![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Je kan heel de wereld rondgaan en nog altijd in gedachte onder de kerktoren wonen.
Know thyself! —Socrates If you don't know where you're going, any road will take you there! —George Harrison Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 26 augustus 2009 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 augustus 2009 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Nee, maar ik beweer dan ook niet dat ik al in verschillende landen heb gewoond en tussen de vreemdelingen woon en daardoor zo ruimdenkend ben.
Know thyself! —Socrates If you don't know where you're going, any road will take you there! —George Harrison Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 26 augustus 2009 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen dat alle kanten van het spectrum gebukt gaan onder vooroordelen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens, in geen enkel land zijn er zulke enorme problemen met pakweg Chinezen, Italianen, Polen, Russen, Vietnamezen...noem maar op (als groep) - enkel en alleen mensen die maar niet geïntegreerd raken, zich maar niet kunnen of willen aanpassen, de taal niet kunnen of willen leren, zich niet kunnen vinden in de waarden, normen en gebruiken van dat land - enkel en alleen omdat ze een bepaalde religie met zich mee moeten slepen - terwijl ze hun land ontvluchten waar ze - omwille van die religie onderdrukt worden - deze tóch met alle geweld willen meebrengen! ...en het állerbelangrijkste - die groep extra bescherming geniet door de leiders van 'onze' landen - maar er is een kentering. Mijn buurvrouw is half Spaans-half Amerikaans, andere buren Russische getrouwd met een Waal, nog andere een Nederlander getouwd met een Braziliaanse, nog een Russische getrouwd met een Belg, Spanjaard getrouwd met een Poolse, paar Britten, Chinezen, Vietnamezen, Duitsers, Ieren ... noem maar op - iedereen leeft samen in peis en vree - staat klaar voor mekaar indien nodig, hun kinderen spreken vlot de taal van het land; Catalaans en Spaans náást de talen van hun ouders, een paar die niet hier geboren zijn en de taal niet kenden vanaf geboorte (zoals een Russische jongen en een Duits meisje) gaan nú naar de universiteit!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen problemen met 'moslims' meneer, maar met 'islam' - en breek me de bek niet open - vraag eens aan een doorsnee Spanjaard wat ze over 'moros' vinden! Je wil het antwoord niet weten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]() En dat leid je af omdat je een half-Spaanse vrouw en een spanjaard kent?
Know thyself! —Socrates If you don't know where you're going, any road will take you there! —George Harrison Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 26 augustus 2009 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Hoe zou ik dat moeten weten?
Spreek en schrijf je vloeiend Spaans of Catalaans? Heb je een job in een Spaans bedrijf? Doe je mee aan de siesta elke dag?
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een goed blank meisje moet van de multikulturalisten aanpappen met een mocro of met een neger. Een goede blanke jongen die moet homoseksueel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Uit eigen ervaring weet ik dat wonen in andere landen en veelvuldige contacten met andere culturen wel eens een deuk in die ruimdenkendheid kan veroorzaken. Ik sta daar niet alleen in, vraag het maar eens na bij een expat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Óók heb ik geëist dat er een sociale medewerker langskomt om elk officieel document te vertalen - dan nog om straathoekwerkers, buurtvaders e.d. lopen zeuren - om mijn kroost - dat geen manieren heeft en ikzelf niet kan opvoeden - wat bezig te houden zodat ze van't straat blijven en de Spaanse meisjes niet lastigvallen - ze hebben me weggehoond - begrijp jij dat nou??? Ik zei nog; "Maar, jamaar...in mijn land..." Ik mocht opflikkeren! ![]() Ja, ik ben geïntegreerd ja! ![]() Maar, ik zie net dat je al afscheid genomen hebt - blijf nog wat, je bent zo mooi ... zei Goethe, maar zei hij ook niet; "Morgen zie ik haar weer"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg de bron van uw "hoogst wetenschappelijk sociologisch artikel". Wat blijkt? Het komt gewoon van Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme En dan noemt u ons platte boerekes... Wat een afgang. Hou het aub inhoudelijk en kom niet schelden als u het onderspit moet delven. En dat eeuwige zelfbeklag over de rechtse mens hebben we ondertussen ook al genoeg gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh, vraag ineens of ze je leren fietsen, want ook dat kun je toch onmogelijk leren zonder dat dit voor je georganiseerd wordt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
u hebt daar gelijk in, overal vind je angstige mensen.
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |