![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Eentje voor te onthouden dit.
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Brussel een Vlaamse stad... en Elvis leeft. Tijd dat er eens een aantal mensen WAKKER WORDEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde vandaag iemand (Nederlands sprekende Duitser in Kraainem) over A. Spaak zeggen, ik citeer: "Onbeschoft stuk stront, dat oude opgewarmde lijk" Tsja zo´n Duitser hecht blijkbaar nog aan fatsoen en snapt niets van de Belgische politiek.
Ik zelf denk dat Spaak een zegen is voor de Nederlandstalige eenheid. Als ze niet bestond dan zou deze haatmachine moeten worden uitgevonden. Go Antoinette, go! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens De Standaard zou ze wel degelijk Nederlands gesproken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Idd, maar dat bleef heel beperkt. Ik zou toch verwachten dat bij de opening van de zitting, de voorzitter uit respect beide taalgemeenschappen in zijn eigen taal aanspreekt.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vooral, dat zo'n voorzitter dat spontaan doet, zonder dat wie dan ook eerst van zijn/haar neus moet maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Gebrekkig) Nederlands kunnen spreken, maar het toch pertinent weigeren te gebruiken als men met Nederlandstaligen spreekt in Nederlandstalig of tweetalig gebied is gewoon onbeschoft.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat het voorpaginanieuws was en dat CNN meteen een ploeg uit Teheren heeft overgevlogen om het historisch evenement te verslaan?
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Een oude doos van 80 spreekt Frans in een parlement vol vreemdelingen. Niet de massa vreemdelingen, maar het hoofddoekje en het Frans vinden die bourgeois idioten een drama.
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 24 juni 2009 om 00:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 juni 2009 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() Als Belgicist vind ik het een schande zo'n praktijken. Als ge in Brussel zijt MOET je Nederlands en Frans praten ! Provoceren regelt niets. Het ergert maar de problemen tussen de gemeenschapen. Spaak zou niet moeten vergeten dat haar familie Nederlandstalige voorgangers heeft : ze heeft met zulke gedraag haar familie beledigd.
Laatst gewijzigd door Wozniacki : 24 juni 2009 om 02:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Ik vind het schandalig dat Spaak geen arabisch heeft gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 24 juni 2009 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil daar alleen maar tegenover stellen dat Vlaanderen sinds 1830 betaalt ook toen het armer en minder ontwikkeld was dan de "anderen".
![]() |