![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() hier bij ons in de gemeente eens een testje gedaan en echter totaal andere cijfers uit de bus gekomen
niet één op vier maar vier op vier waren het ermee eens dat het koningshuis met onmiddellijke ingang mag opgeruimd worden, letterlijk én figuurlijk, en iedereen was het ermee eens dat euthanasie beter is en minder risicovol dan verbanning, bij euthanasie is de kans op terugkeren nul.... bij verbannen naar t'één of t'ander buitenland echter.... néé dat risico nemen we niet... of men naar ons zal luisteren is natuurlijk de vraag want onze gemeente ligt in BHV en daar is het normaliter de gewoonte om niet naar vlaamse parlée te luisteren..... betalen mag in 't vlaams maar al de rest... "en français" silvousplét ! ![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 18 juli 2009 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 juli 2009 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk 10% bij de Vlamingen en 50% bij de franstaligen, bij de belgen in totaal 25%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoezo zou de Nederlandse koninklijke familie veel duurder zijn dan de Belgische, heb je hiervoor een bron? Ik heb tot nu toe alleen maar berichten gelezen die het omgekeerde beweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ach man, die zogenaamde kamagurka poll was goed genoeg om u blij als een peuter te maken die de eerste nacht niet in zijn pamper had gepist spijtig dat je niet deftig nederlands kan lezen, het had u 1 afgang bespaard Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 juli 2009 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
die twijfelde.... die zou ze liever nog enkele maanden zien blijven de "van saksen-coburghs" tot zijn bakkerij overgelaten is want hij heeft nog enkele koekedozen met de royals hunne foto erop.... en dat verkoopt zo al niet te best, dus als die er niet meer zullen zijn is dat compleet onverkoopbaar !
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En idd "hollanders" hebben wat eerzuchtige trekjes, dat zeggen andere nederlanders ook. Maar hollanders zijn Nederlanders doch niet alle Nederlanders zijn hollanders. http://users.telenet.be/kliekeboe.vl...auw_begin.html Alex* werd geboren in 1920. Mijn vrouw en ik hebben acht kinderen en tweeendertig kleinkinderen. Wij zijn een vertegenwoordiging van de Vlaamse bevolkimg. Ik wens dat gezonde Vlaamse jongeren deze taak voortzetten en deze teksten op hun website nemen. De tekst is niet origineel maar een compilatie van teksten over Land, Taal en Volk zoals men makkelijk kan vinden in Woordenboeken, Encyclopedies, Historie en studies. 173 jaar Belgische geschiedenis vervalsing is gemakkelijk te ontdekken. En nu de Wereld kleiner wordt krimpt dit landje in het ridicule tot een puntje op de aarde, is alle Belgicisme idioot. Laat U niet verfransen word werelburger.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 19 juli 2009 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() ik denk ook eerder dat het zoiets is... de oude mitjes met hun koekedozekes zijn er zowel in vlaanderen als wallonië he
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 19 juli 2009 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Automatisch die conclusie altijd: wie er niet continu op zit te kakken, is een fanatieke aanhanger? Is het dat? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 juli 2009 om 06:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Partijlid
|
![]() Ik vind dat al wie tegen het koningshuis is dit ook werkelijk moet duidelijk maken.
Ik ben een groot voorstander van een boycot tegen elk bedrijf, vzw, enz die iemand van de koninklijke familie uitnodigt voor een bezoek. Ook zou ik graag zien dat al wie een Koninklijke onderscheiding (ook adellijke tittels) krijgt als paria zou worden behandelt. Persoonlijk weiger ik alle medewerking aan stichtingen (bv koning Boudewijn stichting) die op een of andere wijze een binding hebben met het hof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel met het stellen van een correcte vraag he, Voor of tegen, meer hoeft dat niet te bevatten. Laatst gewijzigd door Garry : 19 juli 2009 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet bang voor democratie, neen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 juli 2009 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor de duidelijkheid: ik ben geen verdediger van het koningshuis om het koningshuis. Maar wanneer ik zie dat populariteitspolls die gunstig uitvallen voor datgene wat tegenwoordig voor 'publieke opinie' doorgaat als relevant bestempeld worden, dan frons ik toch even m'n wenkbrauwen. Zeker wanneer je ziet dat andere polls (verkiezingspolls bvb) enkel cynisch of opportunistisch bekeken worden. Als mensen het koningshuis of het beleid onder vuur nemen, dat ze dat dan doen vanuit een meer consequente visie, ipv als een onderdeel van een zichzelf herhalende dagjespolitiek-hetze, waarbij slogans en kortzichtigheid primeren. Er zijn er hier op het forum nogal wat (u reken ik daar niet bij ![]() Hoe dat alles verzoenbaar is met mijn eerder linkse opvattingen? Ik meen dat alle aandacht die naar populariteitspolls van het koningshuis, de dotaties of 'de Walen' gaat, gemiste kansen zijn om echt belangrijke topics in het publieke debat te bespreken. First things first. mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 19 juli 2009 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |