![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is het Vlaams Blok terecht veroordeeld? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
38 | 38,38% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
61 | 61,62% |
Aantal stemmers: 99. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Zovele topics over dat procesje dus pik ik er deze willekeurig uit.
Waar moet het nu naartoe met onze blokkers hier? In topics als "vlaams blok is racistisch" of telkens er gewag gemaakt werd van het racistisch karakter van het blok kreeg men steeds de reply dat dat niet zo was vermits de vzw's waren vrijgesproken. Als men voorzichtig zei dat ze niet waren vrijgesproken maar dat de rechtbank zich onbevoegd had verklaard werd je door de blokkers als idioot beschouwd want voor hen was dat hetzelfde. Het vertrouwen in het gerecht was zeer groot en justitie kreeg alle lof. Nu er wel een uitspraak is herzien ze even snel hun mening over justitie, het is een corrupt, slaafs en gekleurd instrument van Verhofstad zelf. Maar niet getreurd VB-ers. Jullie kunnen natuurlijk zeggen dat die uitspraak gebaseerd is op "slogans" van gisteren die vandaag van geen enkel belang meer zijn voor uw partij. Iedereen weet inmiddels dat ondanks het feit dat de leiding van de partij niet gewijzigd is, deze personen het licht hebben gezien en niet meer racistisch zijn. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Schepen
|
![]() JA
Dat jullie daar in Belgie nu pas achterkomen ![]()
![]() |
#46 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok bestaat 20 tot 25 jaar.... Ge zijt ferm ziek als ge nog met dien zever af komt van 60 jaar geleden. Zever in de zin dat het niet gelinkt is aan het Blok. Te betreuren feiten, dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Mja LSP, BUB, AEL het wordt ietsjes teveel ![]() Toch respect voor de mensen die er actief aan meedoen, je moet het maar doen hé... je inzetten voor iets waar je op voorhand weet dat het toch een flop wordt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Ben juist terug van me werk en heb het nieuws nog niet gezien maar aan de topics te zien hier kan ik alleen maar dit zeggen:
![]() Gisteren zei ik nog hier dat de democratie aan het achteruit gaan is in België, nu weet ik het zéér zeker Een overheid die zijn oppositie laat veroordelen .. zoiets klinkt zéér democratisch ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() "Nu nog ophangen in het openbaar!", zei Sadam Verhofstadt
"Of laten we ze kruisigen!", wist Fidel Stevaert te vertellen "Dat zal ik wel beslissen wat ermee gebeurd!!", Zei Elio met een kwade stem En ze leefden nog lang gelukkig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik morgen een partij opricht samen met De Decker en Grootaerts die de snelheidslimieten op de openbare weg willen afschaffen dan mogen wij met z'n drietjes zo snel rijden als we willen en ziet geen enkele democraat er graten in dat we iedereen oproepen om mee te doen. Fijn.
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het allemaal maar zo zo, eerst rap een wet uitschrijven om partijen de dotaties af te pakken die schuldig zijn aan de racismewetgeving en dan een paar weken erna wordt het blok na een proces of ik weet nie hoeveel ineens racistisch bevonden. Komt dat nu toch eens goed uit zeg, zo vlak voor de verkiezingen. Dan vind ik het scenario van Familie nog spannender ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo ik ben nieuw op dit forum en volg de politiek niet zo erg, maar ik ben toch blij met de veroordeling van het Blok. Dat zal hen leren om bussen van de lijn vol vreemdelingen te bekogelen met stenen. Of zonder reden vreemdelingen neer te steken of te vermoorden met ijzeren staven. De Joden in Antwerpen zullen ze nu ook wel niet meer durven te bedreigen. En in de dancings kunnen we nu ook weer plezier maken zonder dat de VB-sympathisanten rel schoppen. Jongens het gaat terug tof worden in België.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enne te snel rijden op de openbare weg dat kost geld, veel geld net als het overtreden van de racismewet.
![]() |