![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 1 juni 2009 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=39944 Ik herinner me ook nog Tom Lanoye & Danny Smegma. En daar kwam jouw hoek (als ik dat zo mag zeggen) op voor 'vrije meningsuiting'.
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Misschien moet ik mijn opmerking verdudelijken. Maar ik kan dat dat niet zonder suggestief te zijn (een zonde) en zonder te vertrekken van 2 'vooroordelen' (ook een zonde).
Vooroordeel 1 Raf, jouw schermafbeelding komt bij mij over als een homo-outing. Vooroordeel 2 Dat je integraal achter de standpunten van de homo-beweging staat, en dat is natuurlijk niet evident. Goe. Zoals reeds aangegeven zitten we hier met 3 vergelijkbare zaken. Vergelijkbaar omdat de één partij in de zaak zich verdedigd middels een verwijzing naar het 'recht op vrije meningsuiting'. Zaak 1 Deze zaak van VLD'er Danny Smagghe. Waar jij van standpunt bent dat Smagghe terecht een veroordeling oploopt. Waar dat jouw 'tegenstanders' zich beroepen op 'vrije meningsuiting'. Zaak 2 De zaak Danny Smagghe - Tom Lanoye. Lanoye had hem in een interview in het homoblad Uitkomst 'een lul' en 'Danny Smegma' genoemd. Smagghe dient daarop een klacht in. Lanoye verdedigd zich in een open brief onder de noemer 'recht op vrije meningsuiting'. De hele homo-gemeenschap stond achter hem, en ik 'veronderstel' gij ook Raf. Zaak 3 De zaak Danny Smagghe - Meister Wolfgang. Smagghe diende een klacht in tegen een homofobe website. De website verdedigde zich onder de noemer 'recht op vrije meningsuiting'. Het gros van de homo-beweging stond integraal achter Smagghe. Dat de 'andere partij' zich zet naar de wind, dat zijn we ondertussen gewoon. Maar ook de homo-beweging veranderd hier, naar gelang 't hun uitkomt, van standpunt. En op basis van mijn 2 vooroordelen doe jij dat ook. Graag een beetje uitleg. Dank u.
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er rest u enkel nog, ik hoorde niets op de staatszender... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans doe ze dat steeds als het over een VB'er gaat. Voor de rest is het CGKR ''onpartijdig'' hoor. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 2 juni 2009 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Gij vergelijkt appelen met peren. Zoals gewoonlijk natuurlijk, als het vlaams belang wordt aangehaald is het niet omdat ze een discriminerende wet heb doorgevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van appelen en peren gesproken.
![]() Citaat:
|
|
![]() |