![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je afbeelding verwijst anders wel zeer expliciet naar de verleiding (of de bescherming tegen vliegen/mannen die op je willen komen zitten).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
een bivakmuts in een bank levert wel degelijk een dreiging op, net zoals een rugzak in de winkel. Maar een hoofddoek in het openbaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij zelfs een vorm van beleefdheid. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of was het hier eerder bedoelt als lakmoesproef ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Omdat het over de hoofddoek in het openbaar gaat. Ik merk dat velen geconstipeerd geraken doordat ze een hoofddoek op het hoofd van een vrouw zien. Ik zoek redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beschouw het niet echt als ontwijkend, integendeel.
Onze vriendin vergelijkt immers appels met peren. Niemand vraagt iemand zijn hoofddoek af te doen waar iedereen er wel een draagt. In het openbaar draagt iedereen een broek, waarom moet ik die daar als enige afdoen. Dat is zelfs strafbaar. Maar als ik mij vrijwillig in een gemeenschap begeef waar dat regel is……….. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |