Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2009, 16:28   #41
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Wat is het ergste ? Reklameborden besmeuren, of mensen beroven /doodslagen ? Daaraan maken de orhodoxe joden zich in ieder geval niet schuldig.
Aanpassen of oprotten
Oud 2 juli 2009, 16:32   #42
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
De Joden zijn een hypocriet volkje ...

tssssss...

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 16:36   #43
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Voor zij die Antwerpen niet zo goed kennen:

Ik woon in die omgeving. De omgeving waar MVA het over heeft, is geen 'dominant' Joodse omgeving, maar eerder een kruising van Joden, Moslims en 'blanke belgen' (mijn excuses voor de formulering). (Maar natuurlijk: Joden vallen gewoon op.)

Verder is het 'probleem' compleet overroepen. Als in: ja, dat gebeurt al eens. Boeiend.

Ten derde is er geen enkel bewijs - enkel beschuldigingen.

Ten vierde kan de persoon in kwestie natuurlijk - gegeven zijn verleden op dit forum - zijn 'verborgen' (en dus niet zo verborgen) agenda niet verbergen om Joden in zijn geheel nodeloos zwart te maken. In plaats van de correcte indivualistische houding aan te nemen, kan hij zich niet los maken van een collectivisme.

Op dat vlak is hij natuurlijk niet anders dan de Moslimbashers. En waarom zou hij ook anders zijn?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 16:41   #44
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Voor zij die Antwerpen niet zo goed kennen:

Ik woon in die omgeving. De omgeving waar MVA het over heeft, is geen 'dominant' Joodse omgeving, maar eerder een kruising van Joden, Moslims en 'blanke belgen' (mijn excuses voor de formulering). (Maar natuurlijk: Joden vallen gewoon op.)

Verder is het 'probleem' compleet overroepen. Als in: ja, dat gebeurt al eens. Boeiend.

Ten derde is er geen enkel bewijs - enkel beschuldigingen.

Ten vierde kan de persoon in kwestie natuurlijk - gegeven zijn verleden op dit forum - zijn 'verborgen' (en dus niet zo verborgen) agenda niet verbergen om Joden in zijn geheel nodeloos zwart te maken. In plaats van de correcte indivualistische houding aan te nemen, kan hij zich niet los maken van een collectivisme.

Op dat vlak is hij natuurlijk niet anders dan de Moslimbashers. En waarom zou hij ook anders zijn?
.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 16:49   #45
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De joods-orthodoxe gemeenschap? denk je?

In Nederland blinken moslims uit door het afkrabben van billboard met blote madammen.

Ik heb nog niet geweten dat de joodse gemeenschap aan de Belgielei zich bezighoudt met het bespuiten of afkrabben van blote madammen billboard....
Ik vraag me inderdaad ook af of de Minister van Agitatie een draad zou beginnen als moslims dit deden. Nu, natuurlijk heeft hij gelijk wat betreft het gebrek aan aanpassingsvermogen van religieuzen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 16:57   #46
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Toen België nog een deftig land was en geen smerige multicul-smeerboel geregeerd door een pak sletten die meer op mekaar dan op de schoolbanken hebben gezeten, had elke drukkerij zijn eigen afdeling waar mannen met viltstiften alle onzedelijke afbeeldingen doorstreepten van elke kopie die voor de markt bestemd was. Dat deed zich zeker nog tot in de jaren 1970' voor. Wat stellen we hier dus vast? Moslims zijn meer Europees dan al die "hedendaagse" reclame die erop uit is om van meisjes consumenten-hoeren te maken. Werkelijk, welk soort vunzig varken wil halfnaakte sloeries zien die een of ander waardeloos product aan de oliedomme, blanke man willen aansmeren? Het straatsbeeld is géén bordeel en ik wens zeer zeker niet met de onderbuik van de onkerktelijke, immorele, zielloze "samen"-leving geconfronteerd te worden. We moeten onze Vlaamse cultuur dringend herstellen. Wij zijn mensen en geen beesten die leven van een of ander duister instinct dat ons opgedrongen wordt door de reclame-machine.

Ik moet hier tot mijn eigen scha en schande vaststellen dat moslims moreler zijn dan mijn eigen landgenoten! Nooit had ik gedacht, in dit soort van ontzield en ultracommercieel nep-maatschappij te leven en ik moet dan ook wel applaudisseren voor de moslims die onze eigen, westerse principes toepassen en deze schandelijke onzedelijkheid uitwissen.
Ga dan in een moslimland wonen. Daar worden tenminste nog handen afgehakt als iemand iets steelt.
Oud 2 juli 2009, 18:19   #47
huismus
Banneling

Standaard

welke religie wordt er dan niet getolereerd?
huismus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 18:27   #48
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ga dan in een moslimland wonen. Daar worden tenminste nog handen afgehakt als iemand iets steelt.
Niet in allemaal, maar nuance was nooit je sterkste kant.

Oud 2 juli 2009, 19:53   #49
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Niet in allemaal, maar nuance was nooit je sterkste kant.
ze kunnen niet ineens allemaal de volledige kolonisatie en het achtergelaten rechtsstelsel de grond inboren hé.

Nigeria is alvast gevolgd met handjeskappen, Iran doet het volgens mij ook niet slecht, of hangen die je ineens op?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 23:11   #50
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvdV Bekijk bericht
Is dutroux ook een moslim? De bende van nijvel, moslims? Kim de Gelder, Hans Van Themsche en ik kan zo doorgaan. Allemaal moslims?
Een mooie lijst. Alfabetisch gezien zou hij beginnen met Belliraj, de vermeende Marokkaanse racistische seriemoordenaar.
De namen van de Marokkaanse terroristen die in Belgie verbleven ben ik even kwijt, het zijn er teveel geworden. Hoeveel kinedern kwamen er om bij hun aanslagen eigenlijk?

Laatst gewijzigd door Conscience : 2 juli 2009 om 23:16.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 09:24   #51
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Gisteren op de hoek van de Belgiëlei en de Mercatorstraat te Antwerpen. Twee werknemers van Decaux maken een reclamebord schoon dat kort voordien witgekalkt was. Het is een roterend reclamebord waarop reclame voor Cointreau met een vrouw in een champagneglas en voor Inno waarop twee vrouwen in feestkledij.

Ik heb met de mannen een gesprekje aangeknoopt en daaruit kwam het volgende naar voor:

- hun reclameborden in de wijk worden stelselmatig wit- of zwartgekalkt of met spuitbussen bewerkt als er vrouwen op figureren waarvan de armen, schouders, buik of boezem niet volledig bedekt is.
- dit soort vandalisme komt systematisch enkel en alleen in deze wijk voor
- ze hebben bij een eerdere poetsbeurt een aanvaring gehad met een orthodox-joodse man die vond dat ze dat helemaal niet moesten kuisen omdat het daags nadien opnieuw overschilderd zou worden
- zij (en blijkbaar Decaux) zijn ervan overtuigd dat het gaat om vandalisme vanuit joods-orthodoxe hoek.
- Decaux houdt geen rekening met de spreiding of locatie van hun affiches omdat de distributie geautomatiseerd is en louter rekening houdt met het aantal potentiële passanten, niet met de aard van die passanten.

Oud 16 december 2009, 23:38   #52
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Toen België nog een deftig land was en geen smerige multicul-smeerboel geregeerd door een pak sletten die meer op mekaar dan op de schoolbanken hebben gezeten, had elke drukkerij zijn eigen afdeling waar mannen met viltstiften alle onzedelijke afbeeldingen doorstreepten van elke kopie die voor de markt bestemd was. Dat deed zich zeker nog tot in de jaren 1970' voor. Wat stellen we hier dus vast? Moslims zijn meer Europees dan al die "hedendaagse" reclame die erop uit is om van meisjes consumenten-hoeren te maken. Werkelijk, welk soort vunzig varken wil halfnaakte sloeries zien die een of ander waardeloos product aan de oliedomme, blanke man willen aansmeren? Het straatsbeeld is géén bordeel en ik wens zeer zeker niet met de onderbuik van de onkerktelijke, immorele, zielloze "samen"-leving geconfronteerd te worden. We moeten onze Vlaamse cultuur dringend herstellen. Wij zijn mensen en geen beesten die leven van een of ander duister instinct dat ons opgedrongen wordt door de reclame-machine.

Ik moet hier tot mijn eigen scha en schande vaststellen dat moslims moreler zijn dan mijn eigen landgenoten! Nooit had ik gedacht, in dit soort van ontzield en ultracommercieel nep-maatschappij te leven en ik moet dan ook wel applaudisseren voor de moslims die onze eigen, westerse principes toepassen en deze schandelijke onzedelijkheid uitwissen.
Te beginnen bij het herdefiniëren van "cultuur". De moderne mens is daar wat in zoek geraakt.

Laatst gewijzigd door xrc : 16 december 2009 om 23:39.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 01:46   #53
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Gisteren op de hoek van de Belgiëlei en de Mercatorstraat te Antwerpen. Twee werknemers van Decaux maken een reclamebord schoon dat kort voordien witgekalkt was. Het is een roterend reclamebord waarop reclame voor Cointreau met een vrouw in een champagneglas en voor Inno waarop twee vrouwen in feestkledij.

Ik heb met de mannen een gesprekje aangeknoopt en daaruit kwam het volgende naar voor:

- hun reclameborden in de wijk worden stelselmatig wit- of zwartgekalkt of met spuitbussen bewerkt als er vrouwen op figureren waarvan de armen, schouders, buik of boezem niet volledig bedekt is.
- dit soort vandalisme komt systematisch enkel en alleen in deze wijk voor
- ze hebben bij een eerdere poetsbeurt een aanvaring gehad met een orthodox-joodse man die vond dat ze dat helemaal niet moesten kuisen omdat het daags nadien opnieuw overschilderd zou worden
- zij (en blijkbaar Decaux) zijn ervan overtuigd dat het gaat om vandalisme vanuit joods-orthodoxe hoek.
- Decaux houdt geen rekening met de spreiding of locatie van hun affiches omdat de distributie geautomatiseerd is en louter rekening houdt met het aantal potentiële passanten, niet met de aard van die passanten.

Joods-Orthodoxen moeten net zo hard worden aangepakt als moslims. Alle orthodoxen. Orthodox is gewoon een ander woord voor ''acherlijk'' of ''démodé''.
Oud 17 december 2009, 10:04   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als in een bepaalde wijk het zou gebeuren dat sistematisch vandalisme gepleegd wordt op legale publisiteit, dan moet de polies daar tegen optreden.

Daar niet tegen optreden: ge weet waar ge aan begint (ge tolereert onwettelijkheid) en - uitzonderlijk in tegenspraak met het spreekwoord- ge weet wel waar het eindigt, namelijk in een no-go-zone voor "anderen".

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 10:08   #55
smokey
Burger

Standaard

http://alethonews.wordpress.com/2009...n-bike-shorts/

stukje fietspad moest verdwijnen omdat er teveel vrouwen met korte broek en rok te zien zijn
smokey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 10:38   #56
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smokey Bekijk bericht
http://alethonews.wordpress.com/2009...n-bike-shorts/

stukje fietspad moest verdwijnen omdat er teveel vrouwen met korte broek en rok te zien zijn
't Is heel kinkie om voorbeelden uit Amerika aan te halen.
Wat betreft godsdienstvrijheid zijn daar alle mogelijke uitersten te vinden. Behalve het uiterste van neutraliteit van de staat op het vlak van godsdienst.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 17 december 2009, 10:42   #57
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Het is wel cynisch wanneer een islamiet hier komt klagen over vermeende religieuze intolerantie van joden, christenen of boedisten.
Oud 17 december 2009, 14:56   #58
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Het is wel cynisch wanneer een islamiet hier komt klagen over vermeende religieuze intolerantie van joden, christenen of boedisten.
Ik vind het eerder grappig dat er vanuit rechtse hoek toch vrij veel "verdediging" is wanneer het eens niet over moslims gaat..terwijl ze net dit soort daden luid afkeuren.

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 17 december 2009 om 14:56.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 15:30   #59
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Wat ik mij afvraag is waarom er niemand klacht indient van vandalisme of dat er geen vandalen worden opgepakt.

Bij de incidenten rond de Roma zijn de daders steeds opgepakt.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 december 2009 om 15:30.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 15:37   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik vind het eerder grappig dat er vanuit rechtse hoek toch vrij veel "verdediging" is wanneer het eens niet over moslims gaat..terwijl ze net dit soort daden luid afkeuren.
Wat is daar grappig aan?

Soms zijn de ekstreem rechtsen tegen de Joden; maar de moslims zijn ook tegen de Joden; en de ekstreem rechtsen zijn ook tegen de moslims. De moslims zijn tegen de kaloten. En zowel Joden als moslims zijn tegen de vrije Westerse vrijzinnigheid enzovoorts.
Dat is vaak zo geweest; er zijn uitzonderingen waar ze relatief vredig naast mekaar leefden.

Maar grappig zie ik daar niks in.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be