�*n vooroordelen - vrij v�*n vervlogen vormen - vrij v�*n verleden - vrij v�*n verkramping - vrij v�*n vaad'ren met een heilig land maar bovenal: vrij vòòr vriendschap, vlijt, vindingrijkheid, vrijmoedigheid, ... We hoeven geen verdere verantwoording af te leggen. In 'onze' hoofdstad doen we toch wat we willen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 mei 2009 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan gaan jullie de Walen opzadelen met alle zonden van de wereld...... Zo kom je nergens, onafhankelijkheid en splitsen is gewoon een natte droom, en dromen zijn bedrog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 4 mei 2009 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zullen we zeker doen, maar we zullen ons daar niet toe beperken.
En zo zullen we jou en de rest van de 'Belges' nachtmerries (blijven) bezorgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie trouwens niet in welke consensus de Vlamingen moeten doen als het gaat over de grenzen van Vlaanderen of het feit dat het Nederlands de officiële taal is van Vlaanderen? in België zijn staatshervormingen gedoemd om meer problemen te veroorzaken dan dat ze oplossen, gewoonweg omdat de enigste echte betrachting van Franstalig België er in bestaat om geheel België Franstalig te maken. elke staatshervorming zal dan ook in de zin moeten gebeuren. enkel een splitsing kan dit doen stoppen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |