![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() QED.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 8 november 2009 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je kan dat ook gebruiken voor andere informatie hé, naast boeken ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() technologievrees is geen schande
Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 november 2009 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja...
![]() Ik schrijf mijn berichten immers met de hand op rolletjes perkament en stuur die dan met een postduif naar Maarten Malaise, die ze omzet naar de digitale berichten die jij op dit forum zo graag leest. Het is me nogal wat, die technologievrees...
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Een e-reader is best wel makkelijk, zeker als je vaak naar het buitenland moet voor langere tijd. Iedere keer mijn hele bibliotheek meeslepen is geen optie.
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Binnenkort bestaat onze bagage uit een valies met electronica en een valies met opladers.
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Ik vind anders dat 'de sector' de boel weer eens goed grondig heeft 'verkloot' : iedereen zijn eigen standaard, zoek het maar uit beste consument wat nu best in debuurt komt van wat jij echt wilt.
(En ja, ik voel zelf al die neiging om dan gemakshalve maar voor de Kindle van Amazon te kiezen, al floept er daarbij van achter in mijn hoofd weer een rood lampje aan "LOCK-IN DANGER")
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nen betaalbare A4 eReader die pdf's correct weergeeft en ik ben al content. De Kindle DX is in overweging ... Laatst gewijzigd door Heftruck : 9 november 2009 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op uw pik getrapt schat? ![]() begrijpen we dat goed? U vindt uzelf geen techno analfabeet en als bewijs daarvoor komt u aandraven met het feit dat u zonder hulp onzin op een forum weet te posten? ![]() gij zijt ne straffe kerel zene, "lezer" Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 november 2009 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja, enkel Engelstalige boeken hé.
het moment dat je met die kindle ook Nederlandstalige boeken kunt kopen op gelijk welke site, wordt het pas interessant.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |