![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Minister-President
|
Graag bewijzen aub... Ik vind het maar narcistische onzin.
Citaat:
Ik zie in dit onderzoek niets vermeld over de PS.
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Feitelijk is het een zero-sum game, de ene zijn verlies is de andere zijn winst, en heeft gans die discussie geen belang. Een partij moet maar zijn marketing wat aan te passen aan die nieuwe situatie en zal daardoor terug opklimmen in het landschap..
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Komaan zeg, er is een politiek cordon sanitaire van alle partijen tegen het VB. Je kan er geredelijk vanuit gaan dat indien het establishment ervan overtuigd was dat kiesrecht ipv opkomstplicht het VB zou schaden , de opkomstplicht al lang was afgeschaft.
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En trouwens ik denk dat ze het leuker vinden vanuit het cordon sanitaire hun strategie te bepalen, dan het risico te nemen dat ze het politiek landschap dooreenschudden. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Vlaanderen zijn er nog maar twee partijen,...het VB en andere.
|
|
|
|