Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2009, 21:38   #41
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik ken mensen die voor een verzekeringsfirma werkten (nu op pensioen) en die vertellen me dat ze vaak de situatie ter plaatse moesten gaan bekijken. Die bezweren je dat ze naar huis zijn gereden aan een derde van de snelheid waarmee ze erheen zijn gereden. En die zeggen allen: hou afstand. En als je ooit achter mij op de meest rechtse rijstrook (want zo ver is het gekomen) in mijn gat gaat kleven, dan ga ik eens mijn remmen dichtslaan. Ik zal wel niet in fout zijn gezien dat nooit zo is in zulke gevallen en jouw oude defender zal nog niet de technologie en design hebben die zorgt dat je benen niet worden afgesneden door je motorblok dat in je compartiment wordt geboord.

En jouw oude defender is waarschijnlijk bijna even zwaar als mijn recente ford Focus met versterkte deuren, kreukelzones e.d.

En ja.. in het verkeer hou ik van controle. Ik wil mijn leven niet slijten in een rolstoel, dank je.

Jounge, in't verkeer pff. Ik had het over u apperatuur en u centrale vergrendeling.
Hij gaat 135 of ietske rapper als ik wind mee heb, door de slechte isolatie maakt 'm dan te veel lawaai naar mijn goesting. Dus ik rij ook rechts op mijn gemakske. Het is ook zeer waarschijnlijk dat ik als ik dan een ongeval heb mijn benen in het beste geval gebroken zijn.
Ik ben een rustige mens.

Het enige wat ik doe is eens af en toe op de zandweggeskes in de kempen wat gas geven.

Ik heb zo eens een klein accedentje gehad tegen 40 frontaal in de zij. En tja 52 hechtingen een stuk van mijn knieschijf en het chassis geplooid. 4 dagen later doeg ik een gordel.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 1 juli 2009 om 21:44.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 21:40   #42
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Dat gaat dus goed vooruit zo te horen.
Nu ja, heb ook niet graag dat iemand vlak achter me wandelt. En als ik 's avonds alleen op weg naar huis ben en ergens zo'n hele groep buitenlanders op de stoep staat gaat mijn hartslag ook wel even iets vlugger. Schandalig van me hé. Maar ja, ze pappen wel gemakklijker aan hé, spreken me aan op straat, op de trein, bij de winkel.... Nu ja, kan geen kwaad hé, doen ze ook geen vlieg kwaad mee. Ze blijven immers altijd vriendelijk.
Zeer vriendelijk.
Ze vragen altijd of ik een probleem heb.
Oud 1 juli 2009, 21:42   #43
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Of morsdood zijn, elke dag vallen er doden. Vandaar dat ik het verkeer helemaal mijd als de pest. Ik rijd niet met de auto maar met de fiets en elke gevaarlijke plek doe ik dan nog te voet.
Ik ben je gevaar... Ik ben die zwarte auto die je soms kan zien. Maar ik haat het verkeer vandaag. 57 in een zone 50... boete! Dubbel parkeren omdat je een hoop erfenis van je grootvader moet uitladen... boete!... Tegen 140 op 20 cm van je achterbumper rijden... geen probleem.

En dan vragen sommige mensen zich af waarom ik grijs haar heb terwijl ik 32 ben...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 21:44   #44
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben je gevaar... Ik ben die zwarte auto die je soms kan zien. Maar ik haat het verkeer vandaag. 57 in een zone 50... boete! Dubbel parkeren omdat je een hoop erfenis van je grootvader moet uitladen... boete!... Tegen 140 op 20 cm van je achterbumper rijden... geen probleem.

En dan vragen sommige mensen zich af waarom ik grijs haar heb terwijl ik 32 ben...
Kalm bijven koop u een defender en ga rustig rechts rijden.
Vanwaar al die agressie?

Nu we toch over ergernissen bezig zijn. Ik erger mij aan die te kleine parkingen in het stad , ik moet maar verdiepingen blijven wringen om een plaats te vinden .

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 1 juli 2009 om 21:48.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 21:47   #45
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Kalm bijven koop u een defender en ga rustig rechts rijden.
Ik heb een wagen met veel pk en zeker veel nm.. en ik rij meestal op het rechtse baanvak. En daar komen psycho's in mijn gat rijden. De volgende keer ga ik volop in de rem. Haha... jouw fout.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 21:47   #46
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Zeer vriendelijk.
Ze vragen altijd of ik een probleem heb.
Ze vragen altijd of je een probleem hebt? Mss kijk je zo erg angstig dat ze denken dat je in de problemen zit.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 21:48   #47
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze vragen altijd of je een probleem hebt? Mss kijk je zo erg angstig dat ze denken dat je in de problemen zit.
Geen probleem meneer.
Oud 1 juli 2009, 21:50   #48
debbie
Minister

Standaard

Citaat:

Auto weg doen, hoewel... als fietser erger ik me ook elke dag. Ofwel word je bijna omver gereden door een auto of vrachtwagen en als je dan een rustige fietsroute vind word je omver gereden door wielrenners.
Oud 1 juli 2009, 21:52   #49
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Geen probleem meneer.
Die bezorgdheid is toch wel lief hé
Oud 1 juli 2009, 21:56   #50
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Nog een raar trekje dat jij hebt: jij drinkt graag duvel! Dat kan tellen!!!!!!!!
Kom. In de ring!
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 22:11   #51
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die bezorgdheid is toch wel lief hé
Mij Noord-Afrikanen maakt mij dat niet uit. Bij zwarten krijg ik het wat lastiger.
Oud 1 juli 2009, 22:31   #52
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik laat scheten in boeken en heb daarvoor twee speciale broeken. Ben zo al eens de Fnac buitengesmeten. Ik werk bij voorkeur net na de openingstijd in de week. Ook in de bib leen ik steeds het maximum aantal boeken en lees ik er maar 1/100 van ofzo want ik ben lid van meerdere bibliotheken. De bib geeft wel zo'n kik niet want te gemakkelijk en je kan de resultaten niet zien. In een boekenwinkel zie je wel eens mensen een boek ter hand nemen waar je dan net je windje over uitgeperst hebt. En inderdaad, veel mensen ruiken vluchtig aan een boek. Zeker nieuwe boeken in een winkel.
Ik geloof je niet.
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 22:45   #53
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Mij Noord-Afrikanen maakt mij dat niet uit. Bij zwarten krijg ik het wat lastiger.
Het is dus een kleur-fobie?

Laatst gewijzigd door debbie : 1 juli 2009 om 22:46.
Oud 1 juli 2009, 23:59   #54
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog eentje:
* is het een raar trekje dat ik heel soms zo geïrriteerd wordt door personenwagens en zeker vrachtwagens die zo dicht tegen me komen aanrijden dat ik soms gewoon uit pure frustratie op mijn rem ga staan wetende dat degene de me aanrijdt de factuur zal betalen? Het is irrationeel, want evenzeer rijdt zo'n BMW zoveel series gewoon door mijn auto heen en ben ik dood. Tegenwoordig heeft het BIVV een campagne lopen over afstand houden maar ik wil verder gaan. 4000 watt aan spots of een flinke stroboscoop op mijn hoedenplank gemonteerd om ieder dom sujet dat in volle file liever een ritje naar het hospitaal maakt dan linea recta naar huis te rijden eventjes een voorproefje te geven over hoe je in een vangrail kan crashen. Ik ga een dezer dagen Maddox eens PB'en... dat is een doe-het-zelver met kennis... ik zal wel betalen
U heeft dus last van zogenaamde bumperklevers. Dat heb ik ook wel. Vooral aan mijn voorbumper is het soms echt heel erg.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 00:30   #55
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb een wagen met veel pk en zeker veel nm.. en ik rij meestal op het rechtse baanvak. En daar komen psycho's in mijn gat rijden. De volgende keer ga ik volop in de rem. Haha... jouw fout.
Ga gewoon opzij als je een ziet aan komen fluiten, what the fuck man/vrouw... Is je ego zo groot dat je perse op dat baanvak moet blijven kuthola'en? Er zijn mensen met drukke banen weet je.. Die hebben ook meestal nen dikker bak dan uw miserabel verlengstukske van iets anders...

Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 2 juli 2009 om 00:30.
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 00:55   #56
Jedd
Banneling

Standaard

Citaat:
je kan ook gewoon gas blijven geven en onderwijl even heel lichtjes de rem aanraken zodat je niet vertraagt maar het remlicht wel even aangaat en je bumperklever in de remmen moet terwijl jij lekker blijft verdersnorren tegen je oorspronkelijke snelheid en alzo het gat vergroot

Laatst gewijzigd door Jedd : 2 juli 2009 om 00:56.
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 08:00   #57
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb weinig rare trekjes. Ik ben wel lichtjes paranoïde maar dan niet zozeer op het vlak van mensen maar dan eerder over mijn eigen vergeetachtigheid.

* Ik kom uit mijn auto, doe hem op slot en loop weg... even later keer ik weer terug om met de afstandsbediening hem weer op slot te doen (ook al weet ik dat die wagen zich na 2 minuten afwezigheid automatisch op slot zet).
* Ik rook 's ochtends een sigaretje of twee. Ik ga met de asbak naar de pompbak en laat er wat water inlopen, vooral over de plaatsen waar er as ligt en waar de peuken liggen. Ik zet dat ding goed doorzopen in mijn pompbak en als ik een HALF UUR later terug kom van de badkamer en me heb gekleed, loop ik nog rond om te kijken of er niks ligt te smeulen. Op weg naar het werk hoop ik dan weer dat ik het goed heb gechecked. (ja... me is lunatic)
* 's avonds ga ik naar huis. Ik zet mijn ventilator af. Ik ben halverwege de gang en denk ineens... staat dat ding echt af? Diens motor rust tegen het gordijn dus ik kan maar beter eens checken. En ja hoor Jazeker... die stond af.

* ... beetje paranoide en angstig soms. verder heb ik geen rare trekjes.

Nog eentje:
* is het een raar trekje dat ik heel soms zo geïrriteerd wordt door personenwagens en zeker vrachtwagens die zo dicht tegen me komen aanrijden dat ik soms gewoon uit pure frustratie op mijn rem ga staan wetende dat degene de me aanrijdt de factuur zal betalen? Het is irrationeel, want evenzeer rijdt zo'n BMW zoveel series gewoon door mijn auto heen en ben ik dood. Tegenwoordig heeft het BIVV een campagne lopen over afstand houden maar ik wil verder gaan. 4000 watt aan spots of een flinke stroboscoop op mijn hoedenplank gemonteerd om ieder dom sujet dat in volle file liever een ritje naar het hospitaal maakt dan linea recta naar huis te rijden eventjes een voorproefje te geven over hoe je in een vangrail kan crashen. Ik ga een dezer dagen Maddox eens PB'en... dat is een doe-het-zelver met kennis... ik zal wel betalen

Oei, is dat zo vreemd?

ik vertrouw mezelf ook niet altijd, vooral mijn vergeetachtigheid. Ik kan ook 's nachts uit mijn bed komen om te checken of ik zeker wel de auto gesloten heb. Voor ik vertrek heb ik de gewoonte om mijn handtas te checken of ik wel alles mee heb en zelfs dat lukt niet altijd...Maar het is wel niet zo extreem als jij

Wat afstand houden betreft, ik ben daar erg in. Ik heb een hekel aan auto's die te dicht bij rijden en ik hou zelf altijd veel afstand. Maar ik ben een braaf meisje want in het verkeer ben ik altijd vriendelijk naar buiten toe, ik zeg alleen "Pipo".

Ik kan mij vreselijk opwinden (niet seksueel, met al die perverse mensen hier) in een discussie die mij echt interesseert of iets dat gebeurt dat mij echt kwaad maakt. Nu, ik vind dat meestal ook fijn, maar andere mensen vinden dat niet zo fijn

En ik dans graag overal
Oud 2 juli 2009, 08:01   #58
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Ik ben 100% normaal, het vreemde is echter dat de rest van de wereld vaak niet dezelfde normale trekjes heeft als ik.
2
Oud 2 juli 2009, 08:15   #59
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Teveel geduld met mensen is de enige vreemde trek die ik heb.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 08:17   #60
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

ik heb geen vreemde trekjes.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be