![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is volledig juist dat het vreemdelingenstandpunt van sommige blokkers en van sommige partijbonzen erover is. Maar dat alleen zou nog geen reden zijn om hen meer aandacht te geven dan strikt nodig. Men heeft volgens mij dat standpunt ivm vreemdelingen een beetje misbruikt, vooral toch aan belgisistische en frankofone kant. Maar dat doet niks aan de blote waarheid: het blok heeft te ekstremistische kantjes, zowel op vlak van vreemdelingen, respekt voor legaliteit, etische kwesties als rechts-ekstremisme.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar heb je dan precies een meerderheid voor nodig? Vlaanderen heeft toch recht op zelfbeschikking?
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat sociale zekerheid de coccoon moet zijn voor gans de wereld ??? Dat kunnen wij niet betalen, dus sowieso is die coccoon asociaal. Bouw eens reciprociteit in het systeem: als uw vrouw met drie kindjes vlucht naar Namibie, zal zij daar opgevangen worden zoals in Belgie ??? Ik bedoel niet op het materiele af... wel bestaat er daar een sociaal systeem om de mensen op te vangen ?? IK denk dat op dat vlak we toch zowat uniek zijn in gans de wereld... Nu volgens mij is het dus goedkoper dat we vluchthuizen steunen in gans de wereld. Voila
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 juni 2009 om 06:53. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() ![]() Puberaal, ik weet het, maar ik kon het niet laten. ![]()
#47 |
|
![]() Dat lijkt me bijkomstig op zijn best, tenslotte is het "Vlaanderen heeft recht op zelfbeschikking" en niet "Vlaanderen heeft recht op zelfbeschikking als er een meerderheid in het parlement is."
|
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge maakt begot de kwadratuur van de sirkel !! Vlaanderen heeft zijn recht op zelfbeschikking uitgeoefend vorige zondag. De Vlaming heeft voor zichzelf beschikt en beslist dat de weg naar de onafhankelijkheid zal gaan langs het pad dat we nu aan het inslaan zijn met de formasiebesprekingen. Dat gij en ik daarmee niet gelukkig zijn; dat gij en ik nog verder onze politieke overtuiging zullen proberen uit te dragen (en gij op uw manier, dus genre Blok, en ik op de mijne dus genre nva), .. heeft daar (helaas) geen fluit mee te maken ... op dit ogenblik.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet namelijk een meerderheid hebben die dat wenst. Na hoeveel jaren zal u dat eigenlijk begrijpen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 juni 2009 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Maar... Als volkeren zelfbeschikkingsrecht hebben, waarom moet Vlaanderen dan eerst nog toestemming vragen?
|
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meerderheid vd Vlaamse bevolking is niet geïnteresseerd.
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Wanneer is het Vlaamse volk gevraagd Piet?
|
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Laten we ons daar dan ook maar niet meer mee bezig houden, he!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 juni 2009 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij iedere verkiezing.
#59 | |
|
![]() Citaat: