![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang denk je dat het gaat duren vooralleer er dan 2 partijen zijn welke hun wil volledig tegen mekaar ingaat? En wat dan...allemaal maar dreigen met kernwapens? Idd, een heel goed plan is dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, En waarom denk je dat Iran zoveel hulpmiddelen en geld krijgt momenteel?
Omdat ze zo simpathiek zijn?
Laatst gewijzigd door illwill : 26 mei 2009 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() China is het enige land dat wat leverage heeft...
Sancties helpen niet, dreigen helpt niet, niks helpt. Zomaar geld toestoppen dan? Willen die Koreaantjes wel praten? Ach, als een mens honger heeft of lijdt, dan zal ie verandering zeker welkom heten... Zo belachelijk van te denken dat die mensen "compleet" gebrainwashed zijn... Waarom worden er daar dan anders zoveel terechtgesteld op een jaar? Omdat ze hun veters niet op de gezegende Kim-Il-Sung-moment 7.42u geknoopt hebben? "Dreaaam on whiiite boys.." spijtig genoeg, dat China die handel eigenhandig zou stoppen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor waarden kleiner dan 1 gebeurt de overdracht niet optimaal, voor waarden groter dan 1 spreekt men van informatieentropie of betekenisverlies. Ik geef je bericht een 0.2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan, is hier nu echt iedereen zo tegen amerika zodat ze allemaal blindelings VOOR kernwapens zijn? Weten jullie wel wat je zegt? VOOR KERNWAPENS???????
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Brighter than the Sun.
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 26 mei 2009 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je bent voor kernwapens? Kzal het er maar uitsleuren, want echt inhoudelijk reageren is blijkbaar niet je sterkste kant.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een voorval zoals pakweg Cubacrisis zou 50 jaar eerder ontaarden in grootschalige oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het word een mooie wereld indien jullie allemaal wereldleiders zouden zijn. Iedereen gaat kernwapens bouwen om zijn wil door te dreiven...tot er op een keer iemand zijn wil niet krijgt of tot er iemand op de teen trapt van een ander...Laat maar vallen die handel, mikken hoeft niet meer want de knal zal hard genoeg zijn...echt een mooie wereld zal het worden. Veel beter dan nu.
Misschien een keer een protest mars houden in Brussel..."WE WANT FUCKING NUCLEAR WEAPENS!!!! WE WANT THE BOMBS!!!!" ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 26 mei 2009 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, die heb ik gemist...dus dan maar rond de pot draaien?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Start een fabriek ter productie ervan...is blijkbaar toekomst aan gekoppeld.
Hier Iran, hier N-Korea, hier syrie,... allemaal een kernbom als kerstcadeau. Maar wel niet vergeten nooit te gebruiken é, enkel om je wil op te leggen dan komt alles goed. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 26 mei 2009 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() U bent een slimme jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een wereld zonder kernwapens klinkt als een geweldige droom. Helaas lijkt me in de nabije toekomst ook daadwerkelijk een droom te blijven. Met de huidige verhoudingen kun je nooit als 1e je kernwapens wegdoen. Ook kun je elkaar niet vertrouwen. Er zal altijd één stiekemerd zijn die ergens een kernwapen achter de hand houdt. En dan willen anderen dat natuurlijk ook. Wapens zijn macht; je kan ze echt niet uitbannen. Er is pas ruimte voor deze droom als alle landen een vriendschappelijke verhouding hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet jij dat? Je kent mijn naam zelfs niet, hoe zou je dan wel mijn IQ kennen?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle bestaande kernmachten hebben hun arsenaal allemaal afgebouwd, niet genoeg ok... maar wat gaat er gebeuren als er nog meer landen een kernmacht word, vooral dan landen als Iran en N-Korea? Er zal echt nog veel afgebouwd worden ja.
Laatst gewijzigd door illwill : 26 mei 2009 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt al culturen de dag van vandaag welke mensen vermoorden omwille van cartoons die uitgegeven worden van een fictief figuur als Mohammed...en je wilt dat ook dergelijke landen kernwapens krijgen?
Jan Jansen maakt een tekening in potlood en schrijft er Mohammed op...morgen Belgie plat? Wees blij dat ze dergelijke wapens niet hebben. Ik dacht echt dat zowat iedereen tegen kernwapens was...ik hoorde altijd iedereen zeggen dat de VS ed. niet snel genoeg afbouwde...nu was ik er blijkbaar naast en is toch zowat iedereen voor kernwapens. Ik vraag me af waarom.
Laatst gewijzigd door illwill : 26 mei 2009 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veronderstel dat dan ook iedereen terug voor clusterbommen is.
![]() |
![]() |