![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Minister van mobiliteit Kathleen Van Brempt doet er alles aan om het gebruik van de auto zoveel mogelijk te beperken,daarbij worden moeite noch kosten geschuwd.Om dan ook nog miljarden te pompen in Opel is op zijn minst contradictorisch.Trouwens ook in Duitsland waar ze dan geen fabrieken zouden sluiten zouden 11000 banen verdwijnen,dit volgens Magna, al zou dat best nog meer kunnen zijn eens de deal afgerond is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In werkelijkheid heeft hij, benevens zijn show, nul/niets gedaan, en zal hij ook in de toekomst nul/niets doen. Ik wou u allen slechts wijzen op het overduidelijk feit dat Peeters u bij de neus genomen heeft. Ik heb inmiddels begrepen dat dit u allen geen ene bal kan schelen, en ik neem daar nota van. Terzijde : Voor alle zekerheid heb ik nog eens goed de Vlaamse vlag bekeken. De vlag die geacht wordt Vlaanderen en haar volk te typeren, weet u wel. Uzelf en uw geestesgenoten incluis, uiteraard. Er staat een vervaarlijke leeuw op afgebeeld. Met klauwen en al. Mensen als u hadden wellicht liever gehad dat het een geblinddoekt mak schaap was, met een lintworm, en een joekel van een bloedzuiger in de nek. Het is dus duidelijk : u hebt die vlag niet persoonlijk mogen ontwerpen. Ik uiteraard ook niet overigens, en Flupje Dewinter evenmin, net als welkdanige deelnemer aan dit forum. Dat hebben onder andere de tsjeven gedaan die destijds, net als nu, van jullie (en van de pastoor) de lakens mochten uitdelen, en ook toen al zwoeren dat ze alles zouden doen voor Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 12 juni 2009 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feitelijk moet je de fabriek kopen en een flexibel platform maken waar je electrische hybriden mee ontwikkelt. Vanop dat platform kan elke fabrikant dan gewoon op dezelfde band zijn carosserie monteren. Bekijk het als een PC platform, met modulaire componenten waar alles kan op gemonteerd worden. Een standaardplatform voor auto's dus. Het enige dat je nog moet doen is wat sleutelen aan de wetgeving en zorgen dat electrisch/hybriden een voorsprong krijgen in het verkeer (vooral in de steden). Daarmee ga je dan recht naar de toekomst, spring je recht vooruit naar een efficientere economie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik citeer : June 1, 2009, Aurora, Ontario, Canada……Magna International Inc. (TSX: MG.A, NYSE: MGA) announced today that, following extensive negotiations over the past several days with various stakeholders, including representatives of German federal and state governments, GM Europe, General Motors Corporation and the US Treasury, it has reached a conceptual framework that should allow Opel to avoid a possible insolvency filing and pursue the restructuring required for its immediate and long-term viability. The framework reflects the total investment amount and the equity interests previously disclosed on May 22, 2009. We stellen vast dat de “German federal and state governments” dus wel degelijk “iets gedaan hebben”. Peeters (ocharme die jongen, hij kan er niets aan doen) en zijn Flemish Government hebben nul/zero/nada gedaan : ze worden niet eens vermeld. Moet ik er echt nog een tekeningetje bij maken om mijn stelling duidelijk te maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() de hereniging der Nederlanden! dan wast andere koek ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, mijn punt is dat Peeters vòòr de verkiezingen de Vlamingen voorhield "alles" te zullen doen om Opel Antwerpen te redden, wijl hij in werkelijkheid niets gedaan heeft. Ach, laat maar. Wat baten kaars en bril.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad,niet alléén op wereldschaal,maar zélfs op europese schaal zullen ze telkens weer de duimen moeten leggen voor de grotere landen zoals duitsland,frankrijk en engeland .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele politieker of partij kan iets beginnen tegen een grote multinational die zijn zaak runt zoals hij wil en wat hem het meeste voordeel opbrengt. Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 juni 2009 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stem nooit voor tsjeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als vlaanderen onafhankelijk wordt gaan die volgens velen hier aansluiten bij La Douce France. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Opel dicht en verder gaat het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u zo verder doet, Henri1, zult u op den duur nog bij de goeien moeten gerekend worden. Maar goed, de CD&V veruit de grootste partij in Vlaanderen zijnd, moet er toch iemand op gestemd hebben, zou je denken. Wie weet zelfs iemand hier op het forum ? Allez mannen, wie heeft de moed om te bekennen ? En ons eens uit te leggen waarom een mens dergelijke stommiteiten begaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die boeren hebben voor de tjeven gestemd.
Rondom Gent is het al tjevenland dat de klok slaat bij die ouwe zakken.
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je spelling checker hier niet je pc voor heeft laten crashen, dan moet ik hem hacken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
wat is 't Jaz, taalpurist geworden? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |