![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb de beelden maar ff gezien toen johan verminnen bezig was + moet je niet op camerabeelden afgaan (geven een vertekend beeld want je kan de open plekken niet zien).
als je echt een beeld van het aantal volk wilt hebben, moet je met een heli er boven hangen. en dan moet je ook nog rekening houden hoeveel percentage er echt is voor politieke doeleinden en wie voor het gratis concert zelf omdat hun favoriete artiest eraan meedoen. aan de belgiscisten op dit forum om is over na te denken. Laatst gewijzigd door Shadowke : 17 mei 2009 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Tijdens het RTBf journaal van 19 uur werd Arno gevraagd om uit te leggen wat dat nu juist betekent, Belg zijn.
Antwoord van Arno: "L'odeur." (de geur) waarna hij de journalist uitnodigt om aan z'n linker oksel te ruiken.
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() ik krabbel niet terug
![]() 3000-5000 echte belgiscisten. de rest dagjestoeristen. dan kom je ook aan 35000 man ![]() tis maar hoe je het bekijkt ![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 17 mei 2009 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Jongens het is hier weer een zootje aan het worden. Wat maakt het uit hoeveel man er is.
Als Vlaams-nationalist ben ik nog nooit naar het zangfeest of bedevaart geweest. Dat interesseert mij eerlijk gezegd geen bal. Het belangrijkste is dat ik mij inzet voor de Vlaamse zaak en dit ook vertaal in het stemhokje.
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() waren er ook gratis belgische frieten, de beste overigens
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, je mag dus grootmoedig toegeven dat je er naast zat met "3000 man" in je openingspost.
Laatst gewijzigd door artisjok : 17 mei 2009 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een Vlaming. En een Limburger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Geef toe die 35000 dat komt over als een krachtig signaal dat la belgique gekoesterd wordt door haar onderdanen.
Het kan zijn, ja het kan,, maar ik geloof er weinig van, zeker als ik terugdenk aan die getrukeerde fotos die indertijd in de krant stond van een of ander bezoek van la Reine Fbiola (ja la belgique heeft er 2). Daar stonden ook mensen meer dan 1x op dankzij photoshop. Wat een komedie voor een land waar alles scheefgetrokken wordt en recht op de afgrond afstevend. vive labelgique, en geef de mannen nog ene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het toch ook verdacht. Om 16 uur Belgische tijd las ik op de Standaard-site dat er na een trage start 5000 man waren. En nu plots 35.000???? Eeen leugentje om bestwil (het redden van Belgique)?
Laatst gewijzigd door longhorn : 17 mei 2009 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk is het gros van die mensen gekomen om een rustig zondagnamiddagje uit te hebben. Ik geef hen geen ongelijk hoor, de line-up was goed. Doch, dat politieke kantje was er te veel aan.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() wat er ook van zij, wij moeten zowat het enige land zijn, waar de artiesten systeembevestigend zijn. Zoals Gun ook al aangaf, denk ik dat velen niet worden gehinderd door een goede kennis van zaken mbt de Belgische problemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Wat een discussie…
Of een paar chanteurs/chanteuses nu 3.000 of 35.000 man bijeenkrijgen om een belgicistische boodschap te verkondigen : so what ? U gaat daar toch geen ernstige conclusies aan verbinden ? Of wel ? Kijk, al waren het 100.000 man, dan nog zou dat minder dan één procentje van de Belgische bevolking zijn. Bij de verkiezingen van 2007 haalden Frank Vanhecke 219.218, Filip Dewinter 128.821, en zelfs de verguisde Anke Vandermeersch 103.993 voorkeurstemmen. Vergelijk dat even met die voorgehouden 35.000 voorstanders van l’Union Fait La Force, en trek dan uw conclusie. Let wel, om die cijfers te halen moesten die daar allen niet eens voor zingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Maar die wave waar die artiesten vandaag op surfen is er een van leugens en bedrog ... wees maar zeker dat zij een bepaald publiek weten te charmeren en dus te beïnvloeden op hun stemgedrag ... ze stemmen dus op basis van leugens en bedrog en ze voelen zich er heel confortabel in Pure walging ...
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Get over it.
![]() |