Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2009, 19:41   #41
Lantaarnpaal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Uh? Nou, ok dan.
Maar die 'hoeksteen van de samenleving', dat is wel interessant. Laten we daar eens over doorbomen.
In hoeverre was onze samenleving anders/beter toen het traditionele gezin nog de enige vorm was?
Wat heeft de toegenomen openbaarheid van homoseksualiteit in onze samenleving al veroorzaakt? Wereldoorlogen? Honger? Massale kindersterfte? Een economische crisis? Toegenomen criminaliteit? Migrantenproblemen? ...

Als je je kind wil afschermen tegen dat vermaledijde wereldbeeld dat het traditionele gezin niet meer de absolute norm is, dat sluit je best ook je TV af. Meer nog, hou het kind binnen, geef het thuisonderricht.

Er zijn niet alleen homogezinnen als nieuwe gezinsvorm maar ook nieuw samengestelde gezinnen behoren tot de mogelijkheid. Ik heb echter de indruk dat deze gezinsvormen dikwijls voor problemen zorgen...
Lantaarnpaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 19:57   #42
vandaele
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lantaarnpaal Bekijk bericht
Er zijn niet alleen homogezinnen als nieuwe gezinsvorm maar ook nieuw samengestelde gezinnen behoren tot de mogelijkheid. Ik heb echter de indruk dat deze gezinsvormen dikwijls voor problemen zorgen...
De indruk? Dat is niet alleen een indruk. En nu zal Andro een lijstje tevoorschijn toveren: hetero-papa vermoordt vrouw, hetero-papa verkracht... enz.

Maar het neemt niet weg dat het man-vrouw-gezin de meest stabiele samenlevingsvorm is. Alleen al de promiscuïteit onder homosexuelen (het feit dat ze geen bloed mogen geven is daar een gevolg van) toont dit glashelder aan.
vandaele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 19:59   #43
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh, je hebt de indruk? Dat is een staalhard argument.
Oud 10 september 2009, 20:03   #44
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandaele Bekijk bericht
De indruk? Dat is niet alleen een indruk. En nu zal Andro een lijstje tevoorschijn toveren: hetero-papa vermoordt vrouw, hetero-papa verkracht... enz.

Maar het neemt niet weg dat het man-vrouw-gezin de meest stabiele samenlevingsvorm is. Alleen al de promiscuïteit onder homosexuelen (het feit dat ze geen bloed mogen geven is daar een gevolg van) toont dit glashelder aan.
Als jij nu eens een lijstje tevoorschijn zou kunnen toveren waaruit blijkt dat de lijst van alles-wat-verkeerd-kan-gaan-in-de-maatschappij voor een groot deel te wijten is aan de voor jou abjecte gezinsvormen, dan zou je woorden als 'glashelder aantonen' misschien ter zake kunnen gebruiken.
Oud 10 september 2009, 20:14   #45
vandaele
Banneling

Standaard

Citaat:
Als jij nu eens een lijstje tevoorschijn zou kunnen toveren waaruit blijkt dat de lijst van alles-wat-verkeerd-kan-gaan-in-de-maatschappij voor een groot deel te wijten is aan de voor jou abjecte gezinsvormen, dan zou je woorden als 'glashelder aantonen' misschien ter zake kunnen gebruiken.
Waar zeg ik dat alles-wat-verkeerd-kan-gaan-in-de-maatschappij voor een groot deel te wijten is aan de voor mij abjecte gezinsvormen?
Oud 10 september 2009, 20:15   #46
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hocus pocus pats:

Sexual Orientation, Parents, & Children: The results of some studies suggest that lesbian mothers' and gay fathers' parenting skills may be superior to those of matched heterosexual parents.

Will Children be Molested by Homosexual Parents?

Will Children Develop Problems Growing up in an 'Unnatural' Lifestyle?

Will Children Raised in Homosexual Households Become Gay?

What They Aren't Telling You About Gay Adoption

Working with Gay and Lesbian Adoptive Parents

En mocht jij ook geen engels begrijpen, hocus pocus pats: Vertaler

Laatst gewijzigd door Andro : 10 september 2009 om 20:15.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 20:17   #47
born2bewild
Banneling

Standaard

ik zou persoonlijk wel oppassen met onthaalouders die abortus als een missie beschouwen
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 20:24   #48
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waar zeg ik dat alles-wat-verkeerd-kan-gaan-in-de-maatschappij voor een groot deel te wijten is aan de voor mij abjecte gezinsvormen?
Leuke tactiek dat je daar hebt, maar ik laat me niet vangen.
Dus, ok, ik herhaal dan letterlijk: je hebt meer dan de indruk dat deze gezinsvormen (homo, nieuw samengesteld) vaker voor problemen zorgen.
En je snoert Andro meteen te mond door op voorhand aan te kondigen dat zijn 'lijstjes' je niet veel uitmaken.

Du-uuuuuus: waarom kom jij dan niet met zulke lijstjes die alleszins het tegendeel beweren (laat staan bewijzen) van Andro's lijstjes. Het zijn ondertussen namelijk de enige échte meetbare argumenten tegenover, wat was het weer - je indrukken.

't is terug aan u
Oud 10 september 2009, 20:33   #49
vandaele
Banneling

Standaard

De verspreiding van AIDS kan voor een groot deel op de homosexuele mannen en hun enorme promiscuiteit geschreven worden. Ik wil mijn kind niet in dergelijke omgevingen achterlaten.
Oud 10 september 2009, 20:35   #50
vandaele
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar helaas, de verschillen tussen heteroseksualiteit en homoseksualiteit bleven bestaan, en hetero's lopen ook na tien jaar aids nog steeds geen serieus te nemen risico. Dat aids voor hetero's in tegenstelling tot homo's een bijzonder zeldzame ziekte is, is niet zo vreemd als we het seksuele gedrag van hetero's met het seksuele gedrag van homo's vergelijken. Er heerst onder veel homo's een enorme promiscuïteit, waar de meeste hetero's zich niet eens een voorstelling van kunnen maken. Zo hadden de eerste homoseksuele aidspatiënten een gemiddelde van 1100 seksuele partners achter de rug; ze hadden in één wild weekend meer seksuele partners dan de meeste hetero's in hun hele leven.
link
Oud 10 september 2009, 20:36   #51
Lantaarnpaal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, je hebt de indruk? Dat is een staalhard argument.
Wel, ik heb in mijn kennissenkring heel wat mensen gesproken uit nieuw samengestelde gezinnen... Als je hen hoort praten, heb ik inderdaad de indruk dat het niet allemaal van een leien dakje loopt
Lantaarnpaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 21:03   #52
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oh ja, Bart Croughs. Leuk
Oud 10 september 2009, 21:04   #53
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De verspreiding van AIDS kan voor een groot deel op de homosexuele mannen en hun enorme promiscuiteit geschreven worden. Ik wil mijn kind niet in dergelijke omgevingen achterlaten.
Yep, zoals ik al dacht: je geeft dus toch maar de voorkeur aan die nazi-zottin.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 21:08   #54
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ontken de gegevens rond AIDS en homo's niet.
En stel dat er nu geen AIDS bestond?
En waarom zouden homo's promiscue zijn?

Wat heeft dat nu eigenlijk te maken met hun al dan niet geschikt zijn om onthaalouder te zijn? Denk je dat ze de fopspenen in de kinderen hun aars gaan steken omdat ze niet beter weten/willen?

Ik lees hier alleen vooroordelen.
Oud 10 september 2009, 21:46   #55
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
ik zou persoonlijk wel oppassen met onthaalouders die abortus als een missie beschouwen
Waarom ? Lopen daar dan ook ongeboren exemplaren rond ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 21:50   #56
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alleen de moslim-samengestelde gezinnen.
Als je hier iets post met het woord "probleem" in, dan moet daar steevast het woord moslim bij.

Zoals in "Na de aanvaring met de moslim-ijsberg had de Titanic een probleem. Een moslimtekort aan reddingssloepen maakte de evacuatie nog moeilijker. Vele opvarenden waren nog aan boord toen de boot in de moslimdiepte verdween. "
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 21:55   #57
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Alleen de moslim-samengestelde gezinnen.
Als je hier iets post met het woord "probleem" in, dan moet daar steevast het woord moslim bij.

Zoals in "Na de aanvaring met de moslim-ijsberg had de Titanic een probleem. Een moslimtekort aan reddingssloepen maakte de evacuatie nog moeilijker. Vele opvarenden waren nog aan boord toen de boot in de moslimdiepte verdween. "
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 22:52   #58
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leuke tactiek dat je daar hebt, maar ik laat me niet vangen.
Dus, ok, ik herhaal dan letterlijk: je hebt meer dan de indruk dat deze gezinsvormen (homo, nieuw samengesteld) vaker voor problemen zorgen.
En je snoert Andro meteen te mond door op voorhand aan te kondigen dat zijn 'lijstjes' je niet veel uitmaken.

Du-uuuuuus: waarom kom jij dan niet met zulke lijstjes die alleszins het tegendeel beweren (laat staan bewijzen) van Andro's lijstjes. Het zijn ondertussen namelijk de enige échte meetbare argumenten tegenover, wat was het weer - je indrukken.

't is terug aan u
Ach, ze hebben geen poot om op te staan.
Oud 10 september 2009, 23:01   #59
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Vanmijmogen onthaalouders hetero of homosexueel ,
EDIT: zelfs bisexueel ,
zolang maaraan kind denken , enniet eerst aan hunzelf !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 september 2009 om 23:16.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 23:13   #60
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Europa misschien, ja. Hier is de verspreiding hoofdzakelijk begonnen onder homo's. Het is echter geen homoziekte. In Afrika heeft de ziekte zich het meest verspreid onder hetero's.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be