![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn niet alleen homogezinnen als nieuwe gezinsvorm maar ook nieuw samengestelde gezinnen behoren tot de mogelijkheid. Ik heb echter de indruk dat deze gezinsvormen dikwijls voor problemen zorgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het neemt niet weg dat het man-vrouw-gezin de meest stabiele samenlevingsvorm is. Alleen al de promiscuïteit onder homosexuelen (het feit dat ze geen bloed mogen geven is daar een gevolg van) toont dit glashelder aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Oh, je hebt de indruk? Dat is een staalhard argument.
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sexual Orientation, Parents, & Children: The results of some studies suggest that lesbian mothers' and gay fathers' parenting skills may be superior to those of matched heterosexual parents. Will Children be Molested by Homosexual Parents? Will Children Develop Problems Growing up in an 'Unnatural' Lifestyle? Will Children Raised in Homosexual Households Become Gay? What They Aren't Telling You About Gay Adoption Working with Gay and Lesbian Adoptive Parents En mocht jij ook geen engels begrijpen, hocus pocus pats: Vertaler
Laatst gewijzigd door Andro : 10 september 2009 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ik zou persoonlijk wel oppassen met onthaalouders die abortus als een missie beschouwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus, ok, ik herhaal dan letterlijk: je hebt meer dan de indruk dat deze gezinsvormen (homo, nieuw samengesteld) vaker voor problemen zorgen. En je snoert Andro meteen te mond door op voorhand aan te kondigen dat zijn 'lijstjes' je niet veel uitmaken. Du-uuuuuus: waarom kom jij dan niet met zulke lijstjes die alleszins het tegendeel beweren (laat staan bewijzen) van Andro's lijstjes. Het zijn ondertussen namelijk de enige échte meetbare argumenten tegenover, wat was het weer - je indrukken. 't is terug aan u
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De verspreiding van AIDS kan voor een groot deel op de homosexuele mannen en hun enorme promiscuiteit geschreven worden. Ik wil mijn kind niet in dergelijke omgevingen achterlaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En stel dat er nu geen AIDS bestond? En waarom zouden homo's promiscue zijn? Wat heeft dat nu eigenlijk te maken met hun al dan niet geschikt zijn om onthaalouder te zijn? Denk je dat ze de fopspenen in de kinderen hun aars gaan steken omdat ze niet beter weten/willen? Ik lees hier alleen vooroordelen.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Als je hier iets post met het woord "probleem" in, dan moet daar steevast het woord moslim bij. Zoals in "Na de aanvaring met de moslim-ijsberg had de Titanic een probleem. Een moslimtekort aan reddingssloepen maakte de evacuatie nog moeilijker. Vele opvarenden waren nog aan boord toen de boot in de moslimdiepte verdween. "
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanmijmogen onthaalouders hetero of homosexueel ,
EDIT: zelfs bisexueel , zolang maaraan kind denken , enniet eerst aan hunzelf !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 september 2009 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() In Europa misschien, ja. Hier is de verspreiding hoofdzakelijk begonnen onder homo's. Het is echter geen homoziekte. In Afrika heeft de ziekte zich het meest verspreid onder hetero's.
|
![]() |
![]() |