![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij beseft wrsch niet hoe bijzonder gewichtig die zaak is? Zij heeft een serieuze beuk gegeven op het protocol.
Vanuit Haar positie is het eigenlijk onverantwoord deze daad te doen, en toch doet Zij het. Hiermee valt Zij uit Haar rol, maar dan wel op een positieve manier. Iedereen die nu nog altijd de verkeerde indruk had dat Zij permanent bloedserieus en zonder humor was, moet nu wel inzien dat hij verkeerd zat.
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
beetje laat zeker. Ik geef toe, wel grappig maar meer ook niet. Zeker haar geld niet waard. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 juli 2009 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hoe durf je H.M.K.Fabiola te vergelijken met een beest, een onmens als Hitler?? ![]() ![]() De aanslagen op zijn persoon waren nogal logisch, gezien zijn bedreigende houding naar tal van mensengroepen, landen en continenten. En dansen doet iedereen, er is geen verband tot de aanslag en Shitlers dansen. De haast levende Heilige, H.M.K.Fabiola heeft Haar hele leven niets verkeerd gedaan, de haat tegenover Haar Persoon is totaal absurd, onlogisch.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Dat van die vermeende vriendschapsbanden met die oude dictators zijn toch wel seriues overroepen hoor! ![]() Ik noem dit diplomatie. Het is gewoon noodzakelijk een bepaalde vriendschappelijke band op na te houden. Ik ga er zelfs vanuit dat Hij met Zijn invloed eventueel erger heeft kunnen voorkomen. Wie weet? Ik geloof sterk dat Koning Boudewijn de slechtheid van menig dictator deels heeft kunnen intomen, en getracht hen ertoe te bewegen positieve zaken te realiseren. Of dit allemaal gelukt is weten we natuurlijk niet.
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() A.C is chagrijnig, zonder humor, ouwerwets, bekrompen, onverdraagzaam. Een tegenstelling tot Koningin Fabiola.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn natuurlijk ook minder fraaie (vaak ongekende) kanten van Boudewijn. Maar door de band was hij een zeer empatisch menslievend persoon. Een heel fijne persoonlijkheid, die ook vaak oprecht er op uit was mensen daadwerkelijk te helpen. Laatst gewijzigd door system : 22 juli 2009 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij is ze gewoon seniel geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() van iemand die ermee aan de toog heeft gehangen? Of gewoon een zolenlikker? Lippens misschien?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 juli 2009 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Tja, ik had nu niet precies een hoogstaand antwoord van u verwacht. Echt ontchoogeld ben ik dus niet.
Laatst gewijzigd door system : 22 juli 2009 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot zover uw interessante "boudewijn literatuur" mwhoeha Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 juli 2009 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Nu, dat wordt gezegd, maar kan dit effectief gestaafd worden? Ik ben er mee akkoord dat Koning Boudewijn soms het tegenstrijdige gedaan zou hebben dan dat men -achteraf- zou verwachten. De vraag die dan altijd moet gesteld worden is: -in hoeverre was Koning Boudewijn dan altijd correct geïnformeerd? Uiteindelijk was de Koning ook een mens, die niet als De Almachtige God alwetend kon zijn. En ik ben ervan overtuigd dat de Vorst steeds de weg opgegaan is waarvan Hij overtuigd was dat het de juiste, correcte, rechtvaardige weg was. Maar het kan inderdaad zijn dat sommige van Zijn handelingen -achteraf- serieus verkeerd bleken. Door desinformatie uiteraard. ![]() Maar dan nog, al die beschuldigingen neem ik met een serieus korreltje zout.
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() 't moet lastig discussieren zijn met dergelijke gelijkgestemden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=u-qZcvOLWyw Stel nu voor, Pat Krimson featuring Koningin Fabiola! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=rmL1TUBs3r8 ![]() |
|
![]() |
![]() |