![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij lopen jullie te hard van stapel
'k Kan verkeerd zijn maar volgens mij staat er helemaal geen verbod op al doet dat stukje ( pdf in openingspost ) dat vermoeden Eerder werd hier de link gegeven naar het bewuste KB en daar is niks over te vinden buiten een hoop reglementering en informatieplicht van de uitbuiter naar de klant en dit : Art. 6. par 3° De onthaalverantwoordelijke : laat personen onder de 18 jaar en personen met huidtype 1 niet toe in zijn centrum gebruik te maken van zonnebanken of andere installaties die ultravioletstralen afgeven; Ook in die bewuste pdf staat er expliciet het woordje 'én' te lezen in het stukje : '5- Zonnebanken is verboden voor minderjarigen (onder de 18j) én huidtype 1. (meestal rood- of witharig)' Het is dus verboden voor -18 jaar én van dat bepaald risicotype Maar dan nog, stel dat het verboden is dan heeft het natuurlijk nikske met discriminatie te maken daar er geen sprake is dat dit gebeurt op onrechtmatige of ongeoorloofde gronden. Wel kan je dan vragen stellen ivm zelfbeschikkingsrecht Laatst gewijzigd door praha : 3 augustus 2009 om 00:05. |
![]() |
![]() |