![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het vonnis zelf zegt. Men mag alles zeggen, maar het Vlaams Blok mag het niet zeggen. Dat is de enige conclusie dat er uit voortkwam. Iedereen mag alles zeggen, maar wanneer het Vlaams Blok het blijft aanhalen wordt het rasisme. Hoe kan men dan iets aankaarten zonder te herhalen, wanneer het probleem na 20 jaar nog niet is opgelost. Het stelt mij heel gerust dat het Vlaams Blok zijn standpunten niet zal veranderen. Twee rechters, en de indieners zeggen dat dit een politieke "misdaad" is. En een rechter "voelt" zich geroepen om toch bevoegd te zijn. (slimme kerel). Maar over de rechtstaat in België, maak ik mij reeds lang geen illusies meer. Er bestaat in België GEEN ENKELE rechtszekerheid meer voor de burger. (Dixit een prof van de rechtsfakultiet). De rechters INTERPRETEREN de wet! En daar zit hem het knoopke. Ze zijn almachtig. Kunnen NOOIT ter verantwoording geroepen voelen. Ze zijn een KASTE, op zijn eigen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Neen, telkens er een vraag kwam ging Philippe De Winter gewoon z'n demagogisch gangetje ... geen concrete antwoorden, wel propaganda... Kijk, ik ben heel tolerant voor de meeste standpunten van het blok, de manier van politiek doen van veel blokkers is voor mij echter een serieuze afknapper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Winter is niet veroordeelt voor rasisme, het zijn de VZW van het Vlaams Blok die veroordeelt zijn. Dus wanneer De Winter zijn VZW verdedigd zal dit natuurlijk overkomen als propaganda. Wat had U anders verwacht? Dat De Winter daar begon te bleiten? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Awel ik heb dit niet gezien en vraag dus effectief om welke vraag het ging dan kan ik via de video terug kijken of het wel zo is. Waarom ontwijk jij mijn vraag nu? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen je eigen mening en die van een partij duidelijk maken in de context van een debat of als antwoord op een vraag, en zomaar telkens weer dezelfde rij slogans afgaan.... Nope, de titel van het topic is Dewinter kan niet debateren en dat kan hij niet... zoals ik al zei, ik snap niet dat de vlaams blokkers Philippe kunnen verdedigen als boegbeeld.... men zou toch minstens iemand met meer inhoud zoals een Vanhecke of zo meer kunnen uitspelen op teevee... die komt stukken serieuzer en niet lachwekkend over... Die man kun je staven aan z'n argumenten , en hem daarop proberen te pakken of er zelf door onder tafel gepraat worden.... iemand als Philippe De Winter werkt alleen maar op de lachspieren, of ergert de medemens -niet door inhoud, maar door manier van praten- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() Gij hebt dan blijkbaar een andere versie gezien van P&D, want ik zag De Gucht zichzelf veel pijnigen elke keer hij wou of moest antwoorden.
Die was precies onder invloed. Zo 3 �* 4 seconden wachten vooraleer hij aan zijn zin begon. De Winter deed het goed, voor zover hij dat kan, want ook al ben ik VB, ik vind dat hij er toch debiel uit ziet! Met zijn jaren 80 kapsel MAAR hij krijgt ook nooit de kans om volledig zijn verhaal te vertellen. Die weinige keren dat het blok dan is aan het woord mag komen, dan nog laten ze hen niet volledig uitspreken. Als de media het Blok meer op tv laten, dan zal de interesse van de Bevolking wel zakken, want wanneer komt het blok aan het woord in dit land??? Ofwel NA een (weeral) zware verkiezingsoverwinning ofwel als ze iets negatiefs gedaan hebben. Ze roepen die er nooit bij als het om iets normaals gaat. Geef mij maar Annemans of Vanhecke, die lijken mij geloofwaardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S.: Je had al veel langer kunnen doorhebben dat ik ook mijn kritiek op het Blok heb. Maar dan moet je nu eenmaal van dat (sorry voor de uitdrukking) zwart/wit denken afstappen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() P.S.: Dewinter is mijn leider helemaal niet. Zo'n geweldige nuancering was het blijkbaar dus ook weer niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus jullie twee menen echt wat jullie hier posten? Dat 700.000 mensen en in juni heel wat meer nog allemaal zot of bezopen zijn? Amaj over rascisten gesproken...ik denk dat je gelijk hebt dat belgen rascisten zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() ROFL
LMAO LOL @ topic titel De Gucht durfde zelfs niet in FDW z'n ogen kijken ![]() |
![]() |
![]() |