![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() [quote=circe;4122773]dit is geen grapje.
Ik ken persoonlijk iemand die schuldbemiddeling doet op het OCMW van een Vlaamse stad. "Iemand" kwam geld vragen om zijn autoverzekering te betalen. De kennis van me onderzocht de aanvraag (was immigrant): hij had VIJF auto's!!!!!![/QUOTE Ik ken persoonlijk iemand die... ![]() Vorige post: Bron: Jef Elbers ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 mei 2009 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een toeval zeg.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Another Jack;4122819]
Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2009 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() En gelukkig zijn het enkel de illegalen die willen frauderen.
De vlaamse vrome tsjeefkes doen zoiets niet natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Another Jack;4122829]beter lezen. Geld vragen aan het OCMW is niet hetzelfde als frauderen. Je mag vijf auto's hebben, maar dan moet je wel zelf de verzekering kunnen betalen, het OCMW gaat dat niet voor je doen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() [quote=circe;4122841]Geld vragen als je daar geen recht op hebt is dus geen fraude?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Another Jack;4122850]
Citaat:
Fraudeer ik als ik je vraag om even 100 euro op mijn rekening te storten aub? Dank U vriendelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() pff de armen en armsten vallen steeds uit de boot, dat doen ze al gans hun leven, terwijl de dikke vetluis aan het zwembad ligt met een zogenaamde hernia !!
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Als de man inderdaad zelf aangaf dat hij 5 wagens bezat is het inderdaad geen fraude.
U liet uitschijnen alsof het uw ex-man zelf was die er was achter gekomen... Zo is dat dikwijls met je verhalen, onduidelijkheid troef, altijd dezelfde stigmatiseren. Kan je je voorstellen als ik alle steuntrekkers voortdurend zou betichten van dure leeglopers te zijn, hou u zich zou voelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik gebruik het woord "alle" als ik "alle" bedoel. Zonder voorvoegsel wordt niet "alle" bedoeld. Maar daarvoor moet je Nederlands kennen natuurlijk. Ik liet niks uitschijnen, JIJ veronderstelde dat. Ik schreef dat hij geld voor zijn verzekering vroeg. Als U me nogmaals wil beschuldigen van stigmatizeren dan ga ik op het rode knopje duwen wegens persoonlijke aanval. Ik meld namelijk ALLE persoonlijke aanvallen. Snappie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Met je honderden voorbeeldjes en voorvalletjes over gesjoemel haat en misdaad bij migranten, scheer je voortdurend alle migranten over dezelfde kam zonder alle te specifiëren.
Rode driehoekje? Ben je niet meer voor de vrije meningsuiting? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Ja sterk!
Na de google samenraapsels gaan we dreigen met persoonlijke aanvallen. En dit dan nog wel met zaken die niet peroonlijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De politiekers die voor dit alles verantwoordelijk zijn, vegen daar hun voeten aan natuurlijk, zij zitten in een logica van winst maken op korte termijn. Eens ze een aantal jaartjes in de regering gezeteld hebben, hebben ze genoeg geld verduisterd om de rest van hun leven in weelde te kunnen leven. En het volk kan verekken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als dat allemaal gelukt is, en er nog tijd en geld overblijft, gaan we aan de slag om OOK anderen te helpen. Maar jij mag steeds met eigen kapitaal vreemde mensen gaan helpen . Je mag zelfs volledig gratis aan ontwikkelingshulp gaan doen in verre, arme landen waar het oorlog is. Veel geluk !! De wind vanachter ! En vooral : neem uw tijd ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar helemaal leuk wordt het wel, als men enkele tienduizenden fraudeurs, in het Brusselse, vooral allochtonen (maar kom, dit terzake, maar wel voor alle duidelijkheid) op het spoor is, die met valse gekochte c4's (voor degenen, die het nog niet wisten, sommigen geven veel geld voor ne c4) onrechtmatig in de werkloosheid terecht zijn gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |