![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() 't wordt tijd dat de tijdmachine wordt uitgevonden, dan kunnen we de mannen hierboven, samen met al het Al Qaeda krapuul, sturen naar waar ze thuis horen: de duistere middeleeuwen. Dat ze daar maar mensen in stukken snijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() Van mij mogen die marokkaanse ventjes gerust mee. De mensen overvallen en met een zwaar geweer tegen hun hoofd houden. Ze zouden het is met een van uw kinderen moeten uithalen. Ik walg van die criminelen. De slachtoffers blijven getraumatisserd achter. Ik walg van mensen zoals jij die de daders niet gestraft wil zien. Opsluiten dat krapuul en sleutel weg. Het geld kan dan worden gespendeerd aan hun slachtoffers die een levenslang trauma hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Schepen
|
![]() Gij moet eens wat minder gangster ophemelen. En wat meer naar de slachtoffers kijken. Wedden dat geen een van uw familie ooit is overvallen.
Laatst gewijzigd door NOEKIE : 6 augustus 2009 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Laat mij 1 zin zien waar ik gangers ophemel, krijgde van mij nen bak Duvel. 2. Ik ben zelf al twee keer overvallen, en ik heb een vriendin gehad die is verkracht en vermoord. Nu gij terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dan ben je een sociopaat die de pijn van een slachtoffer niet kan voelen. Verder debatteren heeft dus geen zin. Je voelt je meer verbonden met de daders dan met de slachtoffers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Mocht ge dit IRL tegen mij gezegd hebben, had ik u doodgeklopt. Ik praat ni meet met u.
Laatst gewijzigd door dejohan : 6 augustus 2009 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Awel je zal dus moorden kunnen plegen. Je voelt je verbonden met de daders en wil hen niet zwaar straffen. Bewijs geleverd. Afvoeren al dat krapuul, weggooien de sleutel. De slachtoffers helpen niet de daders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() Tweede ontsnapte gevangenis Brugge opgepakt
Mohamed Johry, een van de drie gangsters die op 23 juli met een helikopter ontsnapten uit de gevangenis van Brugge, is opgepakt. Dat heeft het parket van Brugge bevestigd. Johry ontsnapte samen met Ashraf Sekkaki en Abdelhaq Melloul-Khayari. Khayari werd op 3 augustus al opgepakt in Sint-Jans-Molenbeek. Johry werd woensdagnacht opgepakt door een team van de Marokkaanse politie. Hij was vermoedelijk op weg naar familie. http://www.knack.be/nieuws/belgie/tw...icle37584.html
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() En nu maar hopen dat ze hem ginder laten!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() gangster garry?
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Last van een ongezonde hondenfetish?
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |