Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 23 april 2004, 11:21   #41
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bleyen
Als dit allemaal klopt, is het walgelijk!
idd, Stijn ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 23 april 2004, 11:22   #42
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

volgens die link naar de Lions Club is hij inderdaad voorzitter van de afdeling met als taal : "F".

Jaja die onpartijdigheid van het gerecht in Belgie toch he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 23 april 2004, 11:24   #43
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
volgens die link naar de Lions Club is hij inderdaad voorzitter van de afdeling met als taal : "F".

Jaja die onpartijdigheid van het gerecht in Belgie toch he.
Ja, hij is Franstalig. En dan?
Everytime is offline  
Oud 23 april 2004, 11:25   #44
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

kan ie dan onpartijdig zijn?

Als die rechter een emigrant was geweest, van 't zelfde ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 23 april 2004, 11:30   #45
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
De rechter die gisteren het VB veroordeelde blijkt voorzitter te zijn van de Franstalige 'Lions Club Gent', een bende franskiljonse bourgeois die de belgische staat genegen zijn.
Citaat:
LIONS GEDRAGSCODE

- IK WIL een goede faam opbouwen in mijn beroeps- en privéleven.
- IK WIL slagen, maar alleen met loyale, eerlijke middelen.
- IK HOUD ME VOOR dat ik om te slagen anderen niet hoef te schaden of hen nadeel te berokkenen.
- TELKENS ALS de correctheid van mijn houding of mijn handelen in twijfel wordt getrokken, aanvaard ik die twijfel weg te nemen, zelfs ten koste van mijn eigen belangen.
- IK BESCHOUW vriendschap als een doel, niet als een middel.
- IK HOUD STEEDS VOOR OGEN dat ik plichten heb tegenover de gemeenschap waartoe ik behoor.
- Belangloos besteed ik daar al mijn materiële, intellectuele en morele mogelijkheden aan.
- IK HELP in alle omstandigheden mijn gelijken die in nood verkeren.
- IK TOON me behoedzaam met kritiek en gul met lof; ik wil opbouwen en niet afbreken.

DOELSTELLINGEN

- Een geest van VERDRAAGZAAMHEID EN VERSTANDHOUDING onder de wereldbevolking scheppen en ontwikkelen.
- Burgerzin HELPEN BEVORDEREN.
- ACTIEF BIJDRAGEN tot morele, sociale en culturele vooruitgang van de gemeenschap.
- De leden van Lions International VERENIGEN door vriendschapsbanden en onderling begrip.
- De Club BESCHOUWEN als een ideaal gespreksforum waar alle thema's informatief aan bod kunnen komen, zonder kans te laten voor sektarisme of vooringenomenheid.
- Met bezieling en onbaatzuchtig dienstvaardig HANDELEN.
- In zowel beroepsleven als het privéleven getuigen van DOELGERICHTHEID, RECHTSCHAPENHEID EN GOEDE TROUW.

OPDRACHT

Een geest van verstandhouding tussen alle volkeren scheppen en bevorderen teneinde humanitaire noden te leningen door belangloze hulpverlening en tot actieve deelname aan het leven van de gemeenschap en tot internationale samenwerking aanzetten.

Zeker van dat die voorzitter dezelfde persoon is ???

Ik verbaas me er nu over dat het Blok zo gerust was op de uitspraak. Ze kennen hun programma en uitspraken toch beter dan wie ook. Nu dit toont alleen aan wat wij al langer beweren over het rechtssysteem. Het Blok heeft daar echter jaren niets over gezegd en moet nu een bocht van 180 graden maken om van die uitspraak een politieke veroordeling maken.

Je kan niet enerzijds een normale burgerlijke partij spelen om dan anderzijds één van de steunpilaren van datzelfde burgerlijk systeem aan te vallen.
solidarnosc is offline  
Oud 23 april 2004, 11:31   #46
Groen Valkje
Banneling

Groen Valkje's schermafbeelding

Standaard

DIE BLOKKERS DRAAIEN ALS DE WIND ? ,ECHT BELACHELIJK , vond ook Paul Pataer gisteren te gast op AVS REGIONALE TELEVISIE.

In brussel stonden de blokkers te roepen en te vieren en te zuipen in van die a la Canvas cafeetjes Het Beest met de grootste soort, dat he gerecht onafhankelijk werkt , er duidelijk scheiding tussen gerecht en politiek is en nu die reacties zijn waanzinnig en te belachelijk voor woorden... en
het was duidelijk dat de hele VB BENDE DAT ZAG AANKOMEN EN ALLES GOED HADDEN AFGESPROKEN, zoals zwijgplicht voor de militanten, allen de fuhrer mocht het woord nemen, allemaal de zaal verlaten, aanvallen
van mensen van centrum Leman, dreigen via SMS en doodsbedreigingenen zodat bewaking van die mensen nodig was, omdat hun leven in gevaar was...
Groen Valkje is offline  
Oud 23 april 2004, 11:33   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aanvallen van mensen van centrum Leman, dreigen via SMS en doodsbedreigingenen zodat bewaking van die mensen nodig was, omdat hun leven in gevaar was...
die beelden hebben we ook allemaal gezien! schandalig hé!

en die doodsbedreigingen!!! nog schandaligderderderder.... bijna even erg als de vrijgesproken doodsbedreigingen van azzuz en consoorten. (maar die hadden een vrij-kleurtje)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 23 april 2004, 16:50   #48
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
aanvallen van mensen van centrum Leman, dreigen via SMS en doodsbedreigingenen zodat bewaking van die mensen nodig was, omdat hun leven in gevaar was...
die beelden hebben we ook allemaal gezien! schandalig hé!

en die doodsbedreigingen!!! nog schandaligderderderder.... bijna even erg als de vrijgesproken doodsbedreigingen van azzuz en consoorten. (maar die hadden een vrij-kleurtje)
Guderian is offline  
Oud 23 april 2004, 17:23   #49
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Moet dit ook niet in de juiste katern, partijdiscussies (op een zijspoor), zoals alles wat ik plaats, beste moderator ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 23 april 2004, 17:53   #50
PAJOT
Banneling

Standaard

Hoe zit het inmiddels met de promotie van de rechter-franskiljon?
PAJOT is offline  
Oud 23 april 2004, 17:57   #51
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Het draait toch steeds op hetzelfde uit:

De Vlamingen worden steeds op de kop getimmerd door de Walen, nu zelfs in Vlaanderen zelf.

Het Koningshuis én aanhang moet serieus schrik hebben van het Vlaams Blok dat ze zo ver gaan.
Werkslaaf is offline  
Oud 23 april 2004, 18:02   #52
Karl
Lokaal Raadslid

Karl's schermafbeelding

Standaard

die 10 miljoen aanhangers 8) ?
Karl is offline  
Oud 23 april 2004, 18:03   #53
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karl
Ik niet. 9.999.999 dus.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 23 april 2004, 18:19   #54
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karl
Een aanhanger of 20 bedoelt u. Uw alterego's op dit forum tellen immers niet mee. 8)
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 24 april 2004, 14:53   #55
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
De rechter die gisteren het VB veroordeelde blijkt voorzitter te zijn van de Franstalige 'Lions Club Gent', een bende franskiljonse bourgeois die de belgische staat genegen zijn.

Zoals u hier kan zien mag rechter Smetryns er zelfs voorzitter spelen van de afdeling in "Gand"...
http://www.lions.be/nl/structure/clu...m?CLUB_NR=0090

Enkel de rechts-radicalen zijn de ware revolutionairen, tegen het liberale bourgeois-systeem! EUROPA-JEUGD-REVOLUTIE!
Dat is dus die onafhankelijke rechter waar ze het steeds over hebben. Gans dit proces stinkt als een Waal!
Welpje, Guderian,
Zijn jullie die dan gaan besnuffellen?
BTW, er was méér dan één rechter...Van verdraaiing van de feiten gsproken.... kan dat ook tellen, maar van jou viel niets anders te verwachten...
filosoof is offline  
Oud 24 april 2004, 15:05   #56
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Van verdraaiing van de feiten gsproken.... kan dat ook tellen, maar van jou viel niets anders te verwachten...

Welke verdraaiing van de feiten?!?!?

Smetryns is een franskiljonse belgicist, voorzitter van de Franstalige Lions Club in Gent! Dat zijn de feiten en dat is wat ik zei!!! Leer lezen achterlijke filosoof!
Guderian is offline  
Oud 24 april 2004, 15:43   #57
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Van verdraaiing van de feiten gsproken.... kan dat ook tellen, maar van jou viel niets anders te verwachten...

Welke verdraaiing van de feiten?!?!?

Smetryns is een franskiljonse belgicist, voorzitter van de Franstalige Lions Club in Gent! Dat zijn de feiten en dat is wat ik zei!!! Leer lezen achterlijke filosoof!
Et alors? Berufsverbot voor wie Frans durft spreken en niet separatist is? Keer terug naar 1302, man!
filosoof is offline  
Oud 24 april 2004, 15:56   #58
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Et alors? Berufsverbot voor wie Frans durft spreken en niet separatist is? Keer terug naar 1302, man!
Met de stelling van het voos paterke Leman in het achterhoofd, namelijk dat er zou worden gezocht naar rechters die wél tot veroordeling zouden overgaan, is dit wel degelijk van belang. Of dacht u dat een franskiljonse belgicist de meest radicale Vlaams-nationalistische partij zou vrijspreken?!?

P.S. Uw filosofische stijl en inhoud smelten overigens als sneeuw voor de zon, "filosoof"...
Guderian is offline  
Oud 25 april 2004, 12:56   #59
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Zoals u hier kan zien mag rechter Smetryns er zelfs voorzitter spelen van de afdeling in "Gand"...

Enkel de rechts-radicalen zijn de ware revolutionairen, tegen het liberale bourgeois-systeem! EUROPA-JEUGD-REVOLUTIE!
even een vraagje:

VOORAF wist het blok 100% perfect WIE de rechter zou zijn, waarvoor ze aangeklaagd werden en door wie, etc....

NU achteraf: klagen ze allerlei "onregelmatigheden" aan: met zo'n rechter is het duidelijk dat het niet anders kan dat men hen wil veroordelen. Het is duidelijk dat ze er aan moesten, etc...

Maar.... als ze dat allemaal zo duidelijk is (en deze informatie wisten ze al LANG) : waarom zeiden ze dan tot kort vóór het proces dat ze er alle vertrouwen in hadden, en zou duidelijk worden dat ze recht in hun schoenen stoen ?

Vooraf mooi doen omdat dit best uitkomt om onschuldig te lijken ... en achteraf over diezelfde feiten klagen mdat dit dan ook best uitkomt ?

HYPOCRISIE TROEF !!!

En ja, politiek is hypocriet.... de VLD en de SP zijn ook vaak hypocriet in de regering... het blok mag van mij ook hypocriet doen... maar dan moeten ze niet overdrijven met hun geklaag, en noch minder op die paarse rommelaars gaan kakken ...

justme is offline  
Oud 25 april 2004, 15:28   #60
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:

even een vraagje:

VOORAF wist het blok 100% perfect WIE de rechter zou zijn, waarvoor ze aangeklaagd werden en door wie, etc....

NU achteraf: klagen ze allerlei "onregelmatigheden" aan: met zo'n rechter is het duidelijk dat het niet anders kan dat men hen wil veroordelen. Het is duidelijk dat ze er aan moesten, etc...

Maar.... als ze dat allemaal zo duidelijk is (en deze informatie wisten ze al LANG) : waarom zeiden ze dan tot kort vóór het proces dat ze er alle vertrouwen in hadden, en zou duidelijk worden dat ze recht in hun schoenen stoen ?

Vooraf mooi doen omdat dit best uitkomt om onschuldig te lijken ... en achteraf over diezelfde feiten klagen mdat dit dan ook best uitkomt ?

HYPOCRISIE TROEF !!!

En ja, politiek is hypocriet.... de VLD en de SP zijn ook vaak hypocriet in de regering... het blok mag van mij ook hypocriet doen... maar dan moeten ze niet overdrijven met hun geklaag, en noch minder op die paarse rommelaars gaan kakken ...

de nagel op de kop, ik heb dit ook al aangeklaagd. Het VB was na de onbevoegdheidsverlaring van de correctionele rechtbank vol lof over onze magistraten en de rechtstaat, en dat tot voor luttele minuten van de veroordeling, en na de veroordeling bestaat er ineens geen rechtstaat meer en zijn alle rechters partijtig....hypocrisie troef dus
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be