![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Neh, ik ben dé norm, dat de rest van de wereld zich maar niet conformeert aan die norm en dus abnormaal is, dat ligt aan hen.
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En nee, het is helaas ook niet de geur van Saroma pudding ![]() Laatst gewijzigd door debbie : 1 juli 2009 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Vreemde trekjes' zoals in vreemd aftrekken of rare rituelen bij het aftrekken?
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 1 juli 2009 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dat tot een paar jaar als ik in het stad liep een wist dat ik een Negroïde man/vrouw achter mij loop. Nu begin ik enkel wat meer te transpireren, dus we gaan al de goede weg op.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb weinig rare trekjes. Ik ben wel lichtjes paranoïde maar dan niet zozeer op het vlak van mensen maar dan eerder over mijn eigen vergeetachtigheid.
* Ik kom uit mijn auto, doe hem op slot en loop weg... even later keer ik weer terug om met de afstandsbediening hem weer op slot te doen (ook al weet ik dat die wagen zich na 2 minuten afwezigheid automatisch op slot zet). * Ik rook 's ochtends een sigaretje of twee. Ik ga met de asbak naar de pompbak en laat er wat water inlopen, vooral over de plaatsen waar er as ligt en waar de peuken liggen. Ik zet dat ding goed doorzopen in mijn pompbak en als ik een HALF UUR later terug kom van de badkamer en me heb gekleed, loop ik nog rond om te kijken of er niks ligt te smeulen. Op weg naar het werk hoop ik dan weer dat ik het goed heb gechecked. (ja... me is lunatic) * 's avonds ga ik naar huis. Ik zet mijn ventilator af. Ik ben halverwege de gang en denk ineens... staat dat ding echt af? Diens motor rust tegen het gordijn dus ik kan maar beter eens checken. En ja hoor Jazeker... die stond af. * ... beetje paranoide en angstig soms. verder heb ik geen rare trekjes. Nog eentje: * is het een raar trekje dat ik heel soms zo geïrriteerd wordt door personenwagens en zeker vrachtwagens die zo dicht tegen me komen aanrijden dat ik soms gewoon uit pure frustratie op mijn rem ga staan wetende dat degene de me aanrijdt de factuur zal betalen? Het is irrationeel, want evenzeer rijdt zo'n BMW zoveel series gewoon door mijn auto heen en ben ik dood. Tegenwoordig heeft het BIVV een campagne lopen over afstand houden maar ik wil verder gaan. 4000 watt aan spots of een flinke stroboscoop op mijn hoedenplank gemonteerd om ieder dom sujet dat in volle file liever een ritje naar het hospitaal maakt dan linea recta naar huis te rijden eventjes een voorproefje te geven over hoe je in een vangrail kan crashen. Ik ga een dezer dagen Maddox eens PB'en... dat is een doe-het-zelver met kennis... ik zal wel betalen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemen ze gewoon kinky.
![]()
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, heb ook niet graag dat iemand vlak achter me wandelt. En als ik 's avonds alleen op weg naar huis ben en ergens zo'n hele groep buitenlanders op de stoep staat gaat mijn hartslag ook wel even iets vlugger. Schandalig van me hé. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken mensen die voor een verzekeringsfirma werkten (nu op pensioen) en die vertellen me dat ze vaak de situatie ter plaatse moesten gaan bekijken. Die bezweren je dat ze naar huis zijn gereden aan een derde van de snelheid waarmee ze erheen zijn gereden. En die zeggen allen: hou afstand. En als je ooit achter mij op de meest rechtse rijstrook (want zo ver is het gekomen) in mijn gat gaat kleven, dan ga ik eens mijn remmen dichtslaan. Ik zal wel niet in fout zijn gezien dat nooit zo is in zulke gevallen en jouw oude defender zal nog niet de technologie en design hebben die zorgt dat je benen niet worden afgesneden door je motorblok dat in je compartiment wordt geboord.
En jouw oude defender is waarschijnlijk bijna even zwaar als mijn recente ford Focus met versterkte deuren, kreukelzones e.d. En ja.. in het verkeer hou ik van controle. Ik wil mijn leven niet slijten in een rolstoel, dank je. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Of morsdood zijn, elke dag vallen er doden. Vandaar dat ik het verkeer helemaal mijd als de pest. Ik rijd niet met de auto maar met de fiets en elke gevaarlijke plek doe ik dan nog te voet.
|
![]() |
![]() |