![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan heb ik het nog niet over vrouwen 's morgens in de auto die tijdens het rijden nog in de spiegel kijken om zich te schminken, ondertussen handfree gsm-en wegens maar twee handen, zich afvragen wie hen gaat uitnodigen om 's middags te gaan eten, en ondertussen denken aan wat we vanavond zullen serveren. Wat ik bedoel is dat iedereen z'n werk op verschillende manieren kan doen, zonder iets verkeerd te doen zelfs, maar met dat verschil dat de perceptie van buitenuit kan verschillen. Iemand beboeten voor het eten van een boterham kan enkel door wie niets belangrijkers te doen heeft. Ik denk dat er te veel blauw op straat vertoeft. Wat voor kort moest dienen om het veiligheidsgevoel aan te wakkeren heeft een averechts effect, uit verveling. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 juni 2009 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() ![]()
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() vraag me af:
is roken door bestuurder verboden in de wagen? mag een bestuurder een frisdrank/koffie tot zich nemen tijdens autorijden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Zo gaat het. Eerst hebben ze dat stukje wettekst, dat op zich voldoende duidelijk is, moeten aanvullen met een bepaling rond GSM-gebruik. Nu moet er nog een aanvulling rond boterhammen bij. Straks nog rond drinkbekers en blikjes. En dan kunnen we weer beginnen zagen dat er teveel wettekst is, en dat het ondoenbaar is om dat allemaal te weten, laat staan na te leven...
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg het maar uit aan die amateurs van de politie die het etiket inspecteur op hun voorhoofd mogen plakken. |
|
![]() |
![]() |