Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2009, 20:00   #41
boby853
Vreemdeling

Standaard

Dat Ze Hun Eerst Aanpassen Die Gekke Moslims.zwembaed... Moskee... Boerkas...enz. Zet Hij Eens Een Kerk Ginder Ge Word Direct Gestenigd.logisch Na Denken .probeer Met Ze Te Praten En Je Heb Je Woord Nog Niet Uitgesproken Of Ze Beginnen U Al Uit Te Schelden Die Achterlijk Apen Nieks Kun Je Er Mee Aanvangen Die Zijn Zeker 2000 Jaar Achter
boby853 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 20:27   #42
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boby853 Bekijk bericht
Dat Ze Hun Eerst Aanpassen Die Gekke Moslims.zwembaed... Moskee... Boerkas...enz. Zet Hij Eens Een Kerk Ginder Ge Word Direct Gestenigd.logisch Na Denken .probeer Met Ze Te Praten En Je Heb Je Woord Nog Niet Uitgesproken Of Ze Beginnen U Al Uit Te Schelden Die Achterlijk Apen Nieks Kun Je Er Mee Aanvangen Die Zijn Zeker 2000 Jaar Achter
Het doet mij vreugde om te zien dat het Bijzonder Onderwijs erin slagen om zelfs de meest hopeloze gevallen kunnen leren schrijven.

Zet jij je eigen naam als handtekening, of gebruik je een kruisje?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 20:28   #43
Indigo-blues
Partijlid

Indigo-blues's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Even erbij vermelden dat het aantal prive-thuiszwembaden enorm zijn toegenomen! Waarom? omdat Vlamingen nietmeer durven te gaan zwemmen in openbare zwembaden, om niet neergestoken te worden of bestolen te worden door vreemdelingen!
Altijd toch dat veralgemenen!
Mensen kopen steeds meer een eigen zwembad omdat ze welvarender zijn en hun vrije tijd steeds individueler willen beleven omdat ze dit ervaren als aangenamer!

Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 18 augustus 2009 om 20:29.
Indigo-blues is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 20:31   #44
Indigo-blues
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boby853 Bekijk bericht
Ik denk dat het forum meer gericht is op +12j. Nog een paar jaartjes wachten jongetje!
Oud 18 augustus 2009, 20:32   #45
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Het doet mij vreugde om te zien dat het erin slagen om zelfs de meest hopeloze gevallen kunnen leren schrijven.

Zet jij je eigen naam als handtekening, of gebruik je een kruisje?
Het Vlaams Bijzonder Onderwijs hoort idd. bij het beste B.O. van de wereld, dat is nu ongeveer bewezen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 21:37   #46
buurman
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Bron: het Laatste nieuws, 17/08/09

In Engeland is het omgekeerde aan de gang: westerse burgers moeten zich aanpassen aan moslims! Tijdens openbare zwemlessen voor moslims moeten westerse vrouwen verplicht een boerka dragen tijdens het zwemmen!

Er zijn reeds tal van negatieve opmerkingen en reacties van mensen verschenen: dit is meer dan een stap te ver!

Als tegenreactie zou ik voorstellen dat vlaamse vrouwen nu mogen zwemmen zonder bh dus met blote borsten!
Zo een boerka is nog lang niet beveiligend genoeg ! Gewaden in stof kunnen immers verscheurd worden ! Die vrouwen ( de moslima's uiteraard ) zouden beter een middelleeuws harnas dragen , geheel in gietijzer, en afgesloten met hangsloten waar enkel de echtgenoot, of vader de sleutels van heeft !
buurman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 22:02   #47

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Ik vind dat we misschien beter stoppen met allemaal die apparte uurtjes. Want als je apparte uurtjes hebt voor vrouwen en apparte uurtjes voor senioren want daar begint het meestal mee, tja dan kan je moslims ook geen uurtje weigeren, homo's ook niet, naaktzwemmers ook niet, gehandycapten ook niet, mensen met brandwonden ook niet, mensen met tatoeages waar ze zich later ongemakkelijk bij voelen ook niet, de vogelenpikclub van op de vijfhoeken ook niet, mensen met overgewicht ook niet, nationalisten ook niet... . Op den duur kan iedereen nog maar een uur op de week meer zwemmen en dan moet hij of zij nog juist kunnen ook en mensen als mezelf zwemmen graag meermaals per week.
Gelukkig is er waar ik ga zwemmen zo nog geen beleid. Ik zwem tussen vrouwen, ouderen, alle kleurtjes, mensen zonder benen, getatoeerden, lelijkaards en modellen, heb daar ook al in sjador zien lesgeven maar nog niet zo iemand te water zien gaan, niet dat me dat wreed zou storen. Zolang ik maar niet in pijama moet gaan baantjes trekken.
Overwin jezelf, leer met jezelf leven en ga te water tussen derest.
Inderdaad ... stop aub met al die zever ... en laat ons allemaal op dezelfde manier gaan zwemmen, dansen, shoppen, enz ... Da's pas multicul ... ...
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 22:06   #48

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Haat je "vreemdelingen" voldoende om alle aparte zwemuren af te schaffen, gewoon om de vreemdelingen" te treffen?
Hey Filosoof ... meestal heb ik je graag (je hebt een beetje hetzelfde onderschrift als ik) ... maarre ... om multicultureel te zijn ... moet je nu net niet te veel uitzonderingen maken hé ...
Eerlijk gezegd ... waarom zouden de allochtonen (of van die afkomst ...) nu meer priviléges krijgen dan de anderen?
Oud 18 augustus 2009, 22:14   #49
Starkad
Banneling

Standaard

Ik moed hun vuile pisdoek niet in mijn zwembad... En geloof me, met de hygiëne van de gemiddelde Moslima had ge gehoopt dat het maar ne pisdoek was, if you get my point.

In alle geval, als die smeerlapperij in mijn land voet aan wal zet, sta ik niet in voor de gevolgen. Echt niet.
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 22:19   #50

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht
Ik moed hun vuile pisdoek niet in mijn zwembad... En geloof me, met de hygiëne van de gemiddelde Moslima had ge gehoopt dat het maar ne pisdoek was, if you get my point.

In alle geval, als die smeerlapperij in mijn land voet aan wal zet, sta ik niet in voor de gevolgen. Echt niet.
Schudden en beven ...
Oud 18 augustus 2009, 22:24   #51
Indigo-blues
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht

Ben jij een standup comedian?
Oud 19 augustus 2009, 18:29   #52
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gevaar!! De Grote Samenzwering!!

Heb je het Engels artikel hier boven gelezen? En het enige dat jij kunt doen is weer die achterlijke opdringerige idioten gelijk geven en lachen met je eigen volk!
Oeps, dat is niet je eige volk, uiteraard...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 18:40   #53
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan niet lezen?
Staat dat er of staat dat er niet? Waar zeur je over?
En dat staat er ook:"Laat iedereen dragen of niet dragen wat hij of zij wil." in jouw commentaar... en dat is pure hypocrisie!

Waarom moeten de moslims hier hun zin krijgen in al de achterlijkheden waar ze mee afkomen en waarom moeten wij Westerlingen in hun landen braaf doen wat ze zeggen en willen? Is je "Laat iedereen dragen..." daar ook van toepassing misschien?
Samengevat: zij mogen hier alles doen wat ze willen, zoniet zijn wij in fout.
Wij moeten ons "ginder" plooien naar hun grilletjes en willetjes!
Onaanvaardbaar!
Dat ze dan maar terug naar hun zandbakken trekken ipv het hier te komen verpesten! We moeten ze echt niet helpen om onze landen om te toveren in moslimstaten, al is het dat hun uiteindelijk doel, en dat weet jij toch ook!

Laatst gewijzigd door andev : 19 augustus 2009 om 18:55.
Oud 19 augustus 2009, 18:43   #54
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indigo-blues Bekijk bericht
Alles wordt niet omgegooid, ze krijgen 90 minuten in een week als ik me niet vergis!
En je denkt dat je in hun land ook 90 minuten gaat krijgen? Gevolgd door negen maand gevangenis en wat zweepslagen zeker!
Arrogante idioten zijn het !
Oud 19 augustus 2009, 18:48   #55
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je vergeet wat je zélf post:

staat daarin.

Tijdens de zwemuren van de nudistenvereniging wordt ook naakt gezwommen.
Wat heeft nudisme te maken met godsdienstige verdwazing van onze verrijkers? Die nudisten zijn er niet op uit om straks iedereen in z'n blootje te zetten, die bende "overheersers" wel. Nu iewat langzaam aan omdat ze nog niet in de meerderheid zijn. We zien toch genoeg op meerdere plaatsen in de wereld tot wat ze in staat zijn en wat we van hen mogen verwachten?
Zelfs er op los moorden stoort hen niet om hun zin te krijgen!
Beetje geduld... tot het voor onze nakomelingen te laat is.
Oud 19 augustus 2009, 18:52   #56
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dur de comprenure, hé?
Indien jij een Vlaams-nationalistisch zwemuurtje wil organizeren waar iedereen een badpak met leeuwenvlag moet dragen dan doe je maar.
En dat zou dan om een zeer beperkte groep gaan waar maar eens mee moet gelachen worden, nietwaar? Even belangrijk als een postzegelclub die gaat wandelen...
De "anderen" daar lopen er miljoenen van rond in de wereld en ze staan klaar om hun leven te geven om hun zin en die van"allah" te krijgen. Een paar duizend keer ernstiger en gevaarlijker zou ik zeggen...

Laatst gewijzigd door andev : 19 augustus 2009 om 18:57.
Oud 20 augustus 2009, 08:41   #57
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het kan inderdaad niet dat in een openbaar zwembad er verschillen worden gemaakt tussen mensen. Iedereen zou in het zwembad altijd moeten kunnen kleden hoe ze willen, of het nu een boerkini is of een badpak of voor mijn part een paashaaskostuum. Iedereen gelijk. Geen uitzonderingen.

Dat ze een eigen zwembad financieren geheel volgens de wetten van de Koran. Dan kan niemand klagen of zich benadeeld voelen.
Ik vind niet dat in en rond een zwembad iedereen zomaar alles mag aandoen
wat hij wil.
Want dan mag in principe naaktheid ook!

Maar het verhaal van de boerkini is net zoals die van de hoofddoek en men moet het in zijn eigen context bekijken en het is een feit dat bij de moslim deze 2 kledingsstukken staan voor de onderdrukking en ongelijkheid van de vrouw in de islam.

En daar gaat het eigenlijk om en om die reden moet men boerkini's verbieden in en rond een zwembad.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 10:37   #58
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat kan je er op tegen hebben is meer de vraag als dit niet gebeurt in het zwembad waar jij gaat zwemmen? Het ging hier dan nog over de UK!!!
Of gaan ze heel de Westerse wereld stillaan overnemen. Tijden veranderen, je moet eens proberen mee te gaan.
Wat bedoelt u met tijden veranderen, dat misschien de Europese bevolking zich zou moeten aanpassen aan hetgeen u en andere multiculers verstaan onder "modern zijn"?

Het gaat erbij sommige moelijk in nietwaar, indien men zich verplaatst naar een ander continent, andere cultuur, andere religie dus kortom alles anders om daar een beter/ander bestaan op te bouwen, zou men toch moeten begrijpen dat men zich aanpast aan de levenswijze van het uitgekozen continent, cultuur en dat hetgeen men achter zich laat ook achter zich houd en het niet stilletjes en bij deeltjes wil gaan opdringen aan de nieuwe gemeenschap waar men in terecht komt nietwaar.

Want, wat is anders het doel dat men zich zou verplaatsen, toch naar het schijnt een nieuw en beter leven opbouwen nietwaar. Waarom dan hetgene meebrengen dat geen toekomst bied of bood.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 augustus 2009 om 10:38.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 10:43   #59
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buurman Bekijk bericht
Zo een boerka is nog lang niet beveiligend genoeg ! Gewaden in stof kunnen immers verscheurd worden ! Die vrouwen ( de moslima's uiteraard ) zouden beter een middelleeuws harnas dragen , geheel in gietijzer, en afgesloten met hangsloten waar enkel de echtgenoot, of vader de sleutels van heeft !
Een vraagje, zou u ze willen zien verzuipen?

Indien ja, moet dan oppassen er zijn er hier die zulks kunnen linken aan "racisme" en de moderatie er zouden kunnen over aanspreken.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 augustus 2009 om 10:45.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 12:15   #60
bloedluiskieken
Banneling

Standaard

Citaat:
Burqa of bloot, 't zicht went vlug. Mag van mij gerust.Laat iedereen dragen of niet dragen wat hij of zij wil. http://api.ning.com/files/ckBtlY*BRb...bXTEuf/AEN.gif
Je spreekt jezelf tegen want hier wordt het VERPLICHT! Er is dus geen keuze om te dragen wat je wil. Je moet zo'n halve gordijn over je kop trekken!
Dat JIJ daar geen problemen mee zou hebben, had ik ook wel verwacht
bloedluiskieken is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be