![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Willen jullie in België blijven? | |||
| Ja, ben Belg ik ben hier thuis |
|
9 | 30,00% |
| Nee, ik ben Belg, maar ik voel me hier niet thuis |
|
8 | 26,67% |
| Ja, want ik ben migrant en heb het hier beter dan in mijn thuisland |
|
0 | 0% |
| Nee, want ik ben migrant en mis mijn thuisland |
|
0 | 0% |
| Ja, want ik ben migrant en dit is nu mijn thuisland |
|
1 | 3,33% |
| Nee, mijn roots liggen elders en ik voel me hier niet thuis, maar ook niet in mijn thuisland |
|
0 | 0% |
| Nee, ik ben Belg, maar denk dat het op een ander beter is |
|
4 | 13,33% |
| Nee, ik ben Belg en hoop ooit ergens een belastingsparadijs te vinden voor mijn zwart geld |
|
1 | 3,33% |
| Nee, ik ben migrant en wil mijn zwart geld elders kwijt |
|
0 | 0% |
| Iets anders, verklaar uw nader |
|
7 | 23,33% |
| Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Staatssecretaris
|
Nee 't is Antwerpen. Mooiste stad van de wereld!
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
Nog een paar jaar, en België staat onder water...Mischien eens beginnen uitkijken naar een opvangland. Moslim-en Afrikaanse landen zijn al uit te sluiten voor mij, daar wil ik niet naartoe , toch niet om te gaan wonen. America heeft ook z'n beste tijd gekend, Australiê kom je niet binnen, China is een mierennest , Polynesische eilanden zijn ook bedreigd met overstroming...
Iemand een idee ? |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pieter B : 20 augustus 2009 om 18:38. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#45 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
naar het schijnt . Daarna zul je naar een hogere verdieping moeten verhuizen .
|
|
|
|
#46 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het overstroomde gebied laten we dan aan de allochtonen over, dan hebben die gelijk allemaal een job ook : visser. Laatst gewijzigd door buurman : 20 augustus 2009 om 22:24. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...of is Uw TB k'pot?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 20 augustus 2009 om 22:45. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Banneling
|
Citaat:
naar war???? begin alvast maar de strijd voor te brijden.... wijn hoden niet op!!! jullie bleke zwijnen worden onze slaven!!! en ik geevgen sgit ofer scrijvouten!!!!!!! Laatst gewijzigd door Princessje : 20 augustus 2009 om 22:53. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Gouverneur
|
Sjaax , ik ben nu al oud genoeg om uw grootvader kunnen zijn en ik zit
slechts op +/- 2 meter boven de zeespiegel . Als er niet te veel noord-westerstormen komen zou ik nog graag voor een jaar of 10 mijn hoofd boven water willen houden .
|
|
|
#54 |
|
Europees Commissaris
|
Dan mag je ons dus niet opeten.
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U schijnt te vergeten dat u zèlf ook 'een westerse mentaliteit' heeft, en die blijkbaar naar elders wilt exporteren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen bleke zwijnen.
Maar misschien kunt ge met een bleke hamster ook al iets aanvangen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|