![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Al de bochtenwringerij van verzuurde blokkers ten spijt. Enerzijds stellen dat holebi's niet mogen gediscrimineerd worden en anderzijds tegelijkertijd maatregelen voorstellen om holebi's te discrimineren, kan je bezwaarlijk als tolerant omschrijven. Wat mij vooral verbaast, is hoe die verzuurde blokkertjes zich niettemin in bochten blijven wringen om hun discriminatoire programma te vergoeilijken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad...ik probeer FDW zo'n beetje te volgen...ik spreek de taal van de volksstraat en niet van de wetstraat...voor iemand die laagopgeleid is, zoals U, en die bijgevolg smijt met vooroordelen gebruikt U moeilijke woorden...komen die van uw met belastingsgeld besproeide vakbondscentrale?
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Akira : 5 juni 2009 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Elke politieke partij is immers discriminatoir.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Man man man...ik vraag mij af...dat platte...is dat eigen aan de holebigemeenschap?...ik geloof er niks van...
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Btw, wat zijn rugridders ?? Is dat dichterlijke vrijheid van uwentwege, of gewoon een ranzige aanval op een bevolkingsgroep, zoals we dat van u wel meer gewend zijn ???
Laatst gewijzigd door Pietje : 5 juni 2009 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens dezelfde redenering zijn de regeringen van Groot-Britannië, Frankrijk, Duitsland, Italië, Portugal, Oostenrijk, Finland, Zwitserland, Estland, Ierland enzovoorts eveneens 'discriminatoir'. Ik neem dus aan dat dit woord als de zoveelste eretitel mag opgevat worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Nee dat is VB'ers taal.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kent mij ??? welke vooroordelen ?? Waar ?? Argumenten nu al opgebruikt ???
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Over adoptie door holebi's: Ik zie niet in waarom men een vader én moeder moet hebben? Twee ouders van hetzelfde geslacht kunnen even goed kinderen opvoeden. Als die kinderen daar last van ondervinden, dan ligt de schuld bij de maatschappij! Waarom is het essentieel dat een kind twee ouders van verschillend geslacht heeft?
Waarom is het voor het VB zo moeilijk om een verbintenis tussen holebi's ook huwelijk te noemen? WAT MAAKT HET UIT? Uit deze discussie is in ieder geval weer duidelijk gebleken hoe het VB over minderheidsgroepen denkt. Ze krijsen om hun eigen rechten als minderheidsgroep, maar o wee als een andere groep dat doet. Waar blijft trouwens de reactie van Van Overmeire, die is ook verdacht stil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De kerk is tegen condooms omwille van het 'geboorte beperkend effect'. Of wat dacht je ? Dat gaat dus over man-vrouw relaties. Zelfs de 'achterlijke' kerk geeft blijk van meer verstand. De feiten spreken je tegen. En ik denk ook dat jij je op een medisch onverantwoorde wijze veilig voelt voor besmetting met aids.
![]() |
![]() |
#55 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
In deze is dat "het kind". U mag vinden dat een homokoppel evengoed een kind kan opvoeden dan een heterokoppel. Ik zeg dat sommige homokoppels véél en véél betere opvoeders zijn dan sommige heterokoppels. Een voorbeeld: de kinderen van Dutroux hadden massamoordende pedofielen als ouders. Goed?...neen...niet goed. Maar desalnietemin moet de wetgever aan de kant van de zwakste staan. Daarom ben ikzelf voorstander van het ijveren voor én een vader én een moeder voor een kind. Daarop moeten uitzonderingen mogelijk zijn waarbij sexuele voorkeur op geen enkele wijze mag worden gediscrimineerd. Een kleine kanttekening: een vader die plots tot de bevinding komt dat hij homo is wordt toch ook zijn kinderen niet afgenomen? een moeder die lesbisch blijkt te zijn mag toch ook haar kinderen behouden? Citaat:
Ik wil zelfs nog veel verder gaan. Voor mijn part noemen holebi's hun partnerverbond zoveel "huwelijk" als ze willen...mijn overbuur noemt zijn relatie met zijn bankstel met ingebouwde pc ook "huwelijk"...ik heb daar geen last van...laat het VB toch tenminste toe om dat niet zo te noemen... Het wordt tijd dat de holebi's in deze materie eens stoppen met de minderhiedsgroepen die hun eigen invulling aan het woord huwelijk willen geven (het VB/Joodse gemeenschap/Islamitische gemeenschap) te discrimineren. ![]() Citaat:
Ondanks het aanhoudende discriminatie-gekrijs van SOMMIGE holelebi's slagen ze er niet in het minst in om een vorm van discriminatie in het VB programma te vinden. Let op: het stakato scanderen van het woord discriminatie is allerminst argumentatief...zoals de meesten uiteraard al lang weten...
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou zelfs kunnen zeggen dat er dan ook maar ineens wetten moeten worden ingevoerd om mensen te verplichten te (her)trouwen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Schepen
|
![]() In tegenstelling tot wat het VB blijkbaar denkt, is "huwelijk" meer dan een woord. Het kerkelijk huwelijk is een woord. Het burgerlijk huwelijk is een sociaal contract, het heeft onder andere te maken met financiële voordelen.
![]() |
#59 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Rugridders? Dat zijn mensen waarvan ik het een zonde vind dat ze zichzelf op dit forum relnicht noemen en waarvoor ik bijgevolg een veel meer edele naam heb gezocht. Sommigen beweren dat Alexander de groote een rugridder was, Hitler zou ik eerder een relnicht noemen,...ziet U het verschil?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 juni 2009 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |