![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
Ik denk er nog niet aan , om een moskee te betreden. En moest ik daartoe verplicht zijn, in mijn functie als agent, dan met mijn schoenen aan, en de reglementaire pet op het hoofd. Zoals gewoonlijk.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Minister
|
![]() Is dit een foto van een politie agente zonder schoenen? Maar ik begrijp best dat de politie zo'n hoofddoek goed kan gebruiken in de uitoefening van hun taak Neem maar eens dit scenario: "Groepje agenten rent achter groepje criminelen aan. Die vluchten een moskee binnen. De agenten moeten wachten op instructies van hogerhand want een moskee binnen vallen is geen kattenpis. Na een tijdje onderhandelen mogen ze van het moskee bestuur naar binnen. De achtervolgden zijn door het achterraam ontsnapt." Nieuw scenario: "de aanwezige agentes trekken hun hoofdoek uit het foudraal, schoppen hun schoenen uit en rennen de moskee binnen om de achtervolging voort te zetten." Laatst gewijzigd door Mahalingam : 29 juli 2009 om 22:48. |
|
|
|
|
|
#43 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit keer ben ik het met je eens Kallikles!
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Indien dit juist is, dan is dit duidelijk een volkomen onverantwoorde onderwerping van het staatsgezag aan een bepaalde religieuze groep. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Burgemeester
|
Begrijpt iemand politiekcorrect nog? Enerzijds beweert men te streven naar een verdraagzame multiculturele samenleving maar anderzijds duiden hun totalitaire methodes op het streven naar een politiekcorrecte monocultuur met de islam in een bevoorrechte positie.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Men is natuurlijk niet geacht te weten dat Alice en haar honderden collega iedere dag enthousiast instaan voor (merendeels) allochtoonse 'Moslim' behoeftigen en kanslozen en dit alles niet zonder risico maar wel voor een vrij sober loon. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Minister-President
|
politie in België doet nog altijd steeds hun pet af als ze een kerk binnengaan. kunnen we dan ook hier spreken van de onderwerping van de politie aan de christelijke macht?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 juli 2009 om 14:40. |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://www.express.co.uk/posts/view/...ear-in-mosques
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Voor een keer vind ik dat de vergelijking tussen de godsdiensten opgaat. Waarom zou de politie IN EEN MOSKEE geen rekening mogen houden met de gevoeligheden van hen voor wie de moskee bestemd is? Maar om nog een mug te ziften: de moskee moet wel zelf voor hoofddoekjes zorgen, vind ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
Normaal toch.... als je manieren hebt tenminste.... (en dat hebben ze in Groot Brittanië zeker wel) Voor meneer pastoor zet de politie toch ook z'n hoofddeksel af.... |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#57 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ten tweede is het afnemen van een pet nog altijd iets anders dan een geloofssymbool aan te nemen. Met je pet af be je nog steeds neutraal, met een hoofddoek op je hoofd ben je dat niet. Zo word van agenten niet verwacht dat zij een kruisje aandoen als ze een kerk betreden, net zoals zij ook geen tulband moeten dragen als ze Sikhs oppakken in Limburg. Ten derde hoeven politieagenten helemaal geen rekening te houden met de overgevoeligheden van bepaalde bevolkingsgroepen. Als ik morgen een fetishclub open waar een strikte dresscode heerst dat iedereen leer moet dragen, dan hoeven agenten geen leren pakje te dragen als zij daar moeten zijn om hun job uit te oefenen (wel als ze buiten de diensturen komen, natuurlijk). Ten vierde is het dragen van religieuze symbolen door niet-gelovigen belachelijk. Een kruisbeeld om de hals van een atheïst is betekenisloos, een hoofddoek op het hoofd van een Christen of een atheïst is dat evenzeer. Ik zou dat als gelovige zelfs eerder als een belediging beschouwen dan als een uiting van respect. Ten vijfde is dit een bijzonder gevaarlijk precedent. Het signaal dat ze geven is nl. dat een bevolkingsgroep altijd zijn zin krijgt als ze maar lang genoeg zeuren of dreigen. Wat is de volgende stap: eisen dat leerlingen in het openbaar onderwijs alleen nog les krijgen van leerkrachten met een hoofddoek. In Nederland zijn ze bijna zover: daar werd in een Islamitische school een leerkracht buitengeknikkerd omdat ze geen hoofddoek wilde dragen. Intussen heeft een Nederlandse rechtbank het ontslag nietig verklaard, maar in de praktijk zal deze dame wellicht een andere job moeten zoeken. Moslims zullen vroeg of laat moeten leren dat ze hier (in de brede zin van het woord) met niet-moslims samenleven in een maatschappij die godsdienstneutraal is. Steeds toegeven aan hun eisen en zelf voor pseudomoslim spelen in hun nabijheid helpt hen geenszins. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
WAT de politie in een kerk te zoeken zou hebben???
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop voor mijn Britse vrienden dat dit goed afloopt, maar begin het ergste te vrezen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#60 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: