![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem iedere werkdag de trein, en ben slechts 2 maal lastig gevallen. Schoolkinderen die balpennen voor de Damiaan-actie moesten verkopen van school en dit op de trein wilden doen. De treinbegeleider maakte er onmiddellijk een einde aan, want dit is niet toegestaan op de trein. Je moet op voorhand toestemming vragen. Een tweede keer voor de verkiezingen, iemand die handtekeningen nodig had om op een lijst te kunnen staan. Zelfde reactie van de treinbegeleider, want dit mag zomaar niet. Je verhaal over de trein vind ik bijgevolg hoogst onwaarschijnlijk. Jaarlijks word ik wel in Delhaize lastig gevallen door mensen van de Rotery club die me extra goederen willen doen kopen. En eveneens in Delhaize, wil men me geregeld zo'n petitie doen tekenen tegen drugs. Eigenlijk willen ze meer geld van de overheid voor meer zorg, opvang en preventie. Verder kan ik er geregeld iets kopen voor kom op tegen kanker, e.d. Slecht één maal viel een allochtoon me lastig voor zo'n petitie, op de openbare weg. Een Iranees die actie voerde tegen de overheid in Iran, tegen het ophangen van opponenten, homo's en kinderen,.... Laatst gewijzigd door artisjok : 13 juni 2009 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen hoor, alleen heb ik nog nooit gehoord van 'georganiseerde Marokkaanse bedelorden'. Kan u mij dat kwalijk nemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Feit is dat SDX voor vele Spanjaarden een 'vreemdeling' is, aangezien ze geen Spaanse is. Capito? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn neef woont op Sicilië (nu al bijna 4 jaar). Hij wordt daar door zijn schoonfamilie zeer goed opgevangen e.d., maar voor de andere Sicilianen die hij niet of nauwelijk kent blijft hij een 'vreemdling'. Jij gaat me niet zeggen dat je een Griek of Pool niet als vreemdeling ziet... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() knip
Laatst gewijzigd door Donderdag : 15 juni 2009 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK bepaal deze dingen niet, maar de wet. Wij leven nu éénmaal in de E.U. , en zijn in de 27 landen die daarvan deel uitmaken géén vreemdelingen voor elkaar. Laatst gewijzigd door beste vriend : 13 juni 2009 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() De Europese volkeren ( en de Perzen en Indiërs ook gedeeltelijk ) ,stammen allen af van de zogeheten Indo-Europese stammen ( tot voor WO II Ariërs genoemd ) die duizenden jaren geleden vanuit de Siberische steppe naar hier emigreerden. In die zin zijn wij , Europeanen, allen enigzins aan elkaar verwant. Onze cultuur, van Gibraltar, tot aan de Oeral , toont dan ook grote gelijkenissen. Iets wat we van de Afrikaanse volkeren niet kunnen zeggen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Grieken, Polen, Italianen, Litouwers, Zweden enz enz zie ik eerst en vooral als Europeanen. Ik voel me dan ook meer Europeaan als Vlaming bvb. Mischien omdat ik zeer lang in het buitenland gewoond heb en dikwijls verhuisd ben. Ik geloof in een Europese toekomst , op voorwaarde dat mensen zich Europeaan gaan voelen, zoals een inwoner van de States zich " American " voelt , zonder daarom te vergeten dat hij uit Iowa, Kentucky , Texas of whatever komt. Het moet wel een sociaal Europa worden, met gelijke lonen, lasten en wetten, maar dat is een andere discussie. Laatst gewijzigd door beste vriend : 13 juni 2009 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder kleinburgerlijke zelfgenoegzaamheid & arrivisme. De afschuwelijk lelijke, fluogele sportwegen en de platvloerse kledingdracht zeggen meer dan een lang discours.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Ja dat gevoel heb ook met Grieken, Polen enz. En ook met Israëliërs. En die leven in het Midden-Oosten. Hoe zou dat komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jullie een kleinburgerlijke zelfgenoegzaamheid en Amerikanistisch vegetatief consumeren & wancultuur delen. Iemand met cultuur of traditie kunnen jullie niet begrijpen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 juni 2009 om 13:39. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De breedte van Gibraltar veranderd hier weinig aan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De drie tirannen van de mensheid...
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Ik vind de tirannie waar u onder gebukt gaat, namelijk die van het nihilisme, de perversiteit en de extreme obsessie met het seksuele toch veel schadelijker en gevaarlijker hoor. Zeker omdat u er zich alleen maar de dood mee kan injagen.
![]() |