![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flanelcondoom, je denkt dat de NWO hierachter zit?
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verplicht met een voorgebonden komkommer naar school ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit kan er in alle geval bij, net zoals scheisse en merde.
Gelukkig dat die aliens goed afwasbaar zijn, en multifunctioneel. Je mag ze alleen niet villen voor anaal of vaginaal gebruik, dat geeft een moeilijk te reinigen knoeiboel. Gelukkig dat oraal minder problemen geeft indien de potentieële smaakstoffen gewenst zijn. Anders is villen toch aangeraden.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik worstel alleen met de vraag of de volgende stelling van de Kerk terecht is: "De homodaad is immoreel" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de "kerk" wil volgen, dan is de liefde tussen mannen , en vrouwen, immoreel.
Als je diep genoeg graaft in de bijbel, en het oude testament accepteerd, dan moet je mensen die een lichamelijke relatie met hun eigen geslachtsgenoten begeren, doden, liefst zo pijnlijk mogelijk.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De homodaad is immoreel" Waarom ik al gelovige sommige punten niet aanvaard of betwijfel? Dat is mijn hart dat spreekt. Ik heb nog steeds een eigen aanvoelen, ik wil niet als een geestesslaaf door het leven gaan. De katholieke leer is voor mij een leidraad voor mijn leven, maar persoonlijk vind ik dat gescheiden mensen wel de communie mogen krijgen. Een eigen mening hebben vloekt niet met geloven, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Omdat dat relevante vragen zijn. (Behalve die topic over seksverslaafden. dat is volgens mij provocatie). Maar bvb de vraag over homogezinnen is toch een gewone maatschappelijke vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben geen Christen maar zover ik weet was Jezus wel homo hoor, of pedofiel. Laat de kinderen tot mij komen, dat wordt niet zomaar gezegd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is juist mijn vraag. Wat vinden jullie? Uit deze discssie kan ik dan misschien een eigen mening distilleren. De Kerk behandelt homo's als 'abnormaal': anders dan de norm. En dat is terecht. De norm is 'man + vrouw'. In die zin zijn homo's m.i. inderdaad abnormaal. Maar of de homosexuele daad ook immoreel is, is een andere vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we trouwens niet uit het oog verliezen dat de katholieke kerk al sinds mensenheugenis geteisterd wordt door seksschandalen waarbij misdienaartjes en koorknaapjes een belangrijke rol spelen. Blijkbaar beschouwt de kerk dat dan weer juist niet als abnormaal. Dergelijke schandalen worden bij voorkeur met de mantel der liefde bedekt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw goed recht volgens mij, maar volgens de kerkvader hebt U gewoon geen keuze.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een doorsnee moslim vindt "man+ 4 vrouwen" doodnormaal. Citaat:
We hebben een cultuur waarin kannibalisme en polyandrie compleet normaal is. We hebben in deze cultuur een man, de perfecte vader, een zorgzame echtgenoot, samen met zijn mede-echtgenoten, een uiterst beleefde buurman, een hardwerkende landbouwer, en daarbovenop, effectief levende binnen zijn religieus opgelegde regels. Is deze man immoreel?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 september 2009 om 08:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals Eva Braun zeg maar.
![]() |