![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() De volgende samenleving in Belgie zal homoseksualiteit nog kennen als de ziekte die de voorgaande samenleving heeft doen verdwijnen.
In iran is gaypride ook gestorven in 1979 ![]()
![]() |
#43 |
|
![]() In Iran is alles gestorven.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ochottekes toch. Ik beschouw jouw hele forumbestaan als een belediging.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Nu voelen ze zich allen weer geroepen zich te verdedigen. Wie sterk in zijn schoenen staat laat topicstarter toch gewoon lullen ? Zou die dan toch gelijk hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is homofilie wel een afwijking. Met deze geaardheid is het onmogelijk zich met een partner, aan deze geaardheid gerelateerd, zich voort te planten binnen hun relatie. En daarin wijkt ze af van de norm. Want doorgaans krijgen mensen wel kinderen van elkaar binnen hun relatie. Is dat erg? Neen, dat is niet erg. Iemand die een beetje doof is heeft ook een lichte afwijking. Hij mag daardoor misschien geen militair worden bijvoorbeeld. Iemand die niet goed ziet, kan meestal geholpen worden met een bril zodat de gezichtsafwijking enigzins bijgesteld wordt en ik kan zo nog uren doorgaan, want iedereen heeft wel ergens iets. Maar als je dat zegt tegen een homo, dan is hij verschrikkelijk die p gekwetst, doe je dat om hem te pesten, om hem te kwetsen, ben je een homofoob een homohater, noem maar op. En dat is wel erg. Als ik zeg dat homosexualiteit afwijkt van de norm, dan bedoel ik niet de homosexueel te kwetsen. Ik heb het over homosexualiteit. Ik vind doofheid ook een afwijking, kleurenblindheid ook. Maar ik vind dat niet om dove en slechtziende mensen te kwetsen en te vernederen of zo hoor. Ik noem dat zo omdat het zo heet. En die mensen zien dat ook niet als beledigend. Zij erkennen hun mankement en voelen zich als mens daardoor niet persoonlijk aangevallen. Maar o wee als je dat durft zeggen over homosexualiteit. Ik zou haast zeggen dat ze daarin ook niet normaal zijn, maar ik laat het nu even zo. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 september 2009 om 13:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus iemanddie geen kinderenkan krijgen , heeftdan eenafwijking !!
Homosexualiteit , de opgelegde maatschappij heeft erprobleem , en door wie wordtzoiets beslist ?? Alsjedan da'scheppingsverhaal moet geloven , er klopt iets ni' , waarom bestaat geen perfektie ?? Dan isda'"schepperke" ook ni'perfekt !! Dus menszijn , is ook afwijking !! Iemand dielesbisch homo , bi is , diezijn voor mij geenafwijking !! Mij interesseert geenzak wie homosexueel is !! Iemand die bv homofoob , ookpedo's , verkrachters zijn wel afwijkingder mensheid , nl: geestesgestoord !! Erg ?? helaas wel !! Goedpunt ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 september 2009 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah, bewijst nogmaals dat negers geen enkel gevoel hebben voor het opbouwen van een deftige maatschapij (zie: Afrika, ghetto's in Amerika, ...).
Ik ben geen racist, maar momenten als deze dwingen me het te zijn. Laatst gewijzigd door bgf324 : 13 september 2009 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is beantwoord door ze te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
u gebruikt toch wel heel slechte argumenten om uw gelijk te krijgen 1/ homofilie is een afwijking omdat ze geen kinderen kunnen krijgen met dergelijke redenering zijn alle leden van een koppel die geen kinderen krijgen een afwijking, dus een man en vrouw die geen kinderen kunnen krijgen dan zijn deze man en vrouw dus een afwijking , oei Paulus uw definitie 2/ afwijken van de norm is niet gelijk aan afwijking !!!!! mensen met bruine ogen zijn in de minderheid, de norm is blauwe ogen mensen met bruine ogen zijn daarom geen afwijking maar een variant van het normale besluit : homoseksualiteit is geen afwijking maar een variant van het normale in de natuur |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn er ook heteroseksuelen met een vruchtbaarheidsprobleem afwijken van de norm. Precies omwille van die afwijking gaan ze zich vaak laten behelpen in een vruchtbaarheidskliniek. Alleen zullen zij zich niet beledigd voelen als men daarover praat. Ze beseffen immers maar al te goed dat de oplossing van hun probleem begint bij de vaststelling van waar ze afwijken. Citaat:
Maar laten we wel wezen. Ik heb nog nooit gehoord dat mensen met blauwe ogen de norm zouden zijn. Ik vermoed dat je een numerieke meerderheid verwart, met normen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 september 2009 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |