![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Sorry dat ik uw kustlijn 18 km langer inschatte dan ze is, al doet dit weliswaar niets af van mijn stelling waarin de inschatting voorkwam, wel integendeel.
Ter verschoning mijner zonde kan ik aanvoeren dat ikzelf nooit op school heb geleerd hoe lang de Belgische kustlijn is ; daar hield men het bij onze eigen kustlijn, uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() No problemo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze zullen ze moeten vervangen. Niet denken dat onze politici nooit vooruitzien! Die weten ook dat de brandstofprijzen weer gaan stijgen, en dan willen ze zich in de komende winters nog ergens warm mee kunnen houden. Bij voorbeeld met het verbranden van al die bankbiljetten die hun partijen van de Agusta-opvolger zullen ontvangen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als België zelf aangeeft twee (of wat dan ook) fregatten te bezitten, worden die uiteraard niet geacht totaal nutteloos aan de kade te blijven liggen, en kunnen ze desnoods wel eens ingepast worden in “gemeenschappelijke patrouilles” etc…. Maar laat mij het zo stellen : het is niet omdat Jantje aangeeft twee fietsen te bezitten (en daar misschien zelfs fier op is) dat de ploeg in enigerlei mate op Jantje en/of zijn fietsen rekent om een eventuele Tour de France te winnen of zelfs maar om de bidons te komen aangeven. Ik kan uw stelling inzake mijnenvegers/mijnenjagers volgen ; ik vermoed dat u het echter met mij eens zult zijn dat niet alle mogelijke (toekomstige) vijanden van de NATO over top-technologische mijnen (zullen) beschikken in de te voorziene toekomst, en dat derhalve de huidige generatie mijnenbestrijders nog een hele tijd nut kan hebben. En terzijde : in hoeverre u of ik daadwerkelijk en meer dan algemeen publiekelijk bekend is op de hoogte zijn van welkdanige NATO-methode en/of strategie zal steeds een mysterie blijven, vermits – als het zo is – we dit hier toch niet uit de doeken zouden kunnen, willen, en mogen doen. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 31 juli 2009 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht ik u zijn, ik zou het in mijn handtekening zetten. Staat chique. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elkeen doet dat naar eigen stijl en best vermogen, en aan die regel ontsnap vanzelfsprekend ook ik niet. Wil van mij aannemen : als ik met schrijverijen - zij het weliswaar in mijn eigen taal - euros wens te verdienen, heb ik daar in het dagelijks leven in voldoende mate de kans toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() In alle geval, ik heb de kans al 3 keer gehad om met zo'n agusta mee te vliegen vanop de vliegschool (toen nog in Brasschaat) tijdens een leger-jeugdstage.. Ik herinner mij dat die piloten zeiden dat die toestellen echt niet luchtwaardig waren, zelfs niet voor Kossovo eigenlijk. De hete zomers en koude winters stonden die bakken meer aan de grond dat wat anders...
|
![]() |
![]() |