![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Ben ik nu de enige hier of voel ik me terug in de jaren '70 - Volksunie en dies meer? Een heropvoering van een gedateerd toneelstuk. Moedig van Dewever, maar ik vrees dat hij toch de bal misslaat als hij blijft denken een partner te vinden in de traditionele partijen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Peumans mag er ook zijn. Die doet me altijd denken aan een kabouter. Maar dan in de goede en sympathieke betekenis. Alleen zijn pinnemuts ontbreekt. Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2009 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Dewever lijkt er bovenal inderdaad op te teren dat hij Vlaams Belang heeft gekleineerd. Het Vlaams-nationalisme is echter niet "uit een verdomhoekje gehaald", het is gewoon van het ene hoekje naar het andere gerold.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Hij lijkt een beetje op een wat slome tempelier op leeuwenjacht. De enige jacht die toegelaten was voor de tempeliers. Zijn slogan zou wellicht zijn: nunc est bibendum. Wellicht daardoor nooit veel leeuwen gedood.
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2009 om 21:49. |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik snap zijn redenering i.v.m het federale ook niet, wat is er federaal geblokkeerd, welke kassen zijn leeg? Worden pensioenen, ziektekosten, werkloosheidsuitkeringen niet meer uitbetaald? wat is er eigenlijk geblokkeerd kan iemand mij dat even uitleggen? Federaal heeft veel gedaan voor banken, heeft ook iniatieven genomen om de economische crisis voor iedereen wat te verzachten, wat is eigenlijk het probleem waar De Wever altijd mee naar boven komt. De Wever heeft een deel van zijn masker laten vallen, hij wil chaos creëren voor het bereiken van zijn natte droom een onafhankelijk Vlaanderen, wel dan zal hij toch nog heel veel vlamingen hiervan moeten overtuigen, want 14% is geen 50%. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je je vergist. Dewinter en De Wever zullen nooit samen door één deur kunnen.
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() die hebben veel meer gemeen dan wat hun scheid,das duidelijk
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hou dat geld en dan zullen de walen moeten praten. als volgend jaar een vlaams kind meerk inderbijslag als het waalse kind krijgt dan zal wallonie niet blij zijn en dat ook willen. maar goed, het zwarte-pieten schuiven is ook op dit forum begonnen. jbl meent zelfs dat er geen probleem is ![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()