![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() NERDS!
Ik haat jullie, linkse ratten nog meer dan die islamieten! Als de dag er komt, en ik ben ervan overtuigd dat die komt (de groep van overvallen mensen e;d. groeit alleen maar), zal je niet op mijn symphatie moeten rekenen. D�*t is de moment dat we wel 's wat rekeningen zullen maken...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het VB mag zeggen wat ze willen. Als ze zeggen dat ze Vlaanderen onafhankelijk willen, hebben ze groot gelijk, ook al ben ik het met de meeste van hun andere standpunten niet mee eens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel: Persoon X is tegen de afbraak van illegale weekendhuisjes. Het Vlaams Blok is hier (toevallig) ook tegen. Steunt persoon X dan het Vlaams Blok??? Tuurlijk niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() zeveraar
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Zij die nu juichen zijn onozelaars !
Het VB gaat gewoon in beroep. Zo kunnen ze ongestoord naar de volgende verkiezingen. En als het voor hen effe meezit, halen ze het nog in beroep. En wat als ze het dan niet halen ? De weg naar een nieuwe partij(naam) is dan nog de enig mogelijke. Er zal wel een manier gevonden worden om de financiën door te sluizen en klaar is kees. Eeen nieuwe partije en witgewassen. Intussen kan de heksenjacht beginnen op alles wat ook maar de indruk geeft van discriminatie te zijn.
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Piano! Is dat het logo van het confederalistische Spirit dat ik zie in uw avatar?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk hoogtepunt is echter het begin van een dieptepunt. Op 13 juni zal het begin van de afdaling definitief worden ingeluidt.
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() on topic : ik vind ook dat 21 april een nationale feestdag moet worden, al ware het maar omdat ik op die dag geboren ben \o/
Anyway, wat maakt het uit dat het blok veroordeeld wordt? Niks, het gaat niet om die paar mensen die toevallig een officiële partij vormen dat doet niks af aan de redenen WAAROM mensen op het VLaams BLok stemmen. Maar goed, nu heeft men een mooi excuus om zich daar niet met bezig te houden en tijd te steken in olympische spelen en appels op school ![]()
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() Als het VB een gigantische overwinning kent dan is dat enkel omdat er meer racisten zijn bijgekomen? Uw redeneringen pianistje, trekken er niet op. Het is een beetje typisch de linkse demagogie hé. Kijk, democratisch is: als de meerderheid van mening is dat alle vreemdelingen (dus diegenen die geen belgische identiteitskaart hebben) hier weg moeten dan moeten ze weg. Dat is dus democratie, de wil van het volk. Het regerende volk. Maar daar staat links natuurlijk veraf.
En, ter verduidelijking, hoe achterlijk je uitlating ook zijn, je link blijft op m'n site staan. Ik geloof in het recht op vrije meningsuiting. Jij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() We have a winner |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() The Piano schreef:
"Champagne vandaag". Ken je dat nummer van Tom Waits? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Amai piano, jij trekt hard van leer precies, elke mens die voor het blok stemt (of er enige sympathie voor heeft) is al meteen een crimineel en een racist... straffe taal dus... ik vrees dat de verstandhouding er niet op zal verbeteren ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Beste Blok Sympathisanten,
Troost jullie, het kan nog erger... in Nederland bijvoorbeeld werd Pim Fortuyn koudweg doodgeschoten omwille van zijn politieke standpunten. ![]() ![]() ![]()